AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Har vært på Tinder i kanskje litt over seks måneder nå. Har flere ganger funnet samboeren til en bekjent på appen. Denne bekjente var en jeg gjorde noen oppgaver med i studietiden, og jeg ser henne av og til siden vi jobber i samme område. Om jeg først møter henne snakker vi litt. Hun er vel egentlig i området mellom en bekjent og en venninne. Har kjent igjen samboeren hennes igjen siden jeg har sett ham på Facebook, og de to står fremdeles i et forhold på Facebook. Først lurte jeg på om han hadde en gammel profil, men så kom jeg på at disse to har vært sammen i mange, mange år. I tillegg ser jeg at han har oppdatert profilen sin flere ganger, og også endret på bioen. Sist profilen hans kom opp stod det i bioen at han var i byen for noen dager, og var ute etter noen å ha røff sex med (kanskje han later som at han ikke bor i denne byen, evt. har han vært i utlandet og glemt fjerne det fra profilen igjen). For alt jeg vet kan det hende disse to har et åpent forhold, men det er vel ikke vanlig? Skal jeg gjøre noe? Ikke gjøre noe? Si ifra til henne? Anonymkode: 21941...04b
Leamur Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Ville sagt ifra forsiktig og pent. Du har jo i utgangspunktet ikke noe med deres relasjon eller hva slags avtaler de har. Så ville vært veldig nøye med ordvalget! 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 JA! Si fra. Jeg skulle ønske noen sa fra til meg all den tia typen min brukte slike apper. Såååå sykt mye tid bortkasta på han, og sååå ufattelig kjipt å bli så rundlurt! Anonymkode: 2a414...76d 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 Jeg ville ha screenshottet og fulgt litt med på videre forandringer på appen for deretter å sende henne et par screenshot (for å vise at den blir oppdatert jevnlig). Ellers kan han bortforklare det med at det er en gammel profil eller en profil en kompis lagde for han for kødd etc etc... Ellers bør du formulere meldingen/telefonsamtalen på en så sympatisk og forsiktig måte som mulig, gjøre det klart at du vet at du ikke har noe med det, men at du selv ville ønsket å vite. Anonymkode: fa30b...d9c 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 Kupper tråden litt, beklager. Hvordan kommer han opp flere ganger? Trodde de bare kom en gang? Men ja; fortell. Tenk om det var deg og gjør det du hadde likt å fått høre selv 😊 Anonymkode: 63ce0...6b5 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 JA. Jeg tenker at jeg oppfører meg mot andre slik jeg ønsker folk skal oppføre seg mot meg. Og jeg hadde blitt skuffet og lei meg om jeg fant ut at folk jeg kjente visste at samboeren min var utro på nett. Folk som har denne rare tankegangen om at man ikke skal bry seg fortjener nesten å føle på det samme selv. Anonymkode: fb7df...eb1 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 Vi vet ikke hva intensjonen er. Men jeg anser Tinder litt som en app som "alle" har, og har flere ganger sett bekjente som jeg vet at egentlig er i forhold. Folk bruker det bare av nysgjerrighet for å snoke og har ikke alltid en intensjon om å møte andre. Kanskje noen synes det bare er spennende å se hvor mange matcher de får, men ikke har planer om å møte noen. Anonymkode: 20751...203
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 Ja, si ifra! Bedre nå enn at hun finner det ut om noen år selv. Anonymkode: 363d2...f96 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #11 Skrevet 3. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke hva intensjonen er. Men jeg anser Tinder litt som en app som "alle" har, og har flere ganger sett bekjente som jeg vet at egentlig er i forhold. Folk bruker det bare av nysgjerrighet for å snoke og har ikke alltid en intensjon om å møte andre. Kanskje noen synes det bare er spennende å se hvor mange matcher de får, men ikke har planer om å møte noen. Anonymkode: 20751...203 Vel, uansett hvilken intensjon synes jeg hun burde si ifra. Om noen vil snoke kan de gjøre deg på Facebook. Anonymkode: 363d2...f96 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #12 Skrevet 3. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, uansett hvilken intensjon synes jeg hun burde si ifra. Om noen vil snoke kan de gjøre deg på Facebook. Anonymkode: 363d2...f96 *det Anonymkode: 363d2...f96
WhiteSwan Skrevet 3. april 2019 #13 Skrevet 3. april 2019 Si ifra og legg ved bevis. Da har du gjort det rette så er det opp til vedkommende om hun tror på det eller ikke 2
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 3. april 2019 #14 Skrevet 3. april 2019 Om det er en bekjent, så hadde jeg tenkt det er en sjanse for at de er et par som har sex med andre. Kanskje han har røff sex med andre, enten fordi hun ikke vil det, fordi de har åpent forhold eller fordi det er en fetish i forholdet. Så hadde nok ikke sagt fra, med mindre det var faktorer som gjorde saken spesiell
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #15 Skrevet 3. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke hva intensjonen er. Men jeg anser Tinder litt som en app som "alle" har, og har flere ganger sett bekjente som jeg vet at egentlig er i forhold. Folk bruker det bare av nysgjerrighet for å snoke og har ikke alltid en intensjon om å møte andre. Kanskje noen synes det bare er spennende å se hvor mange matcher de får, men ikke har planer om å møte noen. Anonymkode: 20751...203 Jeg kjenner ingen i forhold som har Tinder. Er samboer selv og kunne ikke falle meg inn å ha den appen. Snoke på hva, gresset som kanskje er grønnere på den andre siden eller for å se om man finner bekjente? Bortkastet tid. Anonymkode: fb7df...eb1 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #16 Skrevet 3. april 2019 Jeg synes det er et snålt fenomen at på kvinneguiden tas det alltid utgangspunkt i at folk har åpent forhold når det kan se ut som noen er utro. Jeg har aldri hørt dette argumentet i den virkelige verden. Jeg vil tippe at statistikken viser at de fleste sidesprang er utroskap, og ikke avtalt spill. Men her inne skal man ta høyde for at paret har en avtale om å ligge med hvem de vil, og at det er et overtramp å gjøre dem oppmerksom på at andre har fått med seg at de søker utover.. Det henger ikke på greip. Jeg ville sagt fra ts. Jeg fikk en slik melding selv, da jeg hadde datet en i 3 måneder. Han hadde en gammel profil, og jeg valgte å tro på han. Var likevel glad for at vedkommende brydde seg såpass om meg. Anonymkode: 4cdcb...9cb 7
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 3. april 2019 #17 Skrevet 3. april 2019 ^Dess mindre man kjenner noen, dess mindre antar man. Man har mindre informasjon om de, og har mindre å gå på når det gjelder å vurdere hva grunnen for visse handlinger er, eller hvilke ringvirkninger de har på personene det gjelder. Jeg bruker ikke statistikk for å avgjøre hvilken handling jeg skal gjøre i induviduelle tilfeller i mitt privatliv.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #18 Skrevet 3. april 2019 hvorfor kan ikke mennesker passe på sine egne saker? hva er vitsen å være klara klok og selv gått i tinder felle uten resultater. 6 måneder pinlig måte å misbruke sin tid med, og ikke enda selv ha kjæreste. Pass dine egne ting. Anonymkode: ae8d2...7c6
Gjest BabyBlue Skrevet 3. april 2019 #19 Skrevet 3. april 2019 Jeg synes egentlig ikke du står henne nær nok til å blande deg. Hadde det vært en god venninne eller en søster - fair enough. Men siden du beskriver henne som en bekjent du småsnakker litt med så burde du ikke involvere deg. Kan bli en ganske ubehagelig situasjon for deg, og om han er så dum at han er på tinder så blir han nok tatt en vakker dag uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #20 Skrevet 3. april 2019 43 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Om det er en bekjent, så hadde jeg tenkt det er en sjanse for at de er et par som har sex med andre. Kanskje han har røff sex med andre, enten fordi hun ikke vil det, fordi de har åpent forhold eller fordi det er en fetish i forholdet. Så hadde nok ikke sagt fra, med mindre det var faktorer som gjorde saken spesiell Tror du virkelig det er mer vanlig å være på tinder for å finne en felles partner, enn for å være utro? Virkelig?? Ts, jeg synes du skal si det. Om han får napp eller ikke, kan ikke vi vite. Men intensjonen om utroskap er jo der. Anonymkode: 01431...5b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå