eliassen Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Jeg er litt usikker på når vi skal danse valsen. Er det før eller etter kake? Vi skal ha middag ca. kl. 17, regner med at den varer til ca. kl. 21. Så skal vi ha kaker ca. en time etter dette (vil ha mest mulig fest). Men skal man da ha valsen rett etter middag, eller vente til etter kakene, eller rett før kakene?
linky Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Dette lurer jeg også litt på.. men det eneste jeg vet er vel at valsen skal danses før kl. 24.00...stemmer ikke dette?
eliassen Skrevet 19. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2005 Brudevalsen er vel den første dansen, stemmer ikke det?
linky Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Jo stemmer det. brudeparet åpner vel dansen, og så danser vel resten av gjestene etterpå.
Gjest Madam Felle Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Vi har planer på å ta dansen midt i mellom middag og kake.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Vi legger vel opp til brudevalsen mellom middag og kaker. Blir vel kaker og kaffe ca 1-2timer etter middagen.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Så når dansen skal være før 24.00, brudeparet åpner dansen, og dere vil ha mest mulig fest, så er kanskje det beste å ta dansen rett etter middagen, før kakene ( i og med dere vil ha en times i mellom dette), ellers tror jeg også mange av gjestene vil bli gående litt "å vente" på at dere skal starte med å danse :-).
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Så når dansen skal være før 24.00, brudeparet åpner dansen, og dere vil ha mest mulig fest, så er kanskje det beste å ta dansen rett etter middagen, før kakene ( i og med dere vil ha en times i mellom dette), ellers tror jeg også mange av gjestene vil bli gående litt "å vente" på at dere skal starte med å danse :-).
Trudi Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 Vi skal ha en polonese først som ender på en gressplen. Der danser vi brudevalsen før de andre blir med. Dette skal skje mellom middagen og kaffen.
Scaramouche Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 Etter middagen blir det tatt bilder og sånn i mens bordene blir ryddet. Så danser alle i polonesen som ender til slutt i en ring, og da danser vi brudevalsen. Regner så med at det blir litt mer dans før vi spiser kaker. og så dans igjen
tommeline Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Vi skal ha en polonese først som ender på en gressplen. Der danser vi brudevalsen før de andre blir med. Dette skal skje mellom middagen og kaffen. Sånn skal vi også ha det, bare at det blir innendørs
Minerva Grey Skrevet 19. april 2005 #12 Skrevet 19. april 2005 Hehe - har danset polonese i andre bryllup, og det var gøy det, men får helt noia ved tanken på å faktisk lede hele greia - så jeg tror vi dropper den.
tommeline Skrevet 19. april 2005 #13 Skrevet 19. april 2005 Hehe - har danset polonese i andre bryllup' date=' og det var gøy det, men får helt noia ved tanken på å faktisk lede hele greia - så jeg tror vi dropper den. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'> Vi har tenkt å få en onkel og tante til å lede polonesen. Trenger vel ikke være brudeparet som gjør det? Håper jeg da... :o da sliter vi litt...
solisol Skrevet 19. april 2005 #14 Skrevet 19. april 2005 Det trenger ikke å være brudeparet som leder polonesen, oss oss blir det toastmasteren. Men brudeparet skal følge rett etter den personen som leder. Det er gøy med polonese
prikkeline Skrevet 19. april 2005 #15 Skrevet 19. april 2005 Lurt å ha polonese først og så dansen etterpå - tror vi må gjøre det også. Men vi har ikke tenkt å gå først, det gjør toastmasteren og fruen, så går vi etterpå. Enig i at polonese er gøy, og det hører liksom med spør du meg
linky Skrevet 19. april 2005 #16 Skrevet 19. april 2005 Lurt å ha polonese først og så dansen etterpå - tror vi må gjøre det også. Men vi har ikke tenkt å gå først, det gjør toastmasteren og fruen, så går vi etterpå. Enig i at polonese er gøy, og det hører liksom med spør du meg Polonese er gøy ja.. vi starter også med det, og hos oss er det svigerfar som leder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå