Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de siste dagene opplevd at en gutt/ ung mann skifter i damegarderoben. 

Denne personen har langt hår, sminker seg og kler seg som jente, men er altså gutt.

Jobber i helsevesenet, så vi har på uniform og kler av oss så vi kun står i truse og bh. 

Det er egen herregarderobe.

Noen som vet regler på sånt? 

Anonymkode: 2069d...dbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at dette da sannsynligvis er en jente? Altså fra naturen gutt men som er født i feil kjønn? For han å stå i guttegarderoben vil være det samme som om DU står i guttegarderoben, det er ikke så kjekt vel?

Anonymkode: f3638...00a

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de siste dagene opplevd at en gutt/ ung mann skifter i damegarderoben. 

Denne personen har langt hår, sminker seg og kler seg som jente, men er altså gutt.

Jobber i helsevesenet, så vi har på uniform og kler av oss så vi kun står i truse og bh. 

Det er egen herregarderobe.

Noen som vet regler på sånt? 

Hvordan vet du at han er gutt?

Anonymkode: 3dde9...a00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet at dette da sannsynligvis er en jente? Altså fra naturen gutt men som er født i feil kjønn? For han å stå i guttegarderoben vil være det samme som om DU står i guttegarderoben, det er ikke så kjekt vel?

Anonymkode: f3638...00a

Det er heller ikke kjekt for oss damer med en gutt i garderoben.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han er gutt?

Han har guttenavn og har i tillegg gått på skolen med barnet mitt. 

Ts 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kropp er kropp

Anonymkode: 92d37...ec9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom vedkommende har penis hører han helt klart hjemme i herregarderoben, uansett hvordan han identifiserer seg. 

Anonymkode: 56930...24b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er heller ikke kjekt for oss damer med en gutt i garderoben.

Han har guttenavn og har i tillegg gått på skolen med barnet mitt. 

Ts 

Hva om han har tatt kjønnsskifteoperasjon? Vil du fremdeles se på han som gutt?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unge....Han havner mellom to stoler og blir avvist av voksne. Jeg ser ingen problemer med at en sårbar ungdom som identifiserer seg som kvinne skal skifte sammen med damene. I herregarderoben er han veldig mye mer utsatt for hets skulle man tro...men det var frem til ts dukket opp.

Anonymkode: a08fe...821

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

PK lenge leve... 

Det kan også hende at han er en gutt i en guttekropp, som utnytter PK-kjønnsidentifikasjonsbølgen som anledning til å være i jentegarderoben og forlyste seg med å kikke på skiftende kvinner. 

Nei, det er ikke greit. Har man mannlige kjønnsorganer, er han vant til å skifte i guttegarderoben, og det er ikke mer ubehagelig for ham å skifte i herregarderoben enn det er for kvinner å ha en mann tilstede i kvinnegarderoben. 

Anonymkode: 6c1ba...8c7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg går i bikini på stranda har jeg ikke noe problem med at andre mennesker ser meg i truse og BH. Men det er bare meg, da, ville bare påpeke at det for noen av oss ikke handler om å være PK, men at vi ikke ser problemet.

Anonymkode: 0c984...f39

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg går i bikini på stranda har jeg ikke noe problem med at andre mennesker ser meg i truse og BH. Men det er bare meg, da, ville bare påpeke at det for noen av oss ikke handler om å være PK, men at vi ikke ser problemet.

Anonymkode: 0c984...f39

Jeg bruker ikke bikini og går ikke på stranden. Har store komplekser for kroppen min. 

Synes det er merkelig at flere her mener at ca 150 damer skal være nødt til å akseptere en mann i garderoben fremfor at den ene mannen må bruke herregarderoben. Det er damer i alle aldere, og mange tilhører religioner der de ikke viser seg halvnaken foran nede enn damer eller sin mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange merkelige problemstillinger i det moderne Norge. Tror myndighetene bør vurdere flere typer garderober, mann og kvinne blir for grov inndeling.

Anonymkode: 1df35...2e5

AnonymBruker
Skrevet

Litt hysterisk kanskje. Men er vel fordi jeg er mer vant til kulturen i Tyskland. Der har de ofte mixed garderober (mann & kvinne), og helt vanlig at kvinner og menn sitter nakne sammen i sauna. 

Anonymkode: 6b0c4...671

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker ikke bikini og går ikke på stranden. Har store komplekser for kroppen min. 

Synes det er merkelig at flere her mener at ca 150 damer skal være nødt til å akseptere en mann i garderoben fremfor at den ene mannen må bruke herregarderoben. Det er damer i alle aldere, og mange tilhører religioner der de ikke viser seg halvnaken foran nede enn damer eller sin mann. 

Den energien du bruker på å beklage deg over en "gutt" i jentegarderoben, bruk den på å jobbe litt med deg selv i stedet. Da vil du få det så utrolig mye bedre, og det fortjener du ❤️ 

• Liker 7
Skrevet

Er han ansatt? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, minister-mio skrev:

Er han ansatt? 

Er ikke sikker på om han er ansatt eller kanskje lærling. Han jobbet også der for 1-2 år siden, da som elev. Han fikk ikke bruke damegarderoben da. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sikker på om han er ansatt eller kanskje lærling. Han jobbet også der for 1-2 år siden, da som elev. Han fikk ikke bruke damegarderoben da. 

Å dere tar det ikke opp med noen fordiii?? 

Anonymkode: ac65f...ff4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å dere tar det ikke opp med noen fordiii?? 

Anonymkode: ac65f...ff4

Eller: Hvorfor tar dere det ikke opp med noen.

Anonymkode: c74f6...b0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PK lenge leve... 

Det kan også hende at han er en gutt i en guttekropp, som utnytter PK-kjønnsidentifikasjonsbølgen som anledning til å være i jentegarderoben og forlyste seg med å kikke på skiftende kvinner. 

Nei, det er ikke greit. Har man mannlige kjønnsorganer, er han vant til å skifte i guttegarderoben, og det er ikke mer ubehagelig for ham å skifte i herregarderoben enn det er for kvinner å ha en mann tilstede i kvinnegarderoben. 

Anonymkode: 6c1ba...8c7

Så snever i tankegangen er det altså mulig å bli.

Anonymkode: c74f6...b0d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Istedet for å skule og lure på.. Hvorfor ikke bare ta det opp med han på en fin måte? 

Anonymkode: 6b0c4...671

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...