carina81 Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Må nesten ha en god vannfast mascara på den store dagen.. Men bruker ikke vannfast til vanlig. Er det noen av dere som vet om noen som virkelig er vannfaste?? Og som gir bra fylde og lengde.. Vil ikke at sminken skal renne.. Regner med det blir et par tårer ja..
Augustbrud02 Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Kanebo 38° er min ultimate favoritt. Denne går riktignok av i vann,. men må ha vann over 38°. Hadde selv denne i bryllupet vårt, og den satt hele dagen. (Og jeg gråt mye!)
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Tror også jeg kommer til å gå for vannfast denne dagen , hørte en makeup artist sa at hun ikke anbefalte det, for hvis det først rant bittelitt av denne, er det jo HELT håpløst å fjerne det uten det helt store opplegget.... Skjønenr den tankegangen, men det skal vel litt til at vannfast renner, eller hva???
Gjest rabiate Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Tenkte bare å komme med et annet tips... Jeg HATER å legge maskara!!!! Så har jeg ei venneinne som er frisør å hun pleier å farge vippene mine.... Prøv det før den store dagen å se om det er noe for dere...
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Kanebo 38° er min ultimate favoritt. Denne går riktignok av i vann' date='. men må ha vann over 38°. Hadde selv denne i bryllupet vårt, og den satt hele dagen. (Og jeg gråt mye!)[/quote'] Enig, dette er den beste mascaraen. Trenger varmere vann enn 38° for å fjerne synes jeg..
carina81 Skrevet 19. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2005 Tenkte bare å komme med et annet tips... Jeg HATER å legge maskara!!!! Så har jeg ei venneinne som er frisør å hun pleier å farge vippene mine.... Prøv det før den store dagen å se om det er noe for dere... Farging av vipper blir veldig bra!! Men ønsker litt mer volum i tillegg til farge, så skal både farge og ha mascara på.. Deilig å slippe mascara når vi drar på bryllupsreise.. Ellers tusen takk for tips!!! Skal prøve kanebo sin!!
Augustbrud02 Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 Ja, det er min erfaring også. Så den sitter iallfall veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå