Gå til innhold

Camilla Lorentzen (fitnok)

Gjest SelinaKyle

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Keikolina skrev:

Helene Drage?

Nå risikerer du moderering og stenging av tråd her.

Camilla er forøvrig både likande og en flott dame. Hun er ofte å se på TV også, uten å være overeksponert. Ser at andre har sammenlignet henne med Helene Drage før og nå, men Camilla virker mer seriøs og ekte. Synes hun gjør en god jobb og en av de mest positive influencerne der ute for tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker Camilla godt jeg. Jada, noen av videoene kan være litt for energiske - men da kan man jo bare scrolle videre? 

Skjønner heller ikke hvorfor noen her kommer med formaninger i denne tråden om at man bare må gjøre «sånn og sånn» for å få en viss type kropp. Da har du jo ikke skjønt hva denne dama driver med. Dette handler jo om helse - både psykisk og fysisk. Og der syns jeg hun er veldig god til å bevisstgjøre folk rundt at de må være snille med kroppene sine. Gi kroppen fysisk aktivitet, hvile, næringsrik og variert mat. All bevegelse er god bevegelse. Personlig hadde jeg hvertfall ikke vært frisk i toppen om jeg «bare» skulle trent styrke 3-4 timer i uka og hatt med meg torsk og poteter i matboksen. (Jeg trener forøvrig mye mer enn det, men andre typer aktiviteter - kun fordi jeg syns det er gøy.)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Miramira95 skrev:

Nå risikerer du moderering og stenging av tråd her.

Camilla er forøvrig både likande og en flott dame. Hun er ofte å se på TV også, uten å være overeksponert. Ser at andre har sammenlignet henne med Helene Drage før og nå, men Camilla virker mer seriøs og ekte. Synes hun gjør en god jobb og en av de mest positive influencerne der ute for tiden.

Jeg svarte på overvektig pt som har tatt slankeoperasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...