AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Hei! Jeg er "plaget" av et ukjent fenomen på natterstid, hvor jeg drømmer ganske intenst om damer som jeg tidligere har kjent. Enten tidligere klassekamerater, forelskelser eller bekjente av meg, til og med jenter jeg ikke har tenkt på eller snakket med på 10-15 år! Problemet er at drømmene er så intense i form av at jeg er i et forhold med vedkommende, har nærkontakt og/eller seksuelle nytelser med vedkommende. Når jeg da våkner, oppleves disse drømmene som så realistisk at hjernen nærmest tror at dette er sannhet. Det skaper en type forelskelse mot vedkommende der tankene henger igjen med drømmene, altså til en "random" og tilfeldig dame. Forelskelsen oppleves som realistisk, og kan henge i meg i mange dager/uker etterpå, der det også knyttes et merkelig savn mot denne personen. På dagtid lever opplevelsen i meg som en ekte forelskelse, som skaper nye fantasier og forventninger. Men tilslutt utvaskes etterhvert alt med realiteten, og forsvinner. Så kan det gå en stund, og så skjer dette på nytt, med noen helt andre - tilfeldige - igjen. Det er heller ikke samme damer jeg gjentakende drømmer om, og det virker helt tilfeldig hvem det blir. Her har det også dukket opp noen store overraskelser, skal jeg si dere. Jeg var i et samboerskap i 10 år, og også da opplevde jeg dette flere ganger. Litt uhyggelig, men uproblematisk da jeg har lært meg å skjønne at det som skjer ikke er ekte. Føler meg jo nærmest utro når dette skjer, selv om jeg holder det hemmelig. Spørsmålet mitt er: Er det vanlig, eller er det noen som har erfart dette? Anonymkode: 64120...fce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Nei ikke så ekstremt som du beskriver, men har opplevd noe lignende ja. Hos meg (kvinne) er det ofte en mann som er ukjent for meg (i virkeligheten) ,men fullstendig reell i drømmen. Drømmen er ofte ganske "utbrodert" med nærhet, omsorg, forelskelse, kanskje skjer det noe skummelt og denne mannen "redder" meg eller tar vare på meg, og jeg forelsker meg, og kan ta en seksuell vending. Når jeg våkner føles det som at det var en ekte person, noen jeg hadde et nært forhold til, som jeg hadde følelser for. Men jeg vet jo at vedkommende ikke eksisterer, og det var bare en drøm. Det jeg lurte på når jeg leste ditt innlegg, var om du har hatt mange kjærester tidligere (før sambo) eller om det er noe du har valgt vekk? Det er jo ofte sånn at drømmer er hjernen vår som bearbeider følelser og tanker, som er både ubevisste og bevisste. For meg tror jeg drømmen om denne fremmede elskeren bunner sikkert i et ønske om en form for hverdagsflukt, som kanskje er noe jeg aldri tenker på egentlig i det daglige, men likvel så har jeg da åpenlyst fantasier som ligger der å ulmer Kanskje disse damene representerer forhold eller kjærester du valgte bort? Anonymkode: 5f9a3...a97 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Så vittig. Jeg har det akkurat på samme måte som deg, Ts. Jeg er 30, men kan drømme om kjærester fra ungdomsskolen. At vi plutselig finner tilbake til hverandre osv. Personer jeg absolutt ikke har følelser eller i det hele tatt har ofret en tanke på 10år. Plutselig er vi i forhold, storm forelska og sjelevenner. Jeg ler litt av meg selv, for etter en sånn drøm, når jeg våkner og utover dagen føler jeg neg faktisk skikkelig forelska.. Anonymkode: b5358...71e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke så ekstremt som du beskriver, men har opplevd noe lignende ja. Hos meg (kvinne) er det ofte en mann som er ukjent for meg (i virkeligheten) ,men fullstendig reell i drømmen. Drømmen er ofte ganske "utbrodert" med nærhet, omsorg, forelskelse, kanskje skjer det noe skummelt og denne mannen "redder" meg eller tar vare på meg, og jeg forelsker meg, og kan ta en seksuell vending. Når jeg våkner føles det som at det var en ekte person, noen jeg hadde et nært forhold til, som jeg hadde følelser for. Men jeg vet jo at vedkommende ikke eksisterer, og det var bare en drøm. Det jeg lurte på når jeg leste ditt innlegg, var om du har hatt mange kjærester tidligere (før sambo) eller om det er noe du har valgt vekk? Det er jo ofte sånn at drømmer er hjernen vår som bearbeider følelser og tanker, som er både ubevisste og bevisste. For meg tror jeg drømmen om denne fremmede elskeren bunner sikkert i et ønske om en form for hverdagsflukt, som kanskje er noe jeg aldri tenker på egentlig i det daglige, men likvel så har jeg da åpenlyst fantasier som ligger der å ulmer Kanskje disse damene representerer forhold eller kjærester du valgte bort? Anonymkode: 5f9a3...a97 Takk for et ærlig og reflektert svar, det setter jeg pris på. Var usikker på hva som ventet meg etter å ha sett hvilke svar som kan komme her inne... Å drømme slikt tenker jeg kanskje er normalt. Problemet er at dette går videre utover i dagen, hvor jeg opplever å være forelsket i vedkommende. Den oppleves som ekte, og kan ikke bare ignoreres. Har prøvd det, klarer ikke få vedkommende ut av hodet. Ja var en aktiv liten kar i min ungdom, populær gutt. Men valgte heller å være i forhold kontra å "utnytte" min "markedsposisjon".... Haha, det hørtes kanskje feil ut.. 😄 Men systematikken i valg av damer i drømmene henger ikke på greip deretter. Hadde det vært noe som ligger uferdig bearbeid så hadde jeg skjønt det, men det er fullstendig random hvem jeg plukker meg ut. Kanskje er det en form for hverdagsflukt, ja. Kanskje er det et varsku om alt jeg kanskje burde ha gjort, eller ikke gjort, når jeg var yngre. Jeg fremstiller drømmene og opplevelsen som et "problem", det er det egentlig ikke. Men dem røsker tak i hverdagen min når det skjer. Anonymkode: 64120...fce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 Jeg har opplevd dette. Det var slik jeg forelsket meg i min beste kompis. Vi ble kjent da vi gikk på samme skole da jeg var 18. Vi var venner i 5 år, han ble betatt av meg etter 3 år. Da følte jeg ingenting for han, og følte det hele bare ble feil. At han hadde følelser for meg, og at nå mistet jeg min beste venn pga dette. Jeg ble trist. Han innrømmet liksom noe i meldingen, men var likevel avvisende ? Han skrev at han likte meg så godt at han hadde problemer med å være med meg, men på samme tid ville kutte kontakten bare for en stund for å komme over det....... han spurte ikke om jeg følte det samme. Men var jo ok for meg. Så går det 2 år etter dette igjen, da har jeg en drøm om han. Hadde ikke møtt han fysisk ila disse 2 årene. Så ble jeg værende forelsket i 3 år i han. Da var det JEG som hadde problemer med å oppføre meg sammen med han. Var alltid nervevrak. Hadde han noen andre? Hva skulle jeg si? Jeg forandret liksom personlighet. Vi tilbragte mye tid sammen for jeg flyttet til hans by. Faktisk så begynte vi oppføre oss nesten som kjærester siste ukene "sammen"..han skulle flytte pga studier og jeg var så trist. Jeg dro og besøkte han en gang, og følelsene var falmet. Håpet de hadde det for hans del også. Nå har han dame, og vi har vennskapelig kontakt. Jeg ble fort betatt av en ny mann som kom inn i livet mitt, liksom fra det blå. Dette var ikke planlagt på noen som helst måte. Men slik som jeg blir når jeg liker noen, trekker jeg meg unna. Etter hvert, har kanskje denne mannen blitt en mann som egetnlig ikke eksisterer. Vi har hverandre på nett (pga avstand) men nå skrives vi jo omtrent ikke. Jeg har ikke mye fred. Ofte når jeg merker at jeg er i ferd med å komme over han, så får jeg nye drømmer om han. Jeg tror ikke at drømmer forteller noe, for det er bare ting som ligger langt inni deg i form av bekymring eller ønsker. Akkurat som når man drikker seg dritings, kan ting som ligger dypt komme ut. Jeg har drømt at han har funnet andre, jeg har drømt at vi ble sammen, og etter sistnevnte er det en nedtur å våkne. Dette er en ond sirkel... jeg har en versjon av han som kanskje ikke eksisterer, han eksisterte, men folk forandrer seg gjerne. Jeg skjønner hva du sliter med ts. Anonymkode: ffdf0...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så vittig. Jeg har det akkurat på samme måte som deg, Ts. Jeg er 30, men kan drømme om kjærester fra ungdomsskolen. At vi plutselig finner tilbake til hverandre osv. Personer jeg absolutt ikke har følelser eller i det hele tatt har ofret en tanke på 10år. Plutselig er vi i forhold, storm forelska og sjelevenner. Jeg ler litt av meg selv, for etter en sånn drøm, når jeg våkner og utover dagen føler jeg neg faktisk skikkelig forelska.. Anonymkode: b5358...71e Ah, artig Er selvfølgelig også i 30-årene, kanskje det er en slags tidlig-voksen-krise... Det er en pussig følelse. Være forelska basert ut fra hvem drømmen plukker ut. Nå etter at jeg ble singel, så har jeg tilogmed tatt meg i å sjekke sivilstatusen deres på facebook for å se om der kanskje er håp... 😄 Nei nå stiller jeg meg selv i et dårlig lys. Er en bra kar, det er ikke det, men denne falsk-ekte følelsen av forelske oppleves tidvis ganske intenst og langvarig. Anonymkode: 64120...fce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah, artig Er selvfølgelig også i 30-årene, kanskje det er en slags tidlig-voksen-krise... Det er en pussig følelse. Være forelska basert ut fra hvem drømmen plukker ut. Nå etter at jeg ble singel, så har jeg tilogmed tatt meg i å sjekke sivilstatusen deres på facebook for å se om der kanskje er håp... 😄 Nei nå stiller jeg meg selv i et dårlig lys. Er en bra kar, det er ikke det, men denne falsk-ekte følelsen av forelske oppleves tidvis ganske intenst og langvarig. Anonymkode: 64120...fce DeT gjør jeg også.. jeg ble faktisk skuffet når jeg så personen var i et forhold. Haha, så tragisk. Morsomt at flere opplever dette "fenomenet"'. Anonymkode: b5358...71e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd dette. Det var slik jeg forelsket meg i min beste kompis. Vi ble kjent da vi gikk på samme skole da jeg var 18. Vi var venner i 5 år, han ble betatt av meg etter 3 år. Da følte jeg ingenting for han, og følte det hele bare ble feil. At han hadde følelser for meg, og at nå mistet jeg min beste venn pga dette. Jeg ble trist. Han innrømmet liksom noe i meldingen, men var likevel avvisende ? Han skrev at han likte meg så godt at han hadde problemer med å være med meg, men på samme tid ville kutte kontakten bare for en stund for å komme over det....... han spurte ikke om jeg følte det samme. Men var jo ok for meg. Så går det 2 år etter dette igjen, da har jeg en drøm om han. Hadde ikke møtt han fysisk ila disse 2 årene. Så ble jeg værende forelsket i 3 år i han. Da var det JEG som hadde problemer med å oppføre meg sammen med han. Var alltid nervevrak. Hadde han noen andre? Hva skulle jeg si? Jeg forandret liksom personlighet. Vi tilbragte mye tid sammen for jeg flyttet til hans by. Faktisk så begynte vi oppføre oss nesten som kjærester siste ukene "sammen"..han skulle flytte pga studier og jeg var så trist. Jeg dro og besøkte han en gang, og følelsene var falmet. Håpet de hadde det for hans del også. Nå har han dame, og vi har vennskapelig kontakt. Jeg ble fort betatt av en ny mann som kom inn i livet mitt, liksom fra det blå. Dette var ikke planlagt på noen som helst måte. Men slik som jeg blir når jeg liker noen, trekker jeg meg unna. Etter hvert, har kanskje denne mannen blitt en mann som egetnlig ikke eksisterer. Vi har hverandre på nett (pga avstand) men nå skrives vi jo omtrent ikke. Jeg har ikke mye fred. Ofte når jeg merker at jeg er i ferd med å komme over han, så får jeg nye drømmer om han. Jeg tror ikke at drømmer forteller noe, for det er bare ting som ligger langt inni deg i form av bekymring eller ønsker. Akkurat som når man drikker seg dritings, kan ting som ligger dypt komme ut. Jeg har drømt at han har funnet andre, jeg har drømt at vi ble sammen, og etter sistnevnte er det en nedtur å våkne. Dette er en ond sirkel... jeg har en versjon av han som kanskje ikke eksisterer, han eksisterte, men folk forandrer seg gjerne. Jeg skjønner hva du sliter med ts. Anonymkode: ffdf0...cf4 Åj se det innlegget, dere er noen flotte folk! Jeg bet meg merke i at du, i motsetning til meg (eller tolket jeg det feil?), drømte om en og samme person? Det er iallefall en merkelig ting, at en drøm kan gjøre deg SÅ forelsket bokstavelig talt over natten. Og det sitter lenge i! Faktisk så har jeg tatt meg selv å ha et langvarig ekstra øye til to av dem jeg tidligere, for lenge siden, drømte om. Føler på sett og vis at dem nesten er mine ekser, for det vi gjorde i drømmen min er jo sant, forteller hodet mitt. Som sagt i tidligere innlegg. Det er ikke direkte et problem for meg i det dagligdagse livet, men det former meg. Det skaper følelser for damer jeg kanskje aldri har hatt noen ting med å gjøre. Jeg har til og med drømt om jenter jeg vet navn på, men aldri har møtt, derav som jeg ikke vet utseende på. Pussig. Anonymkode: 64120...fce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åj se det innlegget, dere er noen flotte folk! Jeg bet meg merke i at du, i motsetning til meg (eller tolket jeg det feil?), drømte om en og samme person? Det er iallefall en merkelig ting, at en drøm kan gjøre deg SÅ forelsket bokstavelig talt over natten. Og det sitter lenge i! Faktisk så har jeg tatt meg selv å ha et langvarig ekstra øye til to av dem jeg tidligere, for lenge siden, drømte om. Føler på sett og vis at dem nesten er mine ekser, for det vi gjorde i drømmen min er jo sant, forteller hodet mitt. Som sagt i tidligere innlegg. Det er ikke direkte et problem for meg i det dagligdagse livet, men det former meg. Det skaper følelser for damer jeg kanskje aldri har hatt noen ting med å gjøre. Jeg har til og med drømt om jenter jeg vet navn på, men aldri har møtt, derav som jeg ikke vet utseende på. Pussig. Anonymkode: 64120...fce Hva mener du med øverste setning der? 😛 Altså, jeg drømte om kompisen min. Han eksisterer jo, og jeg kjente han godt allerede. Så drømmer jeg om ham, og blir forelsket i 3 år. På slutten av 3. året blir vi nesten som kjærester. Han får beskjed om at han ikke kom videre inn på studiet i byen vi bodde i og det innebar at han måtte flytte. Jeg gruet meg forferdelig. Vi var ute en hel dag sammen, vi skulle hjem til oss selv, men så gikk han på bussen sammen med meg og spurte om å få bli med. Vi lå i samme seng og han tok meg intil seg, men da føltes det så feil. Jeg dro og besøkte han, men følelsene var da veldig visnet på en måte. Jeg var redd for å såre han en gang til. Heldigvis traff han ei som ville ha han fra første stund. Jeg også traff en ny mann. Men jeg var ikke like heldig.... altså, tror ikke jeg skal skrive hva som skjedde for det blir så langt. Denne mannen hadde jeg ikke drømt om på forhånd, jeg viste jo ikke om han. Men vi holder ikke til på samme sted, det er lang mellom oss. Men vi hadde kontakt, og har hatt kontakt på nett. Jeg var i byen hans 2 ganger i ettertid uten å ta initiativ, enda han gjorde det flere ganger. Jeg følte jeg ikke var helt singel, men jeg ville stå imot. Nå sitter jeg igjen med et bilde av oss og av han. Jeg kan alltids ta kontakt, men jeg vet ikke hva som møter meg. Og spørsmål...såret jeg han? Fortjener jeg han? Jeg eller han som burde gjort mer osv. Jeg er redd han skal bli sammen med noen andre, for jeg føler at han er min...vi er skapt for hverandre. Men, liker jeg best å ha ting i hodet mitt? Andre menn har prøvd å date, men det er bare en nedtur. Anonymkode: ffdf0...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med øverste setning der? 😛 Altså, jeg drømte om kompisen min. Han eksisterer jo, og jeg kjente han godt allerede. Så drømmer jeg om ham, og blir forelsket i 3 år. På slutten av 3. året blir vi nesten som kjærester. Han får beskjed om at han ikke kom videre inn på studiet i byen vi bodde i og det innebar at han måtte flytte. Jeg gruet meg forferdelig. Vi var ute en hel dag sammen, vi skulle hjem til oss selv, men så gikk han på bussen sammen med meg og spurte om å få bli med. Vi lå i samme seng og han tok meg intil seg, men da føltes det så feil. Jeg dro og besøkte han, men følelsene var da veldig visnet på en måte. Jeg var redd for å såre han en gang til. Heldigvis traff han ei som ville ha han fra første stund. Jeg også traff en ny mann. Men jeg var ikke like heldig.... altså, tror ikke jeg skal skrive hva som skjedde for det blir så langt. Denne mannen hadde jeg ikke drømt om på forhånd, jeg viste jo ikke om han. Men vi holder ikke til på samme sted, det er lang mellom oss. Men vi hadde kontakt, og har hatt kontakt på nett. Jeg var i byen hans 2 ganger i ettertid uten å ta initiativ, enda han gjorde det flere ganger. Jeg følte jeg ikke var helt singel, men jeg ville stå imot. Nå sitter jeg igjen med et bilde av oss og av han. Jeg kan alltids ta kontakt, men jeg vet ikke hva som møter meg. Og spørsmål...såret jeg han? Fortjener jeg han? Jeg eller han som burde gjort mer osv. Jeg er redd han skal bli sammen med noen andre, for jeg føler at han er min...vi er skapt for hverandre. Men, liker jeg best å ha ting i hodet mitt? Andre menn har prøvd å date, men det er bare en nedtur. Anonymkode: ffdf0...cf4 Jeg mente at jeg var fornøyd med responsen jeg fikk. Man vet aldri hva KG byr på av svar. 😊 Det høres ut som om at du virkelig vil ha han, men samtidig ikke. Litt pussig historie. Kanskje du bør finne ut av det, gjøre en innsats hvis du vil, eller slå deg til ro med at det hele kanskje er best i hodet. Håper iallefall du ikke sitter som 60-70 åring å angrer på det du IKKE gjorde. 😊 Anonymkode: 64120...fce 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente at jeg var fornøyd med responsen jeg fikk. Man vet aldri hva KG byr på av svar. 😊 Det høres ut som om at du virkelig vil ha han, men samtidig ikke. Litt pussig historie. Kanskje du bør finne ut av det, gjøre en innsats hvis du vil, eller slå deg til ro med at det hele kanskje er best i hodet. Håper iallefall du ikke sitter som 60-70 åring å angrer på det du IKKE gjorde. 😊 Anonymkode: 64120...fce Tusen takk ❤️ Dette vet vi jo ikke. Anonymkode: ffdf0...cf4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #12 Skrevet 11. juli 2019 Jeg var forelska i en på jobben i nesten et år på grunn av at jeg drømte intenst om ham om natten. Det virket så utrolig ekte da jeg våknet, følelsene satt i lenge, og jeg følte jo at vi var mye nærmere hverandre enn det vi egentlig er. Var endelig på vei over ham da jeg drømte om ham igjen. Skikkelig sexy drøm, og ergo var det rett tilbake til start. Direkte flaut å se ham på jobb etter de drømmene, for vi hadde jo vært så nær hverandre og vi hadde hatt sex, og så visste han ingen ting, mens jeg gikk rundt og brant for ham... Anonymkode: d9193...6e4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #13 Skrevet 11. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var forelska i en på jobben i nesten et år på grunn av at jeg drømte intenst om ham om natten. Det virket så utrolig ekte da jeg våknet, følelsene satt i lenge, og jeg følte jo at vi var mye nærmere hverandre enn det vi egentlig er. Var endelig på vei over ham da jeg drømte om ham igjen. Skikkelig sexy drøm, og ergo var det rett tilbake til start. Direkte flaut å se ham på jobb etter de drømmene, for vi hadde jo vært så nær hverandre og vi hadde hatt sex, og så visste han ingen ting, mens jeg gikk rundt og brant for ham... Anonymkode: d9193...6e4 Ja, pussig at tilfeldige drømmer skal legge slike føringer i underbevisstheten og i bevisstheten. Drømte for et par dager siden om min tenåring-eks (15 år siden vi gjorde det slutt). I går og i dag har jeg ikke tenkt på annet enn henne. Såvidt at jeg tok kontakt med henne også, men jeg reddet meg heldigvis inn igjen... Likevel, her sitter jeg småforelsket igjen, uten mål og mening... Anonymkode: 64120...fce
Gjest Helene J. Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 Nå var jeg glad for at jeg fant noe om dette temaet her! Jeg er forelsket i en god venn, etter en drøm!! Vi har kun vært venner tidligere. I 20 år. Nå har vi bodd på hver vår kant av landet i 7 år. Plutselig drømmer jeg at vi to skulle vært sammen for lenge siden, men at vi bare ikke har skjønt det selv. Ingen blir overrasket over at det ble oss to, for de har sett det lenge. Vel, så nå går jeg her da, og tenker på han hele dagen. I stad fikk jeg ei melding, og tårene trillet. Og jeg er 46!! Joda, alt er mulig i dette livet.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 15 minutter siden, h.r skrev: Nå var jeg glad for at jeg fant noe om dette temaet her! Jeg er forelsket i en god venn, etter en drøm!! Vi har kun vært venner tidligere. I 20 år. Nå har vi bodd på hver vår kant av landet i 7 år. Plutselig drømmer jeg at vi to skulle vært sammen for lenge siden, men at vi bare ikke har skjønt det selv. Ingen blir overrasket over at det ble oss to, for de har sett det lenge. Vel, så nå går jeg her da, og tenker på han hele dagen. I stad fikk jeg ei melding, og tårene trillet. Og jeg er 46!! Joda, alt er mulig i dette livet. Er han singel? Var meldingen som en flørt eller vanlig vennskapelig? Har dere hatt jevnlig kontakt eller gjenopptok han den plutselig? Er du singel? Anonymkode: ffdf0...cf4
Gjest Helene J. Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han singel? Var meldingen som en flørt eller vanlig vennskapelig? Har dere hatt jevnlig kontakt eller gjenopptok han den plutselig? Er du singel? Anonymkode: ffdf0...cf4 Han er i et forhold. Det var ei vennskapelig melding, hvor han skrev at han var glad i meg. Det har vi alltid gjort. Men nå ble den sterk for meg. Vi har hatt jevn kontakt, men nå må jeg bare innrømme at jeg har meldt han oftere. Og dette var rart. For akkurat nå kom det inn ei ny melding fra han, og jeg smiler. Tullete hele greia. Hi, hi. Jeg er singel.
Gjest Helene J. Skrevet 26. juli 2020 #17 Skrevet 26. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han singel? Var meldingen som en flørt eller vanlig vennskapelig? Har dere hatt jevnlig kontakt eller gjenopptok han den plutselig? Er du singel? Anonymkode: ffdf0...cf4 Vi pleier å sende hverandre humoristiske innslag, da vi har lik humor. Og jeg har dyp respekt for han og dama hans. Så det er ikke flørting fra min side, altså. Jeg bare reagerer som en fjortis. Smiler.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #18 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, h.r skrev: Vi pleier å sende hverandre humoristiske innslag, da vi har lik humor. Og jeg har dyp respekt for han og dama hans. Så det er ikke flørting fra min side, altså. Jeg bare reagerer som en fjortis. Smiler. Kjipt han har dame da. Kanskje dere kunne fortsatt Anonymkode: ffdf0...cf4
Gjest Helene J. Skrevet 26. juli 2020 #19 Skrevet 26. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjipt han har dame da. Kanskje dere kunne fortsatt Anonymkode: ffdf0...cf4 Vet neimen ikke hvordan jeg reagerer neste gang jeg ser han. Håper nesten det har gått over da. Må bare se humoristisk på dette. Takk for innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå