AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #41 Del Skrevet 21. november 2024 Fint å bestille. Sparer mye tid Anonymkode: 36a52...dcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #42 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.4.2019 den 17.36): Ts: bestilte fra meny siden de har en god del billigvarer der, og jeg synes det er flaut å kjøpe de varene i butikken. Det er derfor jeg grua meg litt til de kommer nå siden de kommer straks, g har bestilt bare first price for var nødt til å handle billig så penegen rekker denne måned. Anonymkode: a141c...6fa Jeg har mer enn nok penger til å kjøpe hva jeg enn måtte ønske, men kjøper allikevel gjerne First price e.l. billigprodukt, da det for meg er revnende likegyldig smaksmessig i mange sammenhenger. Hvis noen ser ned på meg av den grunn, vel det blir deres problem. Jeg tar alltid en kjapp titt i "utgått på dato-disken" også, om det er noe jeg har bruk for. Ikke skam deg for å kjøpe billige varer. Det er du som bestemmer hva du ønsker å benytte dine penger til. Anonymkode: b157c...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #43 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.4.2019 den 17.25): Er det noen som gjør det?Eller er du den som leverer maten? Er de folka som d leverer til normale? Tenker du at de kan ha angst eller hva som er grnnen til at de bestiller på døren? Tenker d over at det e rrart at de kjøper de og de varene osv? Anonymkode: a141c...6fa Nei, ikke flaut, bare dyrt. Anonymkode: 57bb6...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 23. november 2024 #44 Del Skrevet 23. november 2024 Djungelvrål skrev (På 2.4.2019 den 17.46): Hva betaler dere for å få dagligvarer på døren? Oda tar fra 19-79 avhengig av når du vil ha varene levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #45 Del Skrevet 24. november 2024 Trodde det var litt status jeg. Å slippe å dra på butikken og få varene levert på døra, er ikke det litt luksus egentlig ? 🤷♀️ Anonymkode: ffa7b...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 24. november 2024 #46 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.4.2019 den 17.25): Er det noen som gjør det?Eller er du den som leverer maten? Er de folka som d leverer til normale? Tenker du at de kan ha angst eller hva som er grnnen til at de bestiller på døren? Tenker d over at det e rrart at de kjøper de og de varene osv? Anonymkode: a141c...6fa Hæ? Overtenker du litt kanskje? Har du sosial angst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå