AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Når man ser på discoversiden på snap, insta, Dagbladet og ja, overalt, hvorfor er det alltid bilder og videoer av halvnakne, perfekte kvinner? Hvordan hadde menn følt seg om man ble bombadert med halvnakne perfekte menn hver dag i alle medier tro? Anonymkode: 232ed...b0c
s0la Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Det er allerede fullt av kjekke, trente og redigerte menn i reklamer, filmer, magasiner og instagram. Men hva de føler vet ikke jeg. Det er i alle fall gjort undersøkelser på at menn også føler på presset.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Perfekte? Jeg har ikke sett noen som er det. Kommer an på øyet som ser. Dummeste du kan gjøre er å sammenligne deg med andre Anonymkode: 7726d...8eb
Djungelvrål Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Perfekte? Jeg har ikke sett noen som er det. Kommer an på øyet som ser. Dummeste du kan gjøre er å sammenligne deg med andre Anonymkode: 7726d...8eb Når man er f.eks fjorten år er det jobben din og sammenligne deg med andre. Det er slik mennesker passer inn, vi prøver å være like hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå