Gå til innhold

Varen var bulket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fader altså! Vi kjøpte en fryser idag og tok den med oss hjem, løftet den bort der den skulle og tok bort pappen og beskyttelses embalasjen rundt, og da så jeg at fryseren var bulket foran 😨😨

De var stengt når vi hadde fått den hjem, kjenner jeg er drit frustrert da jeg vi ikke har tid til å levere den tilbake denne uka pga jobb. Kan vi kreve at Elkjøp henter den eller? 

Surt å betale flere tusen også finne ut at varen ikke samsvarer med det vi forventet. Esken så jo ikke skadet ut da vi hentet den :(

Anonymkode: b648c...a98

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da skulle du umiddelbart tatt bilder og kontaktet de på mail eller messenger og forklart det inntrufne. Og gitt beskjed om at du ringer/oppsøker varehuset straks de åpner neste dag for å forklare.

lykke til med å komme dagen etter å forklar bulker som ikke vises på emballasjen...

Anonymkode: 2377b...beb

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da skulle du umiddelbart tatt bilder og kontaktet de på mail eller messenger og forklart det inntrufne. Og gitt beskjed om at du ringer/oppsøker varehuset straks de åpner neste dag for å forklare.

lykke til med å komme dagen etter å forklar bulker som ikke vises på emballasjen...

Anonymkode: 2377b...beb

Har sendt Mail og skulle bli oppringt, embalasjen så ikke skadet ut da vi hentet den, men det så vi i ettertid når vi pakket den ut. Esken er forøvrig like hel så det får de sett også, har tatt bilder

Skrevet
På 4.4.2019 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Har sendt Mail og skulle bli oppringt, embalasjen så ikke skadet ut da vi hentet den, men det så vi i ettertid når vi pakket den ut. Esken er forøvrig like hel så det får de sett også, har tatt bilder

Det vedkommende over her mente, var nok at du kanskje ikke kommer noen vei med å påstå i etterkant at varen var bulket? Så menge esken er hel uten skader, og varen inni er bulket, kan det de antyde at det er dere som har bulket varen selv, når dere plasserte varen på plass. Håper forretningen er redelige der hos dere (hørt så mange historier om i slike kjeder mht dårlig kundeservice ved feil), og gir dere beklagelse samt ny feilfri vare. 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Det vedkommende over her mente, var nok at du kanskje ikke kommer noen vei med å påstå i etterkant at varen var bulket? Så menge esken er hel uten skader, og varen inni er bulket, kan det de antyde at det er dere som har bulket varen selv, når dere plasserte varen på plass. Håper forretningen er redelige der hos dere (hørt så mange historier om i slike kjeder mht dårlig kundeservice ved feil), og gir dere beklagelse samt ny feilfri vare. 

Når skal man ellers finne det ut da? Før man har tatt varen ut av emballasjen? Før man har kjøpt varen? 

Anonymkode: 12001...79d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når skal man ellers finne det ut da? Før man har tatt varen ut av emballasjen? Før man har kjøpt varen? 

Anonymkode: 12001...79d

Hvis du leser mitt innlegg igjen, ser du at jeg forklarte hva jeg tror at en annen bruker mente. ☺ Jeg skriver også at enkelte kjeder har vist seg vanskelige på slikt, men at jeg håper at de er redelige og gir ts ny vare. Slik hendelse som ts har opplevd her, kan man selvsagt ikke finne ut og oppdage feil på varen, før emballasjen er fjernet. Tenker vitterlig at det sier seg selv! ☺

AnonymBruker
Skrevet

heretter bør man filme at man åpner emballasjen :) 

Anonymkode: ee093...d13

AnonymBruker
Skrevet

Ser jeg har formulert meg feil, esken så like hel ut når vi hentet den. Hentet den rett før stenging så vi studerte den ikke nøye. 

Når vi så bulken hjemme så la vi merke til at esken også var skadet på samme sted som fryseren. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett på ny. Ring med engang. Fortell hvordan det går.

Anonymkode: 540d5...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...