Gå til innhold

Er det flaut å bestille mat på døren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som gjør det?Eller er du den som leverer maten? Er de folka som d leverer til normale? Tenker du at de kan ha angst eller hva som er grnnen til at de bestiller på døren? Tenker d over at det e rrart at de kjøper de og de varene osv?

Anonymkode: a141c...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at de som bestiller mat på døren har bedre ting å gjøre enn å stå i kø på butikken

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på matvarer fra Meny eller Kolonial og sånn?  Jeg er normal, bare har ikke bil, jeg bestiller varer fra Meny ca annenhver uke.  Jeg aner ikke hva de tenker de som plukker sammen varene, tenker kanskje de er glad de har en jobb. Det samme med de som leverer. 

Anonymkode: 14e82...feb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut? Hvorfor i all verden skulle det være flaut? 

Har aldri tenkt noe i nærheten engang. Går ut fra at de fleste gjør det for å spare tid og stress

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor så skulle det være det?

Anonymkode: 69ecf...2b9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

:blink: Jeg bestiller både fra Meny og Foodora til tider. Fra Meny fordi enkelte varer finnes kun på nett virker det som, og så er det mindre stress. Mat fra Foodora fordi det er digg til tider ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som tenker over at det er rart å bestille mat hjem på døren. Det er jo bare fint at noen vil det.Kanskje de som gjør det, vil kose seg hjemme. Høres fint ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg når jeg har hektiske perioder. Og har flere venner som gjør det, som ikke orker å bære alt for tungt. Er jo en grunn til at det finnes. 

Anonymkode: f9bd0...ac5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, exictence skrev:

Ingen som tenker over at det er rart å bestille mat hjem på døren. Det er jo bare fint at noen vil det.Kanskje de som gjør det, vil kose seg hjemme. Høres fint ut. 

Ts: bestilte fra meny siden de har en god del billigvarer der, og jeg synes det er flaut å kjøpe de varene i butikken. Det er derfor jeg grua meg litt til de kommer nå siden de kommer straks, g har bestilt bare first price for var nødt til å handle billig så penegen rekker denne måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke flaut. Virker som om leverandørene for det meste er hyggelige, unge gutter som tar jobben sin på alvor. Har kun positive opplevelser.

Anonymkode: d2254...63e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestiller fra Morgenlevering (brød og aviser om morgenen). Fra Meny (dagligvarer). Fra Foodora mange ganger i måneden. Fra sushi direkte nå og da. Til og med en og annen pizza. Ikke mange dager det ikke er noen med mat på døra her, for - hvorfor bruke tid i butikken når man kan slippe? 

Er jeg på reise bestiller jeg også ofte mat til rommet. Både fra hotellrestaurant, og take-away. 

Tenker aldri over at noen skal bry seg om hva jeg bestiller, når jeg bestiller, hvem som leverer, eller hvor mange vi er som skal spise.... Er da en helt normal, og praktisk ting, å gjøre

Anonymkode: c0dbf...f89

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ts: bestilte fra meny siden de har en god del billigvarer der, og jeg synes det er flaut å kjøpe de varene i butikken. Det er derfor jeg grua meg litt til de kommer nå siden de kommer straks, g har bestilt bare first price for var nødt til å handle billig så penegen rekker denne måned.

Jeg bestilte også mange f.price varer i går!  Det er da greit det! 

Anonymkode: 14e82...feb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, det er jo på grunn av deg og andre som bestiller at de har en jobb! De er jo bare glad for det, og har nok ikke tid til å tenke på hva du har bestilt og hvorfor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bryr seg nok ikke om hva du har handlet, og tenker nok ikke over at det er first price. Synes ikke det er flaut. Ikke flaut å spare penger!

Anonymkode: f9bd0...ac5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de bryr seg så mye som man skal ha det til. Er jo en grunn til at de eksisterer til å begynne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bestiller stadig vekk mat på døren, og det har aldri falt meg inn engang at det skulle være flaut for noen. Hvor kommer den merkelige ideen fra?

Jeg bestiller f.eks. fra Peppes i blant, fordi jeg har en tenåring i hus som elsker pizzaen derfra.

Jeg bestiller fra Kolonial.no rett som det er, fordi det sparer meg for blytunge handlerunder til fots. Har ikke bil, og må selv slepe alle tunge ting hjem ellers. Så at Kolonial-gutta bærer det opp 3 etasjer uten heis for meg, er helt flott! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Hva betaler dere for å få dagligvarer på døren?

ts: jeg betaler 80 kroner i frakt fra meny, og mellom 30-70 kr frakt når jeg bestiller fra kolonial ( noen tidspunkter er rimeligere enn andre), på meny er det fast 80 kroner, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bestiller feks Adams matkasse for å kjøpe seg tid. Slippe planlegge middag og handle i butikken = tid spart når du sitter fast i tidsklemma / hverdagsstresset. 

Ikke flaut :) praktisk 

Anonymkode: 8a957...ef2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...