Martine Skrevet 18. april 2005 #1 Del Skrevet 18. april 2005 Skal i selskap i morgen. 30 årsdag til singel ugift kvinne og hva gir jeg? Noe mer enn vin og blomster som jeg sikkert også kommer til å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #2 Del Skrevet 18. april 2005 Er man ikke peppermø når man blir 30 og er singel? Da er det virkelig på sin plass med den mest ekstravagante pepperkverna du kan finne! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 18. april 2005 #3 Del Skrevet 18. april 2005 Når jeg fyller 30 ønsker jeg meg en dag på spa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine Skrevet 19. april 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 19. april 2005 Pepperkvern har jeg tenkt på, men jeg lurer på om det kan virke frekt. Hun har sagt hun aldri skal gifte seg og har flere barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 19. april 2005 #5 Del Skrevet 19. april 2005 Har vi ikke kommet forbi det stadiet da man gir pepperbøsser til ugifte 30-åringer? Hva med å gi henne et par billetter til en forestilling av ett eller annet slag? Eller gavekort på en restaurant hun liker? Eller et av sesongens fine Pilgrim-smykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 19. april 2005 #6 Del Skrevet 19. april 2005 Black Design! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 19. april 2005 #7 Del Skrevet 19. april 2005 Smykker er en fin gave og finnes i alle prisklasser. Jeg er veldig glad for de smkkene jeg fikk til min 30 årsdag, de er varige minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 19. april 2005 #8 Del Skrevet 19. april 2005 Husker en original presang som ei venninne fikk på 30 års dagen: Ei levende høne. Gjett om det var en presang som blir husket. Høna ble forøvrig plassert på en gård hos bekjente etterpå. En tur på spa hørtes ut som en flott presang. Det hadde jeg likt å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 19. april 2005 #9 Del Skrevet 19. april 2005 Litt sent, men... Vi gav bort en spekeskinke en gang, vi...ble også tatt veldig godt imot...og den smakte kjempe godt utover kvelden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine Skrevet 19. april 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 19. april 2005 Tusen takk for god hjelp. Jo, jeg følte det ble helt feil med pepperkvern- magefølelsen. Siden jeg ikke kjenner henne så godt kjøpte jeg en flott gave i Black design. Det tror jeg hun blir glad for. Ikke så originalt, men veldig "safe". Takk til alle gode hjelpere for tips og ærlige betraktninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå