Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gi meg deres beste triks. 

Bygdetrollene her på berget baksnakker og latterliggjør folk som oppnår/gjør bra ting. Innflyttere er også mat for dem.

Anonymkode: a2f0a...966

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg. Hvis du «tar igjen» får de bare mer å snakke om.

Anonymkode: aff0a...a67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ignorer dem!

Anonymkode: 8ae63...4cd

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Gi faen og ignorer dem.

AnonymBruker
Skrevet

Si høyt på kafeen eller i køen på butikken til en venninne at du har hørt at "Birgit" og "Gudrun" (bygdas verste sladrekjerringer) har inngått et seksuelt forhold.  Eller noe annen faenskap du kan komme på. Gå rundt og snakk høyt om de som snakker om deg. Ta igjen med samme mynt.

Anonymkode: ecc9a...f1f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta igjen, det blir bare vann på mølla. Hilst blidt om du møter de, og husk de har snart noen andre å snakke om.

Anonymkode: e6809...b69

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper det å prøve å være snille med dem, eller er det best å overse og løpe fra dem?

AnonymBruker
Skrevet

Den beste måten å drepe bygdetroll på er å lykkes med det man driver med, enten det er å leve et rolig liv eller å være orginal oppfinner med ville idéer, grunnlegger av en sexklubb, fotmalende kunstner etc. Bygdetroll har et deathwish, og din jobb er å knerte dem👍🏻

(Og siden dette er kvinneguiden føler jeg for å presisere at bygdetroll ikke er enkeltpersoner, men heller det kollektive snakket og sladderet som vandrer mellom folk, og som ikke kan pinpointes til én person, og dobbeltpresisere at man ikke skal knerte folk..!!!!)🙄

Anonymkode: e3429...4ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Smil og si hei hver gang 

Anonymkode: dad12...b1b

• Liker 2
Skrevet

Så glad jeg flyttet. Så meg aldri tilbake. Man er enten født inn i eller gitt en rolle, noe som er lite å gjøre med. Alle kjenner deg og din families lik de selv vil, trenger ikke ha snev av sannhet. Orket ikke slik trangsynthet jeg...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor utenfor synsvidde, har ikke noe med lokalbefolkningen å gjøre, og handler som regel et stykke unna der jeg bor. Det er sikkert noen som snakker om meg her men de kjenner jeg ikke uansett.

Anonymkode: 6b952...d52

Gjest Merula
Skrevet (endret)

Jeg bryr meg ikke om hva folk jeg ikke kjenner måtte tenke og mene om meg.

Endret av Merula
AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2019 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Gi meg deres beste triks. 

Bygdetrollene her på berget baksnakker og latterliggjør folk som oppnår/gjør bra ting. Innflyttere er også mat for dem.

Bare la dem holde på. Blander du deg inn så blir du en del av bygdetrollet også. 

Anonymkode: 295e1...eb2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hva har dem gjort da? Og er du sikker på at dem har gjort noe og at det ikke er noen andre som står bak?

Anonymkode: 8478a...967

Skrevet

Jeg fikk høre via omveier at jeg hadde et forhold på si til en annen mann. Han er en av bestevennene til både min mann og meg og han har flere ganger vært med meg til hjembygden. Det har ikke gått upaktet henn og jeg hadde visst vært så utro som det gikk an. 

Det jeg gjorde. var at jeg tok både han og min mann med til hjembygden og vi gikk arm i arm alle tre gjennom den eneste hovedgaten i bygden, mens vi flirte fra øre til øre.

Kameraten vår er homofil og lever i et fast partnerskap. Jeg må si at jeg aldri har kost meg så mye som da han fortalte ryktesprederne sannheten.

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg fikk høre via omveier at jeg hadde et forhold på si til en annen mann. Han er en av bestevennene til både min mann og meg og han har flere ganger vært med meg til hjembygden. Det har ikke gått upaktet henn og jeg hadde visst vært så utro som det gikk an. 

Det jeg gjorde. var at jeg tok både han og min mann med til hjembygden og vi gikk arm i arm alle tre gjennom den eneste hovedgaten i bygden, mens vi flirte fra øre til øre.

Kameraten vår er homofil og lever i et fast partnerskap. Jeg må si at jeg aldri har kost meg så mye som da han fortalte ryktesprederne sannheten.

Syns jeg ser det :ler: god måte å "slå" tilbake på! 👏 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Moren min har gitt opp. Nå setter hun ut rykter om seg selv og ser hvor lang tid det tar før det kommer tilbake 😂

Anonymkode: c5e0a...b8e

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at den beste hevnen er vel bare å heve seg over det. Tillate seg å faktisk være en større person.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, NewInTown skrev:

Jeg tenker at den beste hevnen er vel bare å heve seg over det. Tillate seg å faktisk være en større person.

Tror ikke bygdetrollene bryr seg om noen er "større og mer skikket" enn dem. Men jeg taper helt sikkert ikke på å prøve :) Det er bare det at bygdetrollene ALLTID vil tro best om seg og sine. De er selvgode og med et helt uknuselig ego.. De tror virkelig at de er Guds gave til verden, og at de kan ture på som det passer dem. 

Null selvinnsikt og skyhøyt ego som hånd i hanske.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...