Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er artig med drømmer, og jeg er nysgjerrig på hva som beveger seg rundt om i "the collective" om dagen. Har drømmene dine endret seg i det siste? Hva drømmer du om? Husker du ofte drømmene dine? Annet spennende du opplever der?

For meg går det opp og ned hvor mye jeg husker. Men jeg er mye på tokt om dagen (altså natten; i drømme), jobber i gruppe som en eller annen slags agent. :fnise: Det blir ofte ganske dramatisk, gode vs onde. Nylig stod jeg i fare for å bli voldtatt, og måtte legge meg ned i baksetet på en bil i full fartfor å ikke bli skutt. Kom meg unna til en annen svart hvitt dimensjon, men på ett eller annet tidspunkt klarte de å kappe av meg deler av pekefingeren. I en annen drøm måtte jeg selv ta grep og legge en kvinne i bakken, hun skjøt seg selv i hodet da for å ikke røpe informasjon. Jeg skulle bare sørge for at hun ikke angrep en person hun nermet seg, var ikke forberedt på hennes reaksjon på det. Hender jeg er mer sliten når jeg våkner enn når jeg legger meg ja. 😂

Anonymkode: 95af0...a4b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sist natt rømte jeg fra en venn av meg som jeg ikke har hatt kontakt med på lang lang tid, han var etter meg med kniv men jeg tror ikke han mente det. Han måtte iallefall ikke inn i huset.

Anonymkode: b076b...fdc

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg gikk enormt langt med 3 andre personer, 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere netter på rad drømt om en diger flodhest i et vann. Den første drømmen var det som om jeg betraktet det utenfra. En person med pistol beveget seg rett imot den i vannet og skjøt den inn i gapet, for så å slå hele høyre armen sin inn gjennom øyet på dyret og drepte den.

I den andre dræmmen er jeg i en slags båt, og ser bevegelser i vannet, likt som i forrige drøm. Så kommer flodhesten opp og noen som er med meg skader den slik at huden eller skallet faller delvis av og vi ser at den er halvt flodhest og halv hvit kraftig kriger/gud/ blond blek mann, og at den er  ute etter meg. De ( en kvinne og en mann) som er med meg tar meg inn i et stort fly med stort lagerrom/åpen cockpit og bruker flyvingen til å kappe av flodhesten/mannen hele høyre armen der han nå står oppreist i det dype vannet. Han er så høy og stor at han er mye større enn et vanlig menneske.

Jeg har hatt flodhest drømmer tidligere men ikke så tydelig med fare preg. Jeg har googlet og googlet men blir ikke klokere.

Anonymkode: 54280...ed3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I natt drømte jeg at lynet slo ned i meg. Jeg synes nesten jeg kjente hvordan livet ebbet ut av å bli stekt innvendig. 

Anonymkode: 69fb7...fde

Gjest NotYou
Skrevet

Har alltid veldig mye mareritt når jeg er gravid. Sliter sjeldent med det ellers, men gjennom svangerskapene har jeg helt grusomme mareritt. Brutale og voldelige. Det er en gjenganger at mannen min er utro. Jeg har aldri hatt mistanke om det, og forholdet vårt er kjempefint. Er heller ikke sjalu, så jeg forstår ikke koblingen som skjer når vi venter barn. Men han er ikke «vanlig sjalu». Sist uke drømte jeg at han hadde sex med andre menn som han drepte under økten ved å knivstikke de i ryggen. Drømmen var så virkelig at jeg gråt av sinne når jeg våknet. Han skjønte jo selvfølgelig ingenting av hvorfor jeg var så sint og satt ut 🙈 

Har ellers mye mareritt om at det skjer noe med barna våre, eller andre jeg er glad i. Noen blir alltid drept på en brutal måte😳 Jeg skjønner det ikke..  Ser ikke på voldelige eller skumle filmer. Greier ikke koble drømmene mot noe jeg har hørt om, og jeg pleier aldri å ha slike drømmer for uten om graviditeten. 

AnonymBruker
Skrevet

I natt drømte jeg om en brann... også våknet jeg av at brannalarmen gikk og den hadde vist gått lenge. Jeg trudde sikkert det var i drømmen eller noe. 

Anonymkode: 0056f...682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...