AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Har du en spesifikk "type" du finner mer attraktiv enn andre? I så fall hvilken? Anonymkode: 828e8...800
SlemUlv Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Han bør være Dominant, hun switch eller underdanig.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Jeg merker at jeg har lett for å synes at menn som ligner en bestemt eks av meg utseendemessig, er veldig attraktive. De har f.eks. samme farger og kan ligne han av utseende. Dette er en eks jeg aldri har kommet over, og har følelser for han fremdeles, 23 år etter at vi var sammen siste gangen. Han er vel det man kaller Mitt Livs Kjærlighet. Men det kan aldri bli oss igjen. Jeg liker blonde menn med blågrå øyne og rødlig skjegg... Når det gjelder personligheter, så liker jeg litt forskjellig, og går ikke etter en bestemt type, liksom. Har vært borti mange forskjellige typer. Vennlighet overfor andre mennesker (inkl meg) og humor kommer høyt på listen. Anonymkode: 05d3d...3c1 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 1 time siden, SlemUlv skrev: Han bør være Dominant, hun switch eller underdanig. Switch? Hva betyr det? Anonymkode: 828e8...800
SlemUlv Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Switch? Hva betyr det? Anonymkode: 828e8...800 At man kan være både Dominant og underdanig
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 Ja, det som for meg er mest attraktiv er det man kan kalle en god «bamse». Han skal være lubben og svær, ha stor mage, helst litt hårete men ikke for mye, og være blond. Det er ideal typen for meg sånn kroppselig Og ja, det går faktisk an å foretrekke lubne gutter, ikke alle like veltrente og slanke strykebrett. For meg er det bare sykt turn off. Men bra folk er forskjellige og like forskjellige ting, hvis ikke hadde det nok blitt kjedelig 😄 Anonymkode: 32703...0a8 2
Caipiroska Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 En sjarmerende, selvsikker (ikke arrogant) mann med glimt i øynene gjør meg mo i knærne. Heldigvis finnes det få av disse mennene!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 39 minutter siden, Caipiroska skrev: En sjarmerende, selvsikker (ikke arrogant) mann med glimt i øynene gjør meg mo i knærne. Heldigvis finnes det få av disse mennene! Heldigvis? Anonymkode: 828e8...800
Caipiroska Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis? Anonymkode: 828e8...800 Siden jeg er gift ja (og min mann er ikke en slik mann 😅)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #10 Skrevet 3. april 2019 Etter å ha hatt tidenes beste sex med og lenge vært forelsket i en fyr, setter jeg hans "type" over alt. Selv om det nå er nesten ti år siden. Både utseende og personlighet. Intelligent og empatisk, men samtidig åpen, uhøytidelig og flørtende, utrolig morsom og lett å være med. Ganske lav, skikkelig "naturlig" muskuløs, veldig mandig av utseende. Anonymkode: e67c4...d0b 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #11 Skrevet 3. april 2019 9 hours ago, Caipiroska said: Siden jeg er gift ja (og min mann er ikke en slik mann 😅) Hvorfor gifter du deg med en som ikke er din type? Anonymkode: dce8a...749
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #12 Skrevet 3. april 2019 Rart å lese flere innlegg som beskriver "meg". Takk 😉 Anonymkode: 50dff...ef6
Caipiroska Skrevet 3. april 2019 #13 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gifter du deg med en som ikke er din type? Anonymkode: dce8a...749 Vi var ung da vi ble i lag, og preferansene mine har endret seg en god del på 14 år. Men min mann er en god mann, er ikke nødvendigvis at «min type» er giftemateriale uansett 😉
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #14 Skrevet 3. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det som for meg er mest attraktiv er det man kan kalle en god «bamse». Han skal være lubben og svær, ha stor mage, helst litt hårete men ikke for mye, og være blond. Det er ideal typen for meg sånn kroppselig Og ja, det går faktisk an å foretrekke lubne gutter, ikke alle like veltrente og slanke strykebrett. For meg er det bare sykt turn off. Men bra folk er forskjellige og like forskjellige ting, hvis ikke hadde det nok blitt kjedelig 😄 Anonymkode: 32703...0a8 Jeg liker også best slike bamser. Det vil si, de kan godt være trente, men jeg liker store menn, og litt "for" kraftig er bare lekkert. Tynne menn, nei takk! Anonymkode: a4536...bb0 1
Stonegiant Skrevet 3. april 2019 #15 Skrevet 3. april 2019 Jeg har definitivt en type, ja. Liker mørke kvinner, med langt ravnsort hår, og mørkebrune øyne. Har faktisk aldri forelsket meg i noen som ikke passer den beskrivelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #16 Skrevet 3. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker også best slike bamser. Det vil si, de kan godt være trente, men jeg liker store menn, og litt "for" kraftig er bare lekkert. Tynne menn, nei takk! Anonymkode: a4536...bb0 Jeg skjønner virkelig ikke behovet for å trekke frem hva man ikke liker i sånne tråder, særlig på en så bastant måte. Anonymkode: e67c4...d0b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #17 Skrevet 3. april 2019 Lange, kraftige (gjerne smålubne) menn med langt hår og gjerne tatoveringer. De er min type, som jeg snur meg etter på gaten. Mannen min, derimot, ble jeg glad i på tross av at han er skallet og ikke så mye lengre enn jeg selv er... Anonymkode: 056fc...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #18 Skrevet 3. april 2019 Definitivt. Like små menn, skye menn, som typisk overkompenserer for at de ikke er "høy og mørk" med å være morsom, smart, flink, sterk eller bare et godt menneske. Anonymkode: 9d996...312 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #19 Skrevet 3. april 2019 Jeg foretrekker menn (er selv tidlig i 20årene) som er litt eldre enn meg. Må se nordeuropeisk ut da jeg foretrekker lyse gutter, helst også lys i håret, men brunt kan fungere. Jeg skiller også mellom beskrivelsen «pen» og «kjekk», hvorav jeg foretrekker en som ser pen og ordentlig ut fremfor en som ser kjekk ut. Ikke for mye mage, men heller ikke sixpack. Jeg er nok dessverre litt kresen. Eksen min var egentlig akkurat perfekt og han savner jeg. Anonymkode: f7f8c...223
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #20 Skrevet 3. april 2019 Han/hun MÅ være normalvektig for at jeg skal bli tent. Overvekt er turn off. Anonymkode: 17196...fdd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå