Gå til innhold

Dør- ringeklokke.. den vi har

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker visst ikke.. Er nyinnflyttet- så vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få den til å virke. Den går ikke på batteri, så må være en ledning som ikke virker en plass..

Før jeg får en elektriker til å se på det, tenkte jeg jeg skulle høre her om noen har tips til noen nye fra butikk som de liker godt? Eller er pen? Eller bare er superenkel? 

Denne vi har en den gamle typen du vet.. Liten svart boks med hvit trykknapp og sånn liten stripe nederst hvor man kan skrive navnet sitt inni.. 

Tips til nye ? Og hvor? Pris? 

👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en annen variant av den som er linket. 

Fant ikke ut av det selv, gadd ikke bruke 3-4 000 på elektrikerbesøk. Så demonterte og kjøpte en variant til 300kr, batteriet har ikke gått på de tre årene jeg har hatt den. 

Anonymkode: 9fc8f...cef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PS! Husk at du bør kjøpe en spesiell type batteri til utendørsdelen av trådløse ringeklokker. Vanlige batterier tåler ikke særlig mange kuldegrader før de konker ut. Så bruk batteri som dette f.eks.

Anonymkode: bd04e...718

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS! Husk at du bør kjøpe en spesiell type batteri til utendørsdelen av trådløse ringeklokker. Vanlige batterier tåler ikke særlig mange kuldegrader før de konker ut. Så bruk batteri som dette f.eks.

Jeg som svarte over. Puttet i et helt vanlig IKEA batteri for tre år siden... i Oslo. Men sikkert et godt tips om man bor på kaldere steder :)

Anonymkode: 9fc8f...cef

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til den fra Biltema som jeg linket til så følger det med et batteri, og det er dette. Det har spenning på 12 V og 60 mAh.

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for supre tips folkens😊👍😊 Da blir det en ny en! Med batteri som tåler litt kulde😊 Alt folk vet🤩 Jeg blir litt imponert 👍 Takk for svar og tips! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...