Gjest SelinaKyle Skrevet 3. april 2019 #1 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Hvorfor har ikke denne flotte jenta egen tråd her på Rampelyset? Synes hun formidler et veldig positivt og viktig syn på kropp, trening og mat, anbefaler alle å følge henne på instagram @camillalor I en ellers veldig overfladisk blogger-verden er det forfriskende med noen som virker naturlig og ekte, og som ikke minst fronter gode verdier. Noen andre som er fan? Eventuelt hvorfor/hvorfor ikke? Endret 3. april 2019 av SelinaKyle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 3. april 2019 #2 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg har fulgt henne i perioder, men får hver gang nok. Jeg vet ikke jeg, det er noe med å hele tiden prøve å bli slank/fit - gi opp og være fornøyd - prøve igjen - gi opp igjen. Husker også henne fra hennes tid på Fitnessbloggen, hvor hun hadde veldig behov for oppmerksomhet og deling av treningsbilder(les: nakenbilder). På en måte er hun veldig som Helene Drage. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 3. april 2019 #3 Del Skrevet 3. april 2019 Husker henne også fra fitnessbloggen🙈 Hun har tydeligvis truffet på riktig tid og riktig budskap. Ser henne stadig oppe i hjørnet på forsiden av VG med sånn typ "Jeg har helårskropp, jeg!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 3. april 2019 #4 Del Skrevet 3. april 2019 Syns hun er sjarmerende, vakker, sprudlende, artig, inspirerende og avogtil litt mye;) Men alt i alt har eg sansen for henne. God motvekt til andre bloggere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 3. april 2019 #5 Del Skrevet 3. april 2019 Syns hun virker desperat etter bekreftelser, og er samme om og om igjen. Vet ikke hvem hun prøver å overbevise med den evinnelige messingen om bra nok, fit nok og så videre. Lite inspirerende, bare gjentakelser. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. april 2019 #6 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg syntes faktisk hun er litt mye, så jeg sluttet å følge henne😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 5. april 2019 #7 Del Skrevet 5. april 2019 På 3.4.2019 den 8.04, Ninnn skrev: Husker henne også fra fitnessbloggen🙈 Hun har tydeligvis truffet på riktig tid og riktig budskap. Ser henne stadig oppe i hjørnet på forsiden av VG med sånn typ "Jeg har helårskropp, jeg!". På 3.4.2019 den 7.56, OppNedPåAlt skrev: Jeg har fulgt henne i perioder, men får hver gang nok. Jeg vet ikke jeg, det er noe med å hele tiden prøve å bli slank/fit - gi opp og være fornøyd - prøve igjen - gi opp igjen. Husker også henne fra hennes tid på Fitnessbloggen, hvor hun hadde veldig behov for oppmerksomhet og deling av treningsbilder(les: nakenbilder). På en måte er hun veldig som Helene Drage. Jeg er imot rampelyset, men denne måtte jeg svare på siden jeg er treningsverden selv å har lagt merke til dette mennesket. Dette er en kvinne som ga opp, ikke fikk det til. Så hun gjør alt for å fronte at det var greit, det er jo greit. At hun ikke fikk til trening og kosthold. Men synes ikke hun trenger å stikke seg frem så kraftig som hun gjør. Mange kompliserer trening, det er ganske enkelt. 3 fullkroppsøkter i uken, samt spise ren og bra mat. Så er du i boks. Men få mennesker har disiplin til å endre kostholdet sitt, endre vanene sine. Svært få klarer dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 5. april 2019 #8 Del Skrevet 5. april 2019 På 3.4.2019 den 7.56, OppNedPåAlt skrev: Jeg har fulgt henne i perioder, men får hver gang nok. Jeg vet ikke jeg, det er noe med å hele tiden prøve å bli slank/fit - gi opp og være fornøyd - prøve igjen - gi opp igjen. Husker også henne fra hennes tid på Fitnessbloggen, hvor hun hadde veldig behov for oppmerksomhet og deling av treningsbilder(les: nakenbilder). På en måte er hun veldig som Helene Drage. Nå har jeg sikkert ikke fulgt henne så lenge som deg, men har hun vært jojo-slanker/trener tidligere? For jeg får ikke det inntrykket av at hun er slik nå. Synes hun viser et fornuftig syn på kosthold og trening, der trening handler om å ha god helse og ha en kropp som fungerer, og kosthold handler om å spise sunt og variert, men der ingen matvarer er bannlyst. Og, nakenbilder? Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 5. april 2019 #9 Del Skrevet 5. april 2019 4 timer siden, SelinaKyle skrev: Nå har jeg sikkert ikke fulgt henne så lenge som deg, men har hun vært jojo-slanker/trener tidligere? For jeg får ikke det inntrykket av at hun er slik nå. Synes hun viser et fornuftig syn på kosthold og trening, der trening handler om å ha god helse og ha en kropp som fungerer, og kosthold handler om å spise sunt og variert, men der ingen matvarer er bannlyst. Og, nakenbilder? Seriøst? Det blir "spekulasjoner" i og med jeg ikke bevis, men ja, jojo-slanker. Og det er helt greit. Det er helt greit å innse at det er ikke noe for en. Men ikke 1000 ganger. Synes jeg. Hun er for meg like inspirerende som Helene Drage, og hvorfor Helene får så mye tyn og hun her ikke forstår jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 5. april 2019 #10 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Jeg er enig! Jeg følger ingen av dem, men jeg har fått med meg at Helene Drage får mye tyn, mens Camilla får heiarop. Hvorfor er det sånn? Endret 5. april 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
listefyll Skrevet 5. april 2019 #11 Del Skrevet 5. april 2019 11 timer siden, Nyttig skrev: Jeg er imot rampelyset, men denne måtte jeg svare på siden jeg er treningsverden selv å har lagt merke til dette mennesket. Dette er en kvinne som ga opp, ikke fikk det til. Så hun gjør alt for å fronte at det var greit, det er jo greit. At hun ikke fikk til trening og kosthold. Men synes ikke hun trenger å stikke seg frem så kraftig som hun gjør. Mange kompliserer trening, det er ganske enkelt. 3 fullkroppsøkter i uken, samt spise ren og bra mat. Så er du i boks. Men få mennesker har disiplin til å endre kostholdet sitt, endre vanene sine. Svært få klarer dette. Gitt opp eller tatt til fornuft? Jenta har en helt vanlig kropp og har akseptert at hun har det. Kjempefint! Alle kropper er ulike, og ikke alle er like tynne naturlig. Ja, alle kan slanke seg med riktig kosthold, men de færreste som klarer å holde seg på den nye vekta si fordi det for mange ikke er forenelig med et godt liv. Livet handler heldigvis om veldig mye mer enn hvordan man ser ut eller hvor mye man veier. Jeg følger ikke Camilla selv, men jeg heier på folk som klarer å flytte fokus bort fra idealkroppen til å leve her og nå. Og det må da være lov å gå noen omveier rundt slanking før man kommer til konklusjonen om at det faktisk ikke er verdt det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 5. april 2019 #12 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg hadde bare hørt snakk om henne via andre treningsprofiler og at hun var sammen med en treningsfyr. Så jeg gikk inn på insta en hennes og fikk nok etter å ha scrollet nedover et par minutter. Bare gjentakelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 5. april 2019 #13 Del Skrevet 5. april 2019 5 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Jeg hadde bare hørt snakk om henne via andre treningsprofiler og at hun var sammen med en treningsfyr. Så jeg gikk inn på insta en hennes og fikk nok etter å ha scrollet nedover et par minutter. Bare gjentakelser. Går ikke an å finne opp julet så mange flere ganger enn én. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 5. april 2019 #14 Del Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, Ninnn skrev: Går ikke an å finne opp julet så mange flere ganger enn én. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. april 2019 #15 Del Skrevet 5. april 2019 14 timer siden, Nyttig skrev: Jeg er imot rampelyset, men denne måtte jeg svare på siden jeg er treningsverden selv å har lagt merke til dette mennesket. Dette er en kvinne som ga opp, ikke fikk det til. Så hun gjør alt for å fronte at det var greit, det er jo greit. At hun ikke fikk til trening og kosthold. Men synes ikke hun trenger å stikke seg frem så kraftig som hun gjør. Mange kompliserer trening, det er ganske enkelt. 3 fullkroppsøkter i uken, samt spise ren og bra mat. Så er du i boks. Men få mennesker har disiplin til å endre kostholdet sitt, endre vanene sine. Svært få klarer dette. Enig med deg. Det er jo veldig lett i teorien å klare å ha en slank og trent kropp - ikke så mange klarer det. Jeg vil ikke ha en PT / treningsinspirator som IKKE klarer det , hvordan skal de klare å lære det til andre når de ikke klarer det selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 6. april 2019 #16 Del Skrevet 6. april 2019 13 timer siden, listefyll skrev: Gitt opp eller tatt til fornuft? Jenta har en helt vanlig kropp og har akseptert at hun har det. Kjempefint! Alle kropper er ulike, og ikke alle er like tynne naturlig. Ja, alle kan slanke seg med riktig kosthold, men de færreste som klarer å holde seg på den nye vekta si fordi det for mange ikke er forenelig med et godt liv. Livet handler heldigvis om veldig mye mer enn hvordan man ser ut eller hvor mye man veier. Jeg følger ikke Camilla selv, men jeg heier på folk som klarer å flytte fokus bort fra idealkroppen til å leve her og nå. Og det må da være lov å gå noen omveier rundt slanking før man kommer til konklusjonen om at det faktisk ikke er verdt det. Tatt til fornuft? Hva snakker du om, mener du at det er ufornuftig å trene styrketrening 2-3 dager i uken? Det har kun fordeler helsemessig. Samme gjelder å ha et tilnærmet sunt kosthold, noe som også er helsegevinst. Vi snakker ikke om delta i bodybuilding eller fitness. Snakker om å styrke kroppen! Du aner ikke hvor mye som skjer med 3 økter i uken på en drøy time hver gang, i stedet for å sitte foran tvn/eller en annen skjerm på kveldstid. 3-4timer i uken for bedre helse, fysisk og psykisk. Ja, det færreste klarer ikke holde vekta. Hvorfor det? De setter i gang et helt sykt "unormalt" kosthold som er basert på en streng diett. Gjerne fra en annen venninne/eller noe de har lest på internett. Så går det 3-4uker så gidder de ikke mere, prøver en annen diett. Oi, det funka heller ikke etter 3(!!) uker. Gadd ikke mer. Ferdig. I vår verden er vi lært opp til at KOS innholder søtsaker/annet søppel som stimulerer belønnssenteret i hjernen, man er så avhengig av dette at man ikke klarer å stoppe. Samme som en heroinslave, men få ser dette selv. Er det rart vi blir overvektige og syke psykisk. Nei du, det holder å spise "vanlig" mat i riktige doser. Man endrer vanene sine gradvis uten at man merker det da. Eks middag/lunsj: 200g torsk dampet/trekt/stekt i smør eller 150g ytrefilet stekt i smør, 200g poteter, valgfri mengde grønnsaker. Så enkelt 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 6. april 2019 #17 Del Skrevet 6. april 2019 Sikkert flink og fornuftig, men altfor masete og slitsom. Litt for glad i oppmerksomhet rundt egen person og litt for glad i å høre sin egen stemme... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 6. april 2019 #18 Del Skrevet 6. april 2019 11 timer siden, punkyB skrev: Enig med deg. Det er jo veldig lett i teorien å klare å ha en slank og trent kropp - ikke så mange klarer det. Jeg vil ikke ha en PT / treningsinspirator som IKKE klarer det , hvordan skal de klare å lære det til andre når de ikke klarer det selv. Tenk deg at en pt ender opp med å ta slankeoperasjon, det må jo være noe av det mest komiske som finnes. Mange surrer til kostholdet så til de grader, men masse lettprodukter, lavkalorie, lavkarbo, søppel, bcaa drikker+++. Så skal de trene som en "mosjonist", men legger opp til at de skal leve som en fitnessutøver som skal skrapes ned til 5% i fett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miramira95 Skrevet 8. april 2019 #19 Del Skrevet 8. april 2019 På 6.4.2019 den 11.03, Nyttig skrev: Tenk deg at en pt ender opp med å ta slankeoperasjon, det må jo være noe av det mest komiske som finnes. 😄 Ja, hun finnes jo hun. Er det forbudt å diskutere henne heretter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. april 2019 #20 Del Skrevet 8. april 2019 På 6.4.2019 den 11.03, Nyttig skrev: Tenk deg at en pt ender opp med å ta slankeoperasjon, det må jo være noe av det mest komiske som finnes. Mange surrer til kostholdet så til de grader, men masse lettprodukter, lavkalorie, lavkarbo, søppel, bcaa drikker+++. Så skal de trene som en "mosjonist", men legger opp til at de skal leve som en fitnessutøver som skal skrapes ned til 5% i fett. Helene Drage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg