Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg gikk på en smell, ved at jeg plutselig er uten arbeid, og det uforskyldt, dermed må jeg i sving med tankerekker med hvor finne arbeid. Dessuten jeg finner meg til rette i byen jeg bor i, jeg har ikke noen å snakke med her.... inni meg ønsker jeg å gjøre noe annet.

Finnes det originale svar å få?

Anonymkode: 6a6e3...507

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke kunne reise deg? 

Det finnes vel jobber å søke? 

Dette er bare et midlertidig tilbakeslag, ordner seg! 

Anonymkode: 05f0c...ed0

• Liker 3
Skrevet

Ønsker du å flytte? Jobbe med noe annet? Studere? 

Isåfall har du egentlig en gylden mulighet nå. 

Har du tenkt igjennom hva annet du kunne tenkt deg?

• Liker 1
Gjest kittkatt
Skrevet

Søk på jobber forskjellige steder i landet. Om du likevel ikke kjenner noen der du er nå, så kan du faktisk bare flytte og få det bedre et annet sted. 

Skrevet

Enig i brukeren over. Benytt sjansen til å flytte. Start litt på nytt. Et ordtak er den med når en dør lukkes, så åpnes en ny. Klisjeer er ofte veldig sanne.

At du har penger til å flytte er jo greit å ha. Men du trenger ikke flytte 10 mil unna en gang. Ny inspirasjon = nytt pågangsmot! 

AnonymBruker
Skrevet

jeg er helt ute av meg selv, jeg har ikke noen jeg kan ringe.

Skrevet

Men du kan jo prate her inne 😊 Fortell hvilke(n) jobb du hadde og type jobb du ønsker deg da 😊

Hvis du kunne velge, hva er din drømmejobb? 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Sensi skrev:

Men du kan jo prate her inne 😊 Fortell hvilke(n) jobb du hadde og type jobb du ønsker deg da 😊

vet ikke om jeg takler sjefer i bransjen jeg har vært i. Vet ikke hvor jeg skal plassere meg og har ikke noen tilknytning her jeg bor. Sjefer har makt til underkue deg uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Sensi skrev:

jeg har mistet gnisten, det er ikke sunt å være i feil bedrifter. Det gir helseskade. Jeg har lidenskap til et fag, men

Jeg hadde engang startet en enkeltpersonforetak, den  har jeg slettet, jeg mistet troen at jeg skulle få det til. Manglet rett og slett egenkapital for å komme i gang, og jeg hadde ikke lokale. 

AnonymBruker
Skrevet

bør jeg flytte?

Gjest kittkatt
Skrevet

Du bør i alle fall få en annen innstilling til hva en sjef gjør. Du kan velge å flytte, og du kan velge å bli. Du burde få deg et nettverk uansett hva du velger. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, kittkatt skrev:

Du bør i alle fall få en annen innstilling til hva en sjef gjør. Du kan velge å flytte, og du kan velge å bli. Du burde få deg et nettverk uansett hva du velger. 

akkurat nå står det stille, jeg stiller meg selv spørsmålene fordi det er liksom ikke noe forskjell. 

AnonymBruker
Skrevet

Flytt! Skaff deg en jobb du ellers ikke ville søkt på!

Anonymkode: c2671...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...