AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Trenger noen gode råd og tips her. Har mange fine, tynne hårstrå. Har brukt lite blekemidler og hårfarge, så kvaliteten er egentlig bra, men håret mitt blir fett/skittent hele tiden. Og ofte rett etter det er tørka også. Er ikke sjokkert om jeg har tørr hodebunn, ettersom jeg sliter med tørr hud generelt i vintermånedene, men jeg klør ikke mye i hodebunnen og flasser ikke. Trenger noen veeeldig gode tips til hva jeg kan gjøre her. Hvilke shampoo/balsam fungerer for meg? Tipper håret er mer "tørt" enn fett egentlig. Prøver å ikke vaske det så ofte, vet jeg kan bli flinkere på dette området... Helt konkrete produkttips hadde vært knall! Er forresten i midten av 20-årene og sunn og frisk ellers, så håret er ikke "symptom" på noe mangler av vitaminer eller liknende. Anonymkode: 897be...dfb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger noen gode råd og tips her. Har mange fine, tynne hårstrå. Har brukt lite blekemidler og hårfarge, så kvaliteten er egentlig bra, men håret mitt blir fett/skittent hele tiden. Og ofte rett etter det er tørka også. Er ikke sjokkert om jeg har tørr hodebunn, ettersom jeg sliter med tørr hud generelt i vintermånedene, men jeg klør ikke mye i hodebunnen og flasser ikke. Trenger noen veeeldig gode tips til hva jeg kan gjøre her. Hvilke shampoo/balsam fungerer for meg? Tipper håret er mer "tørt" enn fett egentlig. Prøver å ikke vaske det så ofte, vet jeg kan bli flinkere på dette området... Helt konkrete produkttips hadde vært knall! Er forresten i midten av 20-årene og sunn og frisk ellers, så håret er ikke "symptom" på noe mangler av vitaminer eller liknende. Anonymkode: 897be...dfb Det er jo helt umulig å vite hva «problemet» er uten å ha sett håret ditt da.. men en tørr hodebunn føles som regel ikke skitten ut med en gang etter man har dusjet. Hvor ofte vasker du håret da? Å hvilken sjampo bruker du nå? Bruker du balsam kun ute i lengdene, eller hele håret?Jeg synes det høres ut som om du bruker en sjampo som er for tung til ditt hår. Eventuelt at det er mye silikon i sjampoen din. Hvis du sliter mye med fet hodebunn, så er davines natural tech rebalancing shampoo helt suveren! Anonymkode: ce123...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå