Gå til innhold

Senebetennelse skulder

meg_84

Anbefalte innlegg

Har fått bekreftet senebetennelse i skulder etter MR. Skulderen har vært rar etter et fall i ei trapp i høstferien. Var først kjempe vondt så kom det en form for indre skjelvinger i armen (ikke synlig med øyet), og etter dette kom betennelsen. 

Armen er igjen vond å bruke. Er indre skjelvinger litt til og fra etter hvor hardt jeg bruker armen. Dersom jeg bruker den mye og med tunge løft blir det ekstra smertefullt og indre skjelvinger. Har startet hos manuellterapaut, men har ikke fått trent som jeg ville da jeg får ekstremt vondt og indre skjelvinger av programmet han har satt opp. 

Mer det noen her med lignende erfaringer ? Og hvilke behandling fungerte for deg ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Manuellterapaut var gull verdt for meg. 
Prøvde fysioterapaut, kiropraktor og naprapat i mange år uten bedring, manuellterapauten derimot var ren magi. 
Han la opp øvelser som gikk på å øke styrke og bevegelighet, uten å trigge smerter. Var masse øvelser han prøvde ut med meg, som trigget smerter, og de øvelsene la vi bort. Noen kunne vi ta opp senere når skuldra var bedre, andre droppet vi helt. 

Anonymkode: 9252a...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...