Gå til innhold

30 årsgave- HASTER

Martine

Anbefalte innlegg

Skal i selskap i morgen. 30 årsdag til singel ugift kvinne og hva gir jeg? Noe mer enn vin og blomster som jeg sikkert også kommer til å gi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Er man ikke peppermø når man blir 30 og er singel? Da er det virkelig på sin plass med den mest ekstravagante pepperkverna du kan finne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkvern har jeg tenkt på, men jeg lurer på om det kan virke frekt. Hun har sagt hun aldri skal gifte seg og har flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sesselja

Har vi ikke kommet forbi det stadiet da man gir pepperbøsser til ugifte 30-åringer?

Hva med å gi henne et par billetter til en forestilling av ett eller annet slag? Eller gavekort på en restaurant hun liker? Eller et av sesongens fine Pilgrim-smykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smykker er en fin gave og finnes i alle prisklasser. Jeg er veldig glad for de smkkene jeg fikk til min 30 årsdag, de er varige minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Husker en original presang som ei venninne fikk på 30 års dagen: Ei levende høne. Gjett om det var en presang som blir husket. Høna ble forøvrig plassert på en gård hos bekjente etterpå.

En tur på spa hørtes ut som en flott presang. Det hadde jeg likt å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent, men...

Vi gav bort en spekeskinke en gang, vi...ble også tatt veldig godt imot...og den smakte kjempe godt utover kvelden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god hjelp. Jo, jeg følte det ble helt feil med pepperkvern- magefølelsen. Siden jeg ikke kjenner henne så godt kjøpte jeg en flott gave i Black design. Det tror jeg hun blir glad for. Ikke så originalt, men veldig "safe".

Takk til alle gode hjelpere for tips og ærlige betraktninger.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...