immadoit Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 (endret) slettet Endret 3. april 2019 av immadoit
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Hvis noen har evne og vilje til å være en bedre versjon av deg selv så må du holde dem utenfor med mye av det du driver med. Det kan godt hende de har bedre evner til å gjennomføre dine ideer så ikke gi dem kreativiteten din. Anonymkode: a38cc...15b
jukkapalme Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 Å herregud. Er dere 14 år? Hermegåååååsa! Bra dere kutter ut pels, forresten, skjønner ikke hvordan dere kunne støtte en sånn grusom industri. 3
Rotemor Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 Jeg tenker at du ser veldig etter dette. Hva om hun er litt uselvstendig eller deler samme smak som deg og ikke synes det gjør noe at det blir likt...? Hvor vanskelig er det egentlig?
immadoit Skrevet 3. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Spekulasjoner&hets skrev: Å herregud. Er dere 14 år? Hermegåååååsa! Bra dere kutter ut pels, forresten, skjønner ikke hvordan dere kunne støtte en sånn grusom industri. Du, som mange andre, mener nok sikkert at jeg skal ta det som et kompliment at hun gjør det samme som meg. Men tror helt ærlig ikke du skjønner hvordan det er når før du opplever det selv. Det jeg har skrevet i innlegget er ikke en håndfull av eksempler engang. Det er flere tilfeller daglig. Enig med det du sier angående pels forresten. Dette skrev jeg ikke i innlegget, men hun var imot pels «før meg», og ga meg tidenes kjeft da jeg kjøpte pelsjakke. Hun kjøpte riktignok pelsjakke året etterpå, og da jeg tok dette opp med henne mente hun at pelsjakke var pent og at hun derfor hadde skiftet mening. Derfor er det veldig spesielt at når jeg ser meg lei av pels og dritt så gjør hun også det. Hun som i utganspunktet var imot det før meg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 12 minutter siden, immadoit skrev: Det er flere tilfeller daglig. ok Anonymkode: b0e80...d26
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Skrevet 3. april 2019 De fleste hadde irritert seg grenseløst over dette. Anonymkode: b200e...e1c 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #8 Skrevet 3. april 2019 Jeg hadde blitt dritsur. Men ærlig talt TS, du vet jo at hun kopierer deg i alt. Ikke innvolver henne så i alt du foretar deg. Anonymkode: 9bd84...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #9 Skrevet 3. april 2019 Jeg hadde også blitt skikkelig irritert. Enig i at du må slutte å fortelle henne hva du planlegger å gjøre/kjøpe og så videre. Anonymkode: 569b4...a4f 2
jukkapalme Skrevet 3. april 2019 #11 Skrevet 3. april 2019 7 timer siden, immadoit skrev: Du, som mange andre, mener nok sikkert at jeg skal ta det som et kompliment at hun gjør det samme som meg. Men tror helt ærlig ikke du skjønner hvordan det er når før du opplever det selv. Det jeg har skrevet i innlegget er ikke en håndfull av eksempler engang. Det er flere tilfeller daglig. Enig med det du sier angående pels forresten. Dette skrev jeg ikke i innlegget, men hun var imot pels «før meg», og ga meg tidenes kjeft da jeg kjøpte pelsjakke. Hun kjøpte riktignok pelsjakke året etterpå, og da jeg tok dette opp med henne mente hun at pelsjakke var pent og at hun derfor hadde skiftet mening. Derfor er det veldig spesielt at når jeg ser meg lei av pels og dritt så gjør hun også det. Hun som i utganspunktet var imot det før meg. Jeg opplevde det selv da jeg var 14. Jeg skjønner at det er irriterende, men jeg trodde ikke voksne folk holdt på sånn. Si rett ut til henne at det er irriterende og slutt og fortell hva du planlegger å kjøpe. Rimelig spesielt det med pelsen, ja, å først være imot og så bli for etter du hadde kjøpt det. Men jeg er uansett glad dere begge er imot nå. Det er en grusom industri. Hvorfor har du slettet hovedinnlegget, forresten? Veldig dumt ovenfor nye lesere. Hvis du ikke vil ha det knyttet opp mot brukeren din, skriv som anonym. Ikke fortell henne at du er her inne da, da dukker hun vel opp her og, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå