Gjest Nimbi Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Hei! Dere som jobber som sekretærer, hvilken utdanning har du? Hva går arbeidsdagen din ut på? Er det mulighet for mer ansvar og stige i gradene etterhvert? Virker litt spennende å jobbe med organisering i bedrifter, personalsaker, innkjøp og lignende. Matematikk var ikke mitt favorittfag og ser en del bachelorgrader har mye økonomifag. Revisjon er neppe noe for meg. Kunne tenkt meg en utdanning innenfor administrasjon og kanskje ledelse. Årsstudium evt bachelor. Er utdannet helsefagarbeider og ser meg etter dagtidjobb og gjerne med 500 000 eller mer i året. Hva skal til?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Jeg opplever matte og økonomi som to svært ulike fag, selv om begge omhandler tall. Hadde selv 2 i matte etter videregående, og 5-6 i økonomifagene. Jobbe med organisering, personal og innkjøp innebærer ofte mye økonomi, spesielt oppgaver relatert til innkjøp. Nå kommer det jo an på størrelse av bedrifter, men mange av de litt større ønsker bachelor i økonomi, eller logistikkingeniører til innkjøpsavdelinger. Så basert på hva du synes virker interessant, så ville jeg absolutt anbefalt utdanning med en del økonomifag. Anonymkode: b3186...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå