Gå til innhold

Er det flaut å bestille mat på døren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.4.2019 den 17.36):

Ts: bestilte fra meny siden de har en god del billigvarer der, og jeg synes det er flaut å kjøpe de varene i butikken. Det er derfor jeg grua meg litt til de kommer nå siden de kommer straks, g har bestilt bare first price for var nødt til å handle billig så penegen rekker denne måned.

Anonymkode: a141c...6fa

Jeg har mer enn nok penger til å kjøpe hva jeg enn måtte ønske, men kjøper allikevel gjerne First price e.l. billigprodukt, da det for meg er revnende likegyldig smaksmessig i mange sammenhenger. Hvis noen ser ned på meg av den grunn, vel det blir  deres problem. Jeg tar alltid en kjapp titt i "utgått på dato-disken" også, om det er noe jeg har bruk for. 

Ikke skam deg for å kjøpe billige varer. Det er du som bestemmer hva du ønsker å benytte dine penger til. 

Anonymkode: b157c...2b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2019 den 17.25):

Er det noen som gjør det?Eller er du den som leverer maten? Er de folka som d leverer til normale? Tenker du at de kan ha angst eller hva som er grnnen til at de bestiller på døren? Tenker d over at det e rrart at de kjøper de og de varene osv?

Nei, ikke flaut, bare dyrt.

Anonymkode: 57bb6...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 2.4.2019 den 17.46):

Hva betaler dere for å få dagligvarer på døren?

Oda tar fra 19-79 avhengig av når du vil ha varene levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var litt status jeg. Å slippe å dra på butikken og få varene levert på døra, er ikke det litt luksus egentlig ? 🤷‍♀️

Anonymkode: ffa7b...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2019 den 17.25):

Er det noen som gjør det?Eller er du den som leverer maten? Er de folka som d leverer til normale? Tenker du at de kan ha angst eller hva som er grnnen til at de bestiller på døren? Tenker d over at det e rrart at de kjøper de og de varene osv?

Hæ?

Overtenker du litt kanskje? Har du sosial angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...