Bergensjente92 Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Hei dere. Her kommer en hard nøtt til dere fra en ganske så nervøs og spent jente som er HELT ny og ganske grønn på dette her! 😂 Sluttet på p-piller for en del måneder siden nå og har siden det prøvd å logge syklusen min. I mars hadde jeg flere ganger "eggehviteutflod" under eggløsning. Første gangen fikk jeg det 2 dager før Flo-appen viste eggløsningsdagene. (15.03). På første dagen av appen sin eggløsningsdag (17.03) hadde jeg samleie hvor min samboer "glemte" seg... (luring). Dag 2 og 3 etter samleiet (19-20.03) hadde jeg også eggehvite og helt ut av det blå den 22.03 ble det plutselig svart for øynene mine og jeg var nær ved å besvime på jobb - Stående og ingen forvarsel. Igår 1.04 hadde jeg magesmerter som var hovedsakelig lokalisert midt i magen, type ved navlen og mellom ribbeina. Disse var pulserende og smertene gikk også til ryggen(. Og idag 2.04 har jeg hatt mye rumling i magen. Flo-appen sier mensen begynner om 4 dager, altså 6.04. Kan jeg være gravid? Det skal sies at jeg den 19.03 tok biopsi hos gynekologen og at en eventuell festeblødning muligens kan ha skjedd uten at jeg har tenkt over det fordi jeg har trodd at det skyldtes blødning etter biopsi.
ididi Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Når man har ubeskyttet sex, så kan man bli gravid. Å vurdere ut fra symptomer er aldri lurt, for noen får tidlige symptomer, andre ikke, og de tingene du beskriver kan være helt andre ting også (kanskje de er vanlige symptomer etter biopsien, det vet ikke jeg). Kjøp en graviditetstest for tidlig testing og sjekk med urinen første gang du tisser i morgen tidlig.
Bergensjente92 Skrevet 3. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2019 5 timer siden, ididi skrev: Når man har ubeskyttet sex, så kan man bli gravid. Å vurdere ut fra symptomer er aldri lurt, for noen får tidlige symptomer, andre ikke, og de tingene du beskriver kan være helt andre ting også (kanskje de er vanlige symptomer etter biopsien, det vet ikke jeg). Kjøp en graviditetstest for tidlig testing og sjekk med urinen første gang du tisser i morgen tidlig. Vel, murring og smøblødning i 3 dager-ish var vanlig å oppleve etter biopsien.. Men ikke mer enn det. Igår hadde jeg mye mensenmurringer, som jeg pleier å få dagen før mensen. Jeg skal ikke ha mensen før om 3 dager, 4 igår. Selvfølgelig kan det jo hende at den er litt ustabil men tror du kanskje det er et symptom? Jeg tenker å ta en test hvis ikke mensen kommer om 3 dager men har lest fra så mangen her inne at den kan være negativ selv så nære mensen. Har følt meg litt merkelig i det siste.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 16 timer siden, Bergensjente92 skrev: Hei dere. Her kommer en hard nøtt til dere fra en ganske så nervøs og spent jente som er HELT ny og ganske grønn på dette her! 😂 Sluttet på p-piller for en del måneder siden nå og har siden det prøvd å logge syklusen min. I mars hadde jeg flere ganger "eggehviteutflod" under eggløsning. Første gangen fikk jeg det 2 dager før Flo-appen viste eggløsningsdagene. (15.03). På første dagen av appen sin eggløsningsdag (17.03) hadde jeg samleie hvor min samboer "glemte" seg... (luring). Dag 2 og 3 etter samleiet (19-20.03) hadde jeg også eggehvite og helt ut av det blå den 22.03 ble det plutselig svart for øynene mine og jeg var nær ved å besvime på jobb - Stående og ingen forvarsel. Igår 1.04 hadde jeg magesmerter som var hovedsakelig lokalisert midt i magen, type ved navlen og mellom ribbeina. Disse var pulserende og smertene gikk også til ryggen(. Og idag 2.04 har jeg hatt mye rumling i magen. Flo-appen sier mensen begynner om 4 dager, altså 6.04. Kan jeg være gravid? Det skal sies at jeg den 19.03 tok biopsi hos gynekologen og at en eventuell festeblødning muligens kan ha skjedd uten at jeg har tenkt over det fordi jeg har trodd at det skyldtes blødning etter biopsi. Synes dette høres veldig som symptomer! Ta en test i morgen tidlig Anonymkode: 90ccf...3f4
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 Det er ingen her som kan vite om du er gravid.
Bergensjente92 Skrevet 3. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2019 3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det er ingen her som kan vite om du er gravid. Nei det skjønner jeg selvfølgelig 😉 Men folk får forskjellige symptomer og det er fint å høre hva andre hadde da de gikk gravide.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Skrevet 3. april 2019 15 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det er ingen her som kan vite om du er gravid. Forumet her er til for at "prøvere" kan lufte erfaringer med hverandre. Ingen som kan vite noe som helst helt sikkert, men det er fint å høre om andres erfaringer og symptomer angående graviditet. Sånne kommentarer kan du holde for deg selv. Anonymkode: 90ccf...3f4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #8 Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, Bergensjente92 skrev: Nei det skjønner jeg selvfølgelig 😉 Men folk får forskjellige symptomer og det er fint å høre hva andre hadde da de gikk gravide. Her inne er det mange troll som dessverre sitter hjemme å venter på å angripe andre brukere fordi de er misfornøyd med livet sitt. Det er absolutt derfor vi har dette forumet for å dele det vi tenker på som prøvere. Det er ingen dumme spørsmål bare dumme svar. Det er alltid veldig deilig å lufte sine tanker å høre med andre Det er 3 dager igjen til en evt. Mens så du kan fint ta en test nå om du har mange symptomer Oppdater oss Anonymkode: e2131...c79
Bergensjente92 Skrevet 3. april 2019 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Her inne er det mange troll som dessverre sitter hjemme å venter på å angripe andre brukere fordi de er misfornøyd med livet sitt. Det er absolutt derfor vi har dette forumet for å dele det vi tenker på som prøvere. Det er ingen dumme spørsmål bare dumme svar. Det er alltid veldig deilig å lufte sine tanker å høre med andre Det er 3 dager igjen til en evt. Mens så du kan fint ta en test nå om du har mange symptomer Oppdater oss Anonymkode: e2131...c79 Hehe sant det. Jeg tror jeg skal vente med å kjøpe test til dagen jeg forventer mens. Jeg skal holde dere oppdaterte 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå