Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min og jeg har vært prøvere i 20 måneder nå, og til vår store fortvilelse kom det lette blødninger etter sex nå nettopp. Det er kun 2 dager til forventet mensen og vi håpet jo på at vi skulle klart det denne måneden, men det ser mørkt ut. Kan sex sette i gang mensen? Og kan det ødelegge sjansene våre? Blir så frustrert og lei meg hver gang..

Anonymkode: 768d1...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kan ikke det. Menstruasjonen kommer fra livmoren, så langt kommer ikke mannen opp. Men kan det være såre slimhinner? Hvis blødningen tar seg opp kan det såklart være mensen som kommer tidligere enn forventet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ofte at mensen kommer etter sex. Innbiller meg at livmorhalsen blir irritert og åpner seg litt for blødningen. Men er man gravid vil ikke dette skje :) håper dere får hjelp når dere har prøvd så lenge 😊

Anonymkode: c0377...dfd

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd at det kommer fortere om vi har sex den perioden. Det fungerte hver gang frem til akkurat den ene gangen mensen var forsinket :laugh:

Skrevet

Jeg også opplever at sex kan trigge frem mensen hvis den er forventet en av de nærmeste dagene 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...