Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er best å bruke? Jeg har veldig tynn overleppe, og ønsker å ta veldig lite av det, kun litt for å fylle opp, erfaringer? 

Anonymkode: 082bd...cab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man tar da ikke botox i leppene. 

Anonymkode: 75bd6...5d9

• Liker 39
Skrevet

Uansett så ser det helt forjævlig ut... tenk å bruke penger på å se dum ut...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tar botonox i leppene.

Anonymkode: 8e4a7...f50

• Liker 18
Skrevet (endret)

*moderete meg selv*

Endret av Perle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det, det ser ikke bra ut. Ser mange som har fylt på, de fleste tror ingen ser det men det er bare det at ingen sier noe. De jeg kjenner som har tatt det så bedre ut før. Det synes veldig godt fra siden, du ser det ikke er naturlig. 

Anonymkode: 63e3f...06f

• Liker 7
Skrevet

Restylane. Botox er for rynker. Restylane er fillers som brukes for å fylle ut/på litt. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er best å bruke? Jeg har veldig tynn overleppe, og ønsker å ta veldig lite av det, kun litt for å fylle opp, erfaringer? 

Anonymkode: 082bd...cab

Enten er dette kødd eller så har du lest deg ekstremt lite opp angående temaet til at du vurderer dette. Restylane er en av mange fillers som brukes i blande annet leppene for å skape volum. Fillers er basert på hyaluronsyre, som finnes i kroppen vår naturlig. Det finnes mange andre typer filler som holder bedre en Restylane, så det ville jeg hvertfall ikke valgt. Botox er noe helt annet, en nervegift som lammer muskulaturen for å fjerne rynker. Noen behandlere setter botox på noen punkter under nesen for å få leppen til å løfte seg, dette er ikke så utbredt. 

Anonymkode: bb34e...a99

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Botox lammer musklene så de settes kun i ansiktmuskler der man vil fjerne en rynke. 

Du sikter til Restylane, en filler laget av hyaluronsyre likt det kroppen har selv. Hva med å konsultere en behandler som kan gi deg svar på det du lurer på? Og kanskje får du en indikasjon på hvordan det blir hvis du bestemmer deg for å fylle på leppene?  Pass på å gå til en anerkjent klinikk og erfaren behandler som har godkjenning og id-kort fra restylane el galderma etc. 

Anonymkode: 86c9e...7f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte restylane i leppene for første gang forrige uke, og er helt utrolig fornøyd! Leppene har blitt litt mer fyldige og i tillegg mer markerte. Satte ikke mye fordi jeg har fylde i leppene fra før (usikker på nøyaktig mengde.)

Anonymkode: ea33d...47b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg satte restylane i leppene for første gang forrige uke, og er helt utrolig fornøyd! Leppene har blitt litt mer fyldige og i tillegg mer markerte. Satte ikke mye fordi jeg har fylde i leppene fra før (usikker på nøyaktig mengde.)

Ser litt dum ut med leppefillers jeg, begge behandlerne jeg har gått til setter det for langt ut til munnvikene, så huden rundt leppene står ut og leppene er like tykke på sidene som i midten. Skal ikke fylle på mer når 2 ulike behandlere gir samme resultat. Misunner dere som får det bra.

Anonymkode: a0621...f33

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ser litt dum ut med leppefillers jeg, begge behandlerne jeg har gått til setter det for langt ut til munnvikene, så huden rundt leppene står ut og leppene er like tykke på sidene som i midten. Skal ikke fylle på mer når 2 ulike behandlere gir samme resultat. Misunner dere som får det bra.

Så kjedelig at du har vært uheldig hos to forskjellige behandlere. Jeg har gått til samme kosmetiske sykepleier over lengre tid og gjort andre ting, så jeg vet hun er flink. Aner ikke hvor du bor, men henne kunne jeg iallfall ha anbefalt (Vestlandet) 😉 Skjønner dog du ikke har lyst til å fylle på igjen med de erfaringene du har hatt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som andre har sagt, Botox er ikke en filler som øker noe volum, det er en nervegift som lammer musklene. Du setter ikke det i leppene, med mindre du bare har lyst til å miste evnen til å bevege dem. Mange som blander da, skjønner den, det er jo for spesielt interesserte. Ofte hørt særlig menn si de hater damer med botox - fordi det ser så teit ut med duck lips.. Så sitter jeg bare der med panna full av botox og forklarer dem at de ikke helt vet hva de snakker om 😂

Når det kommer til fillers så er det forskjellige alternativ som vel egentlig er hyaluronsyre alt sammen, snakk med en spesialist om hva som er best. Jeg vet ikke om det er noe særlig forskjell på f.eks. Restylane og Juvederm (har ikke tatt fillers i leppene selv), men mange klinikker har liksom et merke av filler som de har avtale med og bruker til alt, så om du vil ha flere valgmuligheter så gå til en klinikk som bruker flere brands og som kjenner godt til de forskjellene det eventuelt måtte være på pris, effekt, varighet, bivirkninger osv.

Anonymkode: 0b5d8...32d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På lepper er Belotero best. Synes juvederm og restylane gir så harde lepper. 

Anonymkode: ebb0d...955

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På lepper er Belotero best. Synes juvederm og restylane gir så harde lepper. 

Er det noe nytt? Aldri hørt om.

Skrevet

Utrolig at folk enda ikke vet forskjell på botox og restylane.  Vil du lamme kjeften?   Ok, gå for botox.

• Liker 1
Skrevet
På 3.4.2019 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør det, det ser ikke bra ut. Ser mange som har fylt på, de fleste tror ingen ser det men det er bare det at ingen sier noe. De jeg kjenner som har tatt det så bedre ut før. Det synes veldig godt fra siden, du ser det ikke er naturlig. 

Ja, de aller fleste syns de ser såååå naturlige ut. Det er veldig få inkludert de med naturlige stor/fyldige som har lepper som stikker rett ut sett fra siden.  Ser ut som mange av de sitter og lager trutmunn på gjors hele tiden, med andre ord ikke en veldig intelligent look!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, wintergirl skrev:

Er det noe nytt? Aldri hørt om.

Nei det er ikke noe nytt. Det er bare ikke like hypet som juvederm og restylane siden Norge ikke er prioritert. De er veldig store i bla Danmark og USA, men finnes i Norge å. Du får sykt myke lepper av den. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn de fleste med fylte lepper ser ut. Jeg har naturlige fyldige lepper, det er nesten ingen som er født med store lepper som har lepper som er like tykke på sidene som på midten. Har ei veninne fra Ghana og leppene hennes er formet like fyldige over hele naturlig. Men det står ikke ut på sidene sånn som med de med restylane! En venninne fra midtøsten har utrolig fine lepper og det er flere som spør om hun har fylt på. Jeg har kjent henne hele livet og hun har alltid sett sånn ut. Men du kan se det er naturlige lepper for hun har amorbue og leppene tyter heller ikke ut i munnvikene fra siden. Ikke heng deg på denne grusomme trenden, alle blir seende like ut og det er så utrolig stygt. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke noe nytt. Det er bare ikke like hypet som juvederm og restylane siden Norge ikke er prioritert. De er veldig store i bla Danmark og USA, men finnes i Norge å. Du får sykt myke lepper av den. 

Høres bra ut. Den skal jeg spørre etter neste gang. Håper de har den flere steder her i Norge også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...