Gjest gotthard Skrevet 19. april 2005 #1 Del Skrevet 19. april 2005 skal på inntervu i dag som barnehageassistent men lurer lit på dette med klær. jeg er ingen dress type , flyr heller i felt bukse og fleac genser og mener vel egentlig at jeg må vise hvem jeg er og kle meg deretter og at jeg må kle meg i forhold til stillingen. så hva skal jeg ha på? lit utvaska ola bukse?pen bukse og skjorte?dagli klær?joggesko(slitne) , millitære støvler eller lit pene "gå på byen sko"???? stiller utrolig blankt her ja... har foresten hørt at hun som inntervjuer er rundt 50 og jobber med og ansette folk (jobber vist ikke i barnehage), var vist lit gameldags på mange måter... utrolig takknemlig for råd her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 19. april 2005 #2 Del Skrevet 19. april 2005 En pen olabukse, eventuelt en annen fin bukse, enkel topp uten å vise puppestellet også tar du en dressjakke til. Slik kan du gå kledd på de fleste intervjuer som ikke er en ledelse jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 19. april 2005 #3 Del Skrevet 19. april 2005 jeg har jo et utrolig puppestell og vise frem til mann og være ja......... neida , takk....flere meninger mottas gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #4 Del Skrevet 19. april 2005 Tror du kan ta på deg "hverdagslige" klær, men sikkert lurt å velge noe som er helt/ser velstelt ut, og som kanskje er ganske nøytralt i fargene. Sikkert greit å ikke lukte bål og skog på jobbintervju, samtidig som jeg er enig i at du bør kunne vise hvem du er. Vil tro at det går an å "få fram" stilen du trives i selv om du kler deg opp litt mer enn ellers. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 19. april 2005 #5 Del Skrevet 19. april 2005 Enig med Bayliz. Særlig siden det er jobb i barnehage. Pen olabukse, pen t-skjorte/skjorte og en pen genser? Hvis du ikke har en dressjakke du føler deg vel i? Og ut-på-byen-sko. Er viktig å gjøre et bra førsteinntrykk og siden det er en litt sær dame som skal intervjue deg ville jeg dressa meg litt opp. Jeg har alltid på meg drakt med bluse når jeg er til jobbintervju. Selv om det ikke er slik jeg vil gå når jeg begynner å jobbe der. Men det har også å gjøre med at jeg ikke vet kleskoden der før jeg har vært til intervju. I barnehage er kleskoden litt mer opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #6 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg ville valgt svart pen bukse og en vanlig (ikke slitt) topp. Det hadde jeg på meg for noen år siden da jeg var på intervju til bhg assistent. Jeg fikk jobben. Jeg ville ikke valgt olabukse til jobbintervju - uansett jobb. For meg har det noe med at du viser at du vil ha jobben ved å kle deg pent/ ønske å gjøre et godt første intrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 19. april 2005 #7 Del Skrevet 19. april 2005 litt til et prinsipp at jeg ikke bruker topp liksom:-) dro på ei ola bukse og en genser,barberte meg og dro av sted. hele intervjuet trur jeg gikk greit selv om vi ikke var helt like i alt. trur hu så meg og ikke klæra etter en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #8 Del Skrevet 19. april 2005 Har hørt at det perfekte antrekket skal være slik at når intervjuer etter du har vært der blir spurt: hva hadde hun på seg? Så klarer hun ikke å huske det. Klærne skal m.a.o. være så nøytrale at man ikke legger merke til dem i hverken positiv eller negativ retning! Det er DU og det du sier og ikke klærne som skal stå i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå