Gå til innhold

Tom Arild Waagbø

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer med Tom Arild Waagbø og hans spirituelle arbeid? 

Jeg vurderer å benytte meg av noen av hans tjenester, men vil gjerne ha noen personlige erfaringer først :-) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

jeg har hørt navnet hans men har ikke prøvd han ennå, men etter hva jeg hører er han mest efaren med leging av sjelen heller enn qhht. jeg har selv tatt level 1 i qhht. jeg praktiserer det ikke lenger pga dårlig helse. jeg har vært hos flere qhht terapauter og det viktigste jeg vil si er at du bør gå til noen som du hører personlige erfaringer fra (det er mye falske anmeldelser rundt om på nettsidene har jeg fått høre men jeg vet ikke om han sine er det da). jeg har vært hos mange dårlige og mange gode, jeg vil ikke nevne de dårlige fordi de kan bli bedre og jeg ønsker ikke å sverte noen, men av de beste som jeg varmt vil anbefale er jeroen de wit i nord for beverly hills california, mayda parsegian i melbourne australia og lorna wilson i london. også en fantastisk dame til i sverige men hun har forlatt vår verden for mange år siden. 

håper du finner det du søker etter 

Anonymkode: b50bd...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...