Gjest lmari Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Vi har noen nære venner av oss som skal gifte seg midt i juli. De skal ha dobbeltbryllup med bruden søster, og de to parene er hverandres forlovere. Vi har fisket litt, men de skal ikke arrangere utdrikningslag for hverandre, tror de synes det blir litt "rart" å arrangere for hverandre. Dessuten har de ikke veldig stor vennekrets og skal heller ikke ha veldig stort bryllup, så jeg tror ikke de tenker at det er aktuelt med utdrikningslag. Men så synes jo vi at det er litt synd at de ikke får et utdrikningslag!!! Ikke det at vi vil drite dem ut eller noe, men det hadde jo vært morsomt å overraske dem med en fest litt utenom det vanlige. Eller synes dere det er dumt at vi tar grep? Bør vi bare holde oss langt unna? Jeg har ingen klar ide om hvordan dette i så fall skulle blitt, så jeg tar gjerne imot innspill fra dere!
liv Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 En kosekveld med jentene der de skjemmes bort litt hadde vel alle likt?
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Hadde dere tenkt å lage en slags fest for begge parene på en gang da? Hm...
Gjest lmari Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Jeg tror det må bli en slags felles fest hvis det blir aktuelt..... Men det er kanskje dumt? Vi kjenner ikke søsteren og samboeren så godt, og de har som sagt ikke så veldig mange andre det er aktuelt å be. Det er kanskje snakk om tre-fire andre.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Felles fest hørtes da koselig ut synes jeg. En god anledning til å bli kjent med det andre paret også, og deres venner. Og midt i juli? Da passer det jo supert å ta en skikkelig grillfest rundt sankthans da :-)
linky Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 En kosekveld med jentene der de skjemmes bort litt hadde vel alle likt? Ikke feil nei... det er vel noe alle jenter setter pris på.
Eliza Doalot Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Synes fint du kan lage et lite utdrikningslag... Er jo alltid koselig å bli gjort litt stas på synes jeg ihvertfall :-) (veldig utenfor temaet; Ser du har vært på "Raske Menn".... Vanvittig morsomt show )
Gjest Betty Boop Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Jeg har vært med på å arrangere utdrikningslag en gang for en venninne som hadde en forlover på andre siden av landet som ikke hadde anledning til å arrangere selv. Det ble vellykket!
Trampe Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 Jeg ser ikke noe problem med at du arrangerer utdrikningslag. Ville syntes det var kjempekoselig om noen gjorde det for meg, så lenge ikke målet ditt er å drite dem ut og få dem så fulle som mulig. Det er ikke særlig stas det... Hiv deg rundt og sett i gang. Det blir kjempekoselig med en venninnekveld der brudene blir gjort skikkelig stas på
Snuppelure Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 Synes du skal ta tak og lage et utdrikkningslag for søstrene jeg. Om du ikke kjenner søsteren kan du jo få med deg en av hennes venninner og så lager dere en fin dag sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Synes du skal ta tak og lage et utdrikkningslag for søstrene jeg. Om du ikke kjenner søsteren kan du jo få med deg en av hennes venninner og så lager dere en fin dag sammen. Heeeelt enig! Felles fest hørtes da koselig ut synes jeg. En god anledning til å bli kjent med det andre paret også, og deres venner. Og midt i juli? Da passer det jo supert å ta en skikkelig grillfest rundt sankthans da Grillfest kan vel være høyaktuelt :-)
Gjest rabiate Skrevet 19. april 2005 #12 Skrevet 19. april 2005 Hei! Når min søster skulle giftet seg, så kom ikke forloveren fordi hun hadde nettopp født. Så da tok jeg saken i egne hender... Kontaktet flere venner og reserve forlover da viste d seg at alle hadde hatt planer å vi slo det sammen å hadde det kjempe gøy! Du kan jo hinte litt om hvem de vil ha med, kansje tyv titte i gjestelisten.... Vil bare foreslå noen "festleker", alla bryllupsleker Ex. - Tulle hverandres partner inn i dopapir(Hvem er mest dekket etter 5 min) - Kommende bruder konkurerer om hvem som kan sette flest kleskliper i håret til kommende brudgomer -stol leken? - Bolle spise konkuranse. (To av gjestene får bind for øynene, ene deltaker får to boller som er klemt sammen, andre får en bolle. hvem klarer å spise opp 3/6 boller først?) :enig_animasjon: Eller gjør som oss, dra på en festival.... Uansett, lykke til!
Gjest nippy Skrevet 21. april 2005 #14 Skrevet 21. april 2005 en felles fest virker mer artig enn at du skal hoppe inn for forlover
Gjest lmari Skrevet 21. april 2005 #15 Skrevet 21. april 2005 Som jeg skrev tidligere: Det er ikke aktuelt å arrangere noe bare for den ene av dem, eller et tradisjonelt utdrikningslag med ett for gutta og ett for jentene. Hvis det blir aktuelt, så er det snakk om å gjøre noe felles.
Caramba Skrevet 22. april 2005 #16 Skrevet 22. april 2005 Som jeg skrev tidligere: Det er ikke aktuelt å arrangere noe bare for den ene av dem' date=' eller et tradisjonelt utdrikningslag med ett for gutta og ett for jentene. Hvis det blir aktuelt, så er det snakk om å gjøre noe felles.[/quote'] Synes det er en glimrende ide, og de blir sikkert kjempeglad. Det er alltid kuult når noen bryr seg nok til å gjøre litt ekstra stas på venner, særlig når man ikke er "pålagt" det, som forlover. Bra initiativ :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå