Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var og tuslet ned i sentrum idag, og jeg mener det, denne kamuflasje-moten har tatt helt av!! :o

Hver gang jeg vridde på hodet såg jeg folk i klær med kamuflasje-møster på. Bukser, topper, jakker, caps, sko, etc etc,...u name it!

Spørsmålet er derfor; Hvilket plagg har du med kamuflasje-mønster??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en jaktjakke.. Men det er jo ikke noe jeg bruker i byen akkurat..

Gjest Daniella_ i.i.
Skrevet

Nei. Ingenting.

ALLE går i det, og da vil i hvertfall ikke jeg bli sett i det.

Skrevet

En bikini jeg ikke har brukt på 4-5 år pga at den har "topp" istedenfor "bh".

Det er faktisk alt.. Alltid synes kamuflasjemønster er tøfft, men da må jo KLÆRNE være tøffe også - ikke se typisk fjortisplagg ut :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

ingenting.......

Ikke har jeg tenkt å kjøpe meg noe heller.....

Det er litt merkelig at jo mere utrygg situasjonen er i verden, jo mere kamuflasje blir det i moten. Ikke en ny trend det da, det har vi sett mange ganger før. Hver gang det er en krig som får bred dekning i media begynner folk å labbe rundt med "leke-"militæreffekter.

Gjest Formosiss
Skrevet

Ingenting. Jeg synes det er sjøstygt, og kjæresten ville klikket mentalt dersom jeg viste meg i noe som lignet på militærklær - han er veldig, veldig motstander av militæret (er ikke så glad i det jeg heller, at det gjør noe).

Skrevet

Ingenting her også. Og ikke kommer jeg til å kjøpe det heller.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har et skjørt, men det har jeg hatt i flere år, og har ikke brukt det på lenge. Gidder ikke ting som alle fjortisene bruker.

Skrevet

Har et belte som jeg kjøpte for noen år siden, synes det kan være kult til enkelte anledninger. Selv er jeg ikke stor fan av denne type klær, så holder meg nok laaangt unna de plaggene i vår :)

Skrevet

Har en masse klær med camomønser, men bruker ikke lenger... Var kult sånn ca. en uke før alle begynte å gå med det.

Lurer på når selvmordsbombermoten kommer, jeg...

Skrevet

Eier ikke en eneste gjenstand med kamuflasjemønster på. Æsj!

Gjest Sukkerert
Skrevet

Ingenting. hadde en topp for omtrent syv år siden.

Aldri om jeg går med det, spesielt ikke amerikanske kamuflasjemønster som er det de selger i butikkene.

Skrevet

Ingenting med kamuflasjemønster på i mitt skap nei. Synes ikke det er fint i det hele tatt.

Trailercap med kamuflasjemønster på hodet til gutte- eller jente-fjortis... Kamuflasjeskjørt og tøysko med kamuflasjemønster... Skulle tro at Oslo 2 forberedte seg på å sende ut en kriseberedsskapsstyrke en periode.

Gjest Seleena
Skrevet

Niks. Er ikke så fan av kamuflasje. Og når alle går med det er det jo ikke så moro lenger heller...

Her jeg bor er det ingens om går med kamuflasje. Men skal til oslo senere, og da tipper jeg det er en flom. Hvorfor er det slik egentlig?

Skrevet

Ingenting!

Kan ikke si jeg har noe til overs for den moten...

Skrevet

Har en helgrønn carhartt bukse, men det er alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...