Gå til innhold

Liksom trekant.....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vanligvis leser jeg bare her inne, så dette er det første jeg deler.

Må bare dele dette som typen overasket meg med i går kveld.

Etter at vi hadde dusjet i går og jeg stod og tørket meg, kjente jeg at han kom opp bak meg. Han tok bind foran øynene mine og førte meg inn på soverommet. Han ba meg legge meg på magen og satte seg over meg. Deretter smurte han meg inn med olje og ga meg en herlig massasje. Plutselig kjente jeg noe som vibrerte der nede. Han hadde lagt en vibrator som lå mellom klitoris og madrassen. Jeg ble så kåt at jeg ba han ta meg. Det gjorde han ikke, men han masserte kjønnsleppene mine mens jeg lå med rumpa i været. Nå var det like før jeg kom. Da ba han meg reise meg og han førte meg ned på gulvet. Ba meg sette meg på alle fire. Plutselig kjente jeg noe som kom inn i meg bakfra, siden jeg hadde bind for øynene var jeg ikke helt sikker på hva som hendte, men så herlig det var. Plutselig sa han "sug meg" og han kom inn i munnen min. Jeg var helt i min egen verden, dette var jo en fantasi. 2 menn var noe jeg fantaserte om, ikke noe jeg ønsket å virkeliggjøre.

Jeg stod der på alle 4, bind for øynene og ble tatt bakfra mens jeg sugde typen. Jeg ble helt vill, jeg kom i en fantastisk orgasme som jeg kjente ut i tærne.

Da tok han av meg øyebindet og ba meg snu meg rundt. Da så jeg det. Han hadde festet en dildo med sugekopp på veggen. Jeg tok tak i den og sugde den ren...(rødme). Da ble han så kåt at han tok meg bakfra. Dette tente meg så sykt og da gjorde han noe han ikke har gjort før, han lirket inn en finger i rumpa mi..dette har jeg aldri turt å prøve...men da kom jeg på nytt og på en slik måte at jeg skalv i hele kroppen.... lenge etterpå...

Det var det, måtte bare dele dette. Min første trekant, men på liksom 😍😂😍

Noen andre som har hatt liksom trekant?

Anonymkode: 9e9cf...0fe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var jo smart da. Synes det er latterlig ekkelt med sånn partnerdeling, men en dildo... lurt...

Anonymkode: 59d5c...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan blir man tatt bakfra av en dildo som sitter fast på en vegg?

Anonymkode: 2efe7...7ab

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt en fantasi om dette, men kunne aldri ha testet det i virkeligheten. Men dette var fantastisk. Gleder meg til neste gang....😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanligvis leser jeg bare her inne, så dette er det første jeg deler.

Må bare dele dette som typen overasket meg med i går kveld.

Etter at vi hadde dusjet i går og jeg stod og tørket meg, kjente jeg at han kom opp bak meg. Han tok bind foran øynene mine og førte meg inn på soverommet. Han ba meg legge meg på magen og satte seg over meg. Deretter smurte han meg inn med olje og ga meg en herlig massasje. Plutselig kjente jeg noe som vibrerte der nede. Han hadde lagt en vibrator som lå mellom klitoris og madrassen. Jeg ble så kåt at jeg ba han ta meg. Det gjorde han ikke, men han masserte kjønnsleppene mine mens jeg lå med rumpa i været. Nå var det like før jeg kom. Da ba han meg reise meg og han førte meg ned på gulvet. Ba meg sette meg på alle fire. Plutselig kjente jeg noe som kom inn i meg bakfra, siden jeg hadde bind for øynene var jeg ikke helt sikker på hva som hendte, men så herlig det var. Plutselig sa han "sug meg" og han kom inn i munnen min. Jeg var helt i min egen verden, dette var jo en fantasi. 2 menn var noe jeg fantaserte om, ikke noe jeg ønsket å virkeliggjøre.

Jeg stod der på alle 4, bind for øynene og ble tatt bakfra mens jeg sugde typen. Jeg ble helt vill, jeg kom i en fantastisk orgasme som jeg kjente ut i tærne.

Da tok han av meg øyebindet og ba meg snu meg rundt. Da så jeg det. Han hadde festet en dildo med sugekopp på veggen. Jeg tok tak i den og sugde den ren...(rødme). Da ble han så kåt at han tok meg bakfra. Dette tente meg så sykt og da gjorde han noe han ikke har gjort før, han lirket inn en finger i rumpa mi..dette har jeg aldri turt å prøve...men da kom jeg på nytt og på en slik måte at jeg skalv i hele kroppen.... lenge etterpå...

Det var det, måtte bare dele dette. Min første trekant, men på liksom 😍😂😍

Noen andre som har hatt liksom trekant?

Det var da han ble så kåt, altså.

Anonymkode: dbbb4...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt klart skrevet av en mann.

En dildo festet til veggen kan ikke "ta" noen siden den bare står stille, og om dama står på alle fire vil den jo ikke rekke fram engang, hvis dere ikke har to hull i veggen da til å stappe beina inn i slik at rumpa kommer nær veggen.

Anonymkode: 70833...389

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er nok en kvinne, gudskjelov for det, men hadde dog vært artig å vært mann for en dag. Som sagt ønsket jeg bare å dele en opplevelse, første gang jeg deler noe og får vell bare beklage at jeg ikke kan beskrive det så bra som noen ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart skrevet av en mann.

En dildo festet til veggen kan ikke "ta" noen siden den bare står stille, og om dama står på alle fire vil den jo ikke rekke fram engang, hvis dere ikke har to hull i veggen da til å stappe beina inn i slik at rumpa kommer nær veggen.

Uffda, du har ikke vært med på mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uffda, du har ikke vært med på mye.

En "stillestående" dildo i meg er ikke noe som får meg i nærheten av noen orgasme i hvert fall. Hele scenarioet er en så overtydelig mannefantasi at absolutt alle kvinner skjønner at det ikke er en kvinne som har skrevet dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...