Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si at jeg er veldig klar over at jeg har gjort en tabbe og burde lest meg bedre opp på regelverket. 

Vel, jeg skulle søke pappaperm før mammas perm var over men jeg trodde det også gjaldt mammas ulønnede permisjon. Med andre ord er det nå gått halvannen måned siden mammas lønbede permisjon er over og hun er påbegynt ulønnet. Jeg skal ringe nav i morgen for å høre om det er noe håp . Er det noen her som har vært i lik eller lignende situasjon ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi da 

Anonymkode: b065a...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg pappapermen begynte å løpe fra dagen etter mors lønnede permisjon var over, enten du tok den ut eller ikke. Ring NAV pronto! 

Anonymkode: ea6a0...c5a

AnonymBruker
Skrevet

Du har dessverre tapt de dagene og det er så vidt meg bekjent ingenting å gjøre med. Ville lagt inn en søknad så du ikke mister enda en dag. 

Anonymkode: 56d00...635

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva fikk deg til å tro at det gjaldt mos ulønnede forresten? Det er jo ikke dom at nav har noe med den å gjøre

Gjest Albbas
Skrevet

Da har du mistet halvannen måned. Søk NÅ så du ikke mister en dag mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Søk i kveld, så starter din perm imorgen. Du har desverre mistet de ukene, du er ikke den første...... Ring nav imorgen, men tviler på at de har forandra dette. Vet om noen i høst som gjorde samme tabben, de ukene var tapt! 

Anonymkode: fc84c...d0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får de dessverre ikke tilbake..

Anonymkode: 9ff53...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Som de over skriver så er ukene tapt. Men du må ikke søke perm fra i dag, du kan også søke om utsettelse. Dersom du utsetter permisjonen din litt lang frem i tid, kan du søke om det når du måtte ønske senere.. 

Anonymkode: 3028e...109

Skrevet

Har mor tatt noe ferie før ulønnet? Det kan redde inn noen dager. Ellers mister du stønadsdager frem til du tar kontakt med NAV.

AnonymBruker
Skrevet

Ring nav, de som jobber med familie er mye hyggeligere og hjelpsomme enn de som jobber med sykemeldinger, de e behjelpelige 

Anonymkode: 3aa19...989

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du har ringt nav nå. Vet du noe mer ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...