Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har fått en dagkrem fra Lancôme som er ordentlig ekkel! DEn ligger som en hinne utenpå, og hvis jeg gnir litt, så "ruller" den av. Akkurat som om man aldri peeler men blir full av døde hudceller.

Dette har jeg aldri opplevd med noen av mine vanlige kremer. Har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes rart ut. Kanskje kremen er gammel?

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det Impactive? den inneholder masse silikon som skal gi en glatt følelse. Tar du for mye på, skjer det du beskriver.

Skrevet
Heisann!

Har fått en dagkrem fra Lancôme som er ordentlig ekkel! DEn ligger som en hinne utenpå, og hvis jeg gnir litt, så "ruller" den av. Akkurat som om man aldri peeler men blir full av døde hudceller.

Dette har jeg aldri opplevd med noen av mine vanlige kremer. Har dere?

kremen du nevner har jeg ikke prøvd, men jeg har opplevd at kremen blir som døde hudceller blandet med krem ved flere anledninger(og jeg er flink til å peele altså :) ). bla har det skjedd med en solkrem fra nivea(greit nok den er jo billig, så det er ingen krise), men da jeg åpnet en ny tube med bodylotion fra dermalogica og den var guffen, da ble jeg skikkelig arg. har tenkt på at produktet kan ha vært utsatt for kulde etc, som forringer konsistensen...?

Gjest Anonymous
Skrevet

inneholder kremen solfaktor? isåfall blir en slik, gjelder alle kremer med solfaktor hvis du bruker mye. Bruk litt mindre isåfall, så blir det ikke slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...