Gå til innhold

Trekant med kompis av typen. Hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Liten innledning: Vi har et trygt og godt forhold der et veldig godt sexliv er én av flere bærebjelker. Vi har vært sammen i syv år. Jeg har visst fra tidlig av at han har hatt flere trekanter sammen med en kompis, både med ekser av dem begge og med andre. Det har på en måte vært et forbigått stadie for han så det har aldri vært et tema, men jeg har aldri lagt skjul på at jeg synes tanken på det de har gjort er veldig spennende. Vi har snakket mye om det og det er tydelig at de var/er flinke til å gjøre det til en trygg setting med kvinnen i sentrum og fokus på sikker sex.

Så i det siste har det blitt høyaktuelt igjen. Jeg har fantasert mer og mer om det og blitt mer eller mindre besatt av tanken. Parallelt har kompisen blitt singel og har allerede luftet temaet med typen min flere ganger, og vi har snakket litt om det alle tre. Jeg er egentlig overbevist om at jeg vil prøve og er veldig nære ved å gi beskjed om det. Men vil gjerne høre gode grunner til å ikke gjøre det!

Anonymkode: 09a6e...995

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Dere virker veldig trygge og samstemte, og type og kompis har flere gode erfaringer. Jeg har bare ett spørsmål bu bør stille deg selv:

Gjør du dette fordi det virkelig vil, eller fordi du vil være på samme nivå som typen i tidligere forhold

Dersom du vet med deg selv at du virkelig vil, har jeg ingen innvendinger.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen prob, dette. Mange som av en eller annen grunn skal ha problemer i etterkant ved slike handlinger. Som om det var noe rart eller ekstra med slikt.

Anonymkode: bac7b...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Det du bør tenke på er om det på noen måte vil skape problemer i ettertid, relasjonsmessig. Har de to andre sex utenom ellers også? Siden de ofte har hatt trekant med andre? Hvordan stiller det seg om du og kompisen tenner litt ekstra på hverandre? Avklaring grensene på forhånd. Og avklart hva som er lov/ikke lov eller ønsket under parringsdansen. 

Når det er sagt, trekant er ikke all that. Men greit å ha prøvd da, selv om jeg ikke ville valgt en kompis. Jeg var sammen med et par hvor han i ettertid har mast mye om mer sex. Det viste seg at kona ikke visste noe om dette. Jeg takket nei forøvrig.

Anonymkode: 3e220...5b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Alterego666 skrev:

Dere virker veldig trygge og samstemte, og type og kompis har flere gode erfaringer. Jeg har bare ett spørsmål bu bør stille deg selv:

Gjør du dette fordi det virkelig vil, eller fordi du vil være på samme nivå som typen i tidligere forhold

Dersom du vet med deg selv at du virkelig vil, har jeg ingen innvendinger.

Helt klart fordi jeg virkelig vil. Er knapt nok noe jeg vil mer for tiden, tar opp fryktelig mye av min oppmerksomhet og energi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du bør tenke på er om det på noen måte vil skape problemer i ettertid, relasjonsmessig. Har de to andre sex utenom ellers også? Siden de ofte har hatt trekant med andre? Hvordan stiller det seg om du og kompisen tenner litt ekstra på hverandre? Avklaring grensene på forhånd. Og avklart hva som er lov/ikke lov eller ønsket under parringsdansen. 

Når det er sagt, trekant er ikke all that. Men greit å ha prøvd da, selv om jeg ikke ville valgt en kompis. Jeg var sammen med et par hvor han i ettertid har mast mye om mer sex. Det viste seg at kona ikke visste noe om dette. Jeg takket nei forøvrig.

Anonymkode: 3e220...5b3

Gode spørsmål. De har ikke sex med hverandre utenom og tenner heller ikke direkte på hverandre. De tenner på å være i seksuell setting med hverandre, men har ikke hatt direkte sex med hverandre i trekantene heller. Hvis det gir mening (gjør det for meg når de forteller).

Jeg kan ikke se at det vil være noe problem at jeg tenner ekstra på kompisen. Ingen slår typen min uansett, og eventuell ekstra tenning vil skyldes at han er ny og spennende - og det forstår typen. Men det er å ha sex med de to, ikke å ha sex med kompisen spesielt, som tenner meg i fantasien.

Skjønner at trekant ikke alltid er fantastisk, men har jaggu tro på at det KAN være det! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

😳😳 Æsj.

Anonymkode: 6b56d...81b

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart fordi jeg virkelig vil. Er knapt nok noe jeg vil mer for tiden, tar opp fryktelig mye av min oppmerksomhet og energi.

Herlig! Min partner er kanskje på vei ned den stien. Jeg gleder meg. 

Vi synes det er mest vanskelig å skulle finne tredjemannen. Jeg har dessverre ikke en slik ring-en-venn-kompis.

AnonymBruker
Skrevet

Bare for å oppsummere litt.

For: du har lyst å gjøre det og tanken på det tenner deg. Det virker som du gleder deg til å prøve det ut og du virker komfortabel og klar til å prøve. 

Mot:

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😳😳 Æsj.

Anonymkode: 6b56d...81b

😂

Anonymkode: fab3e...983

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å oppsummere litt.

For: du har lyst å gjøre det og tanken på det tenner deg. Det virker som du gleder deg til å prøve det ut og du virker komfortabel og klar til å prøve. 

Mot:

😂

Anonymkode: fab3e...983

Haha! Ja, tråden har gjort meg både klokere og sikrere på at dette blir bra!

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som gode rammer og et stabilt forhold! Go for it! 😄

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Ja, tråden har gjort meg både klokere og sikrere på at dette blir bra!

Hva ser du for deg at du ville gjort med mannen din og kompisen hans da?

Hva har de gjort med tidligere som de har hatt trekant med?

Anonymkode: 668b5...ef8

Skrevet

Får ikke helt tak på om dette er noe typen din faktisk vil? Det er en viss fare for at det å se en annen mann med kvinnen han elsker og bryr seg om vil være noe helt annet enn når det er snakk om en kvinne som ikke betyr særlig mye for ham og som han bare har for "gøy". Om dette er noe dere alle vil og er komfortable med høres jo det betraktelig mindre risky ut. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, herzeleid skrev:

Får ikke helt tak på om dette er noe typen din faktisk vil? Det er en viss fare for at det å se en annen mann med kvinnen han elsker og bryr seg om vil være noe helt annet enn når det er snakk om en kvinne som ikke betyr særlig mye for ham og som han bare har for "gøy". Om dette er noe dere alle vil og er komfortable med høres jo det betraktelig mindre risky ut. 

Han vil! 

TS.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du for deg at du ville gjort med mannen din og kompisen hans da?

Hva har de gjort med tidligere som de har hatt trekant med?

Anonymkode: 668b5...ef8

Det får bli privat ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...