AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Det ble slutt mellom meg og bf for 2 mnd siden. Selv om det var jeg som gikk fra han. Jeg angrer ikke over valget mitt, men sliter med å komme over han. Spesielt de gangene han skal være med datteren vår. Han skal alltid klemme meg, si fine ting og flørte. Selv om han ikke vil at vi skal bli sammen, holder han på sånn. Ting er fortsatt sårt. spesielt når man er ute og ser par og familier. Og det er da jeg lurer om jeg virkelig har tatt det rette valget. Noen som har tips? Anonymkode: 1b892...13d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, strynejenta skrev: Hva betyr "bf"? Barnefar Ts Anonymkode: 1b892...13d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 Hvor gammelt er barnet? Må du være tilstede under samvær? Anonymkode: d471f...a37
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 Er dere veldig unge? Dette virker veldig uryddig vertfall. Han vil flørte og kose men ikke bli sammen? Du har fortatt følelser for han men vil heller ikke bli sammen. Og dere har et felles barn. Synes det høres litt fjortis ut.. Hva med å bli sammen og rydde opp i og jobbe med de problemene dere har som gjør at dere gikk fra hverandre? - Eller ha en oppvasksamtale hvor dere setter ord på følelsene deres og gjør levering enklere sånn at dere ikke trigger disse følelsene i hverandre hver gang. Anonymkode: 5c154...8b1
galmamma Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 Seriøt? det er 2!!!! mnd siden dere gikk fra hverandre.. du må da skjønna at du må gi det litt mer tid enn det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå