Gjest gjest nå Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Tips om hva jeg kan gjøre siden jeg har litt stor penis... Kan ikke bare knalle på, da får dama mi vondt. Den er 25cm og veldig tykk.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Har lest om en slags "badering" som kan tres på penis som gjør at du ikke bånner. Da er det bare å knalle på! Fåes i flere tykkelser, men vil tippe 5 cm bør holde, de fleste damer klarer å ta imot 20cm.....
Gjest lurry Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Haha.. haha Ikke nå igjen.. Penis blir aldri for stor- det er ikke mulig slik vi alle er skapt. Uansett tykkelse klarer alle jenter det. Og lengden er klart aldri problemet- come on - bruk hodet (det øverste) litt
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Haha.. haha Ikke nå igjen.. Penis blir aldri for stor- det er ikke mulig slik vi alle er skapt. Uansett tykkelse klarer alle jenter det. Og lengden er klart aldri problemet- come on - bruk hodet (det øverste) litt Yeah right Det MÅ være en gutt som skrev dette...
Gjest Madam Felle Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Haha.. haha Ikke nå igjen.. Penis blir aldri for stor- det er ikke mulig slik vi alle er skapt. Uansett tykkelse klarer alle jenter det. Og lengden er klart aldri problemet- come on - bruk hodet (det øverste) litt og du har tydeligvis full peiling
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Tips om hva jeg kan gjøre siden jeg har litt stor penis... Kan ikke bare knalle på, da får dama mi vondt. Den er 25cm og veldig tykk. Sånn generelt høres det i mine ører ut som en plan at du ikke gir bånn gass under selve samleiet, at dere snakker sammen og at du ser og hører hennes signaler - selvsagt i tillegg til at dere også bruker desto mer tid på den delen av erotikkens verden som ikke innebærer penetrering i all sin kraft og styrke... Interessant, forresten, å lese at alle fikser 25 centimeter uten problem... Jeg for min del er vel bare noen få centimeter over halvveis til 25, men selv jeg har fått beskjed om at jeg har truffet bunnen i litt for stort tempo... Tror jeg skal ringe henne og si at hun tok feil.
Mossa Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Jeg for min del er vel bare noen få centimeter over halvveis til 25, men selv jeg har fått beskjed om at jeg har truffet bunnen i litt for stort tempo... Tror jeg skal ringe henne og si at hun tok feil. Det tror jeg kan være en god ide. Så vet hun det til en annen gang når hun klager over at eggstokkene flyttet seg 6 cm for langt opp....at det er bare tull, hun tok feil.. bare hun er villig til å ta i mot og tilpasse seg litt, så går alt så greit atte!!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Drit og dra dere som tror dette er tull, for det ER faktisk et problem for mange! Vi hadde seriøse problemer i starten og fikk ikke så mye sex pga jeg ble kjempesår i flere dager. Det at jeg var/er ennå bitteliten der nede, gjorde jo ikke saken så mye bedre Så vi prøvde med kondom først for å få meg på gli, men det ble jo litt dyrt i lengden. For ca 3 uker siden dukket han opp da med en flaske glidemiddel, jeg følte meg først som ei gammal kjærring uten friksjon der nede, men nå har jeg et helt annet syn på det, glir rett inn jo :D Så det er mitt råd, gå til anskaffelse av glidemiddel!
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 Ja, jeg tror det kan være et problem for mange. Selv har jeg ikke vært borti peniser som har vært for store, men jeg kan tenke meg at det kan bli for mye av det gode ja. Jeg tror det er veldig viktig at dere bruker lang tid på vorspielet da, slik at hun er skikkelig tent...
Gjest Sesselja Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 Penis blir aldri for stor- det er ikke mulig slik vi alle er skapt. Uansett tykkelse klarer alle jenter det. Joda, kvinner er skapt til å få barn ut samme vei som penis skal inn. At man klarer å få penis inn, betyr ikke det samme som at det føles godt for dama. Det ser liksom ikke ut som om fødende kvinner er full i nytelse, gjør det vel? I mine erfaringer er det eneste som duger å være veldig forsiktig, spesielt i begynnelsen når du skal inn.
Gjest manic Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Haha.. haha Ikke nå igjen.. Penis blir aldri for stor- det er ikke mulig slik vi alle er skapt. Uansett tykkelse klarer alle jenter det. Og lengden er klart aldri problemet- come on - bruk hodet (det øverste) litt Hva med å bruke hodet selv, det øverste ja
Gjest lurry Skrevet 19. april 2005 #12 Skrevet 19. april 2005 Hm..alle som refererer til mitt innlegg, har tydeligvis misforstått hva jeg mente.. Jeg skrev bl.a. at -bruk ditt øverste hode litt - og med det menes følgende i klartekst: Han som har/eier en slik stor redskap må tenke og da - selvfølgelig- være mer forsiktig enn ellers. Ingen penis er for stor for noen vanlig skapte damer - alt går om han har 15cm, 25cm eller 35cm. Han får jo bare inn så mye som det er plass til uansett - det handler da selvfølgelig om å ta seg god tid, samarbeide, forsiktighet osv. osv - nettopp som flere og har skrevet her.. Hm.. !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå