AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Del Skrevet 2. april 2019 Har en overmoden banan som sikkert kan brukes etter hva jeg har lest, men jeg ønsker ikke banansmak.. hvordan blir røra hvis jeg kun bruker ett egg? Går det veldig utover smaken, eller mest konsistensen? Anonymkode: 690c4...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Del Skrevet 2. april 2019 Erstatt med tilsvarende mengde væske ( ca 60 gram) vann/smør/melk og 1/2 ts bakepulver Anonymkode: fcfc0...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Del Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Erstatt med tilsvarende mengde væske ( ca 60 gram) vann/smør/melk og 1/2 ts bakepulver Anonymkode: fcfc0...c27 Jeg har melk, så da tar jeg melk og en halv ts bakepulver i stedet for banan. Tusen takk for svaret, (satser på det er sant og at røra ikke eksploderer i ansiktet mitt.) Anonymkode: 690c4...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Del Skrevet 2. april 2019 Selv ville jeg nok heller søkt opp en oppskrift for sjokoladekake, med ett egg. Slik at du får riktig blandingsforhold. Evt halvert oppskriften. Eller ringt på hos en nabo - de fleste har ett egg å avse. Om du absolutt skal lage brownies med ett egg støtter jeg forslaget over, men jeg ville halvert veskemengden, og heller spedd om røra blir for tørr. Egg går over i fast form ved varme, noe veske ikke gjør. Anonymkode: ca333...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvie Skrevet 2. april 2019 #5 Del Skrevet 2. april 2019 1 dl yoghurt = 1 egg https://www.godt.no/artikkel/23508438/dette-kan-du-bruke-i-stedet-for-egg-i-bakst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg endte med å halvere oppskriften, jeg, for å være sikker på at ingenting gikk galt. Takk for link og svar, det kan hende jeg får bruk for en annen gang. Anonymkode: 690c4...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå