AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Hei😊 jeg har jobbet i matvare butikk hele livet, men nå har ryggen og helsen generelt slått seg vrang. Er jeg for gammel til å begynne å studere samtidig med mye sykdom? Jeg spør rett og slett fordi jeg vil tenke realistisk - jeg er 50 år er det noen som har gjort det? Anonymkode: 31f24...102
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Det er aldri for sent å ta seg utdanning! Moren min var over 50 år da hun tok høyere utdanning. Jeg er skikkelig stolt av henne! Anonymkode: 51d18...bfa 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Moren min tok også utdanning etter passerte 50. Jeg er 40 nå og midt i en bachelor. Det er aldri for sent! Anonymkode: d406e...8bf 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei😊 jeg har jobbet i matvare butikk hele livet, men nå har ryggen og helsen generelt slått seg vrang. Er jeg for gammel til å begynne å studere samtidig med mye sykdom? Jeg spør rett og slett fordi jeg vil tenke realistisk - jeg er 50 år er det noen som har gjort det? Anonymkode: 31f24...102 Hva kunne du tenke deg? Er aldri for sent 🙂 men i og med at du har problemer med rygg og helsen, ville jeg nok styrt unna veldig praktiske yrker. Anonymkode: d3326...2b9
Goliat Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 (endret) Takk for svar😊glemte å si at jeg bare har fullført grunnskolen ts Endret 2. april 2019 av Goliat Anonym
Goliat Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 Jeg har visst rotet litt når jeg skrev innlegget😊det kom som anonym😊
Goliat Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kunne du tenke deg? Er aldri for sent 🙂 men i og med at du har problemer med rygg og helsen, ville jeg nok styrt unna veldig praktiske yrker. Anonymkode: d3326...2b9 Jeg har desverre ingen utdannelse, kun grunnskolen, men kunne tenkt meg kontor/resepsjon
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, Goliat skrev: Jeg har desverre ingen utdannelse, kun grunnskolen, men kunne tenkt meg kontor/resepsjon Du kan jo ta et fagbrev innen kontor og administrasjonsfaget eller resepsjonsfaget? Men du er ikke for gammel for å ta en utdannelse. Voksenopplæring kan være et alternativ. Anbefaler deg å ta kontakt med opplæringskontoret eller fylkeskommunen i ditt fylke for å høre om dine muligheter! Anonymkode: 5f84e...688 2
Goliat Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ta et fagbrev innen kontor og administrasjonsfaget eller resepsjonsfaget? Men du er ikke for gammel for å ta en utdannelse. Voksenopplæring kan være et alternativ. Anbefaler deg å ta kontakt med opplæringskontoret eller fylkeskommunen i ditt fylke for å høre om dine muligheter! Anonymkode: 5f84e...688 Takk for svar😊det var et godt tips👍
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 Du er sikkert midt i målgruppen for offentlig karriereveiledning. Er er f.eks. fra Trøndelag: https://karrieretrondelag.no Anonymkode: b8bd3...d94 1
Goliat Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sikkert midt i målgruppen for offentlig karriereveiledning. Er er f.eks. fra Trøndelag: https://karrieretrondelag.no Anonymkode: b8bd3...d94 Takk for link😊
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #12 Skrevet 2. april 2019 Aldri for sent! I min klasse på voksenopplæringen går ei som er 50 og skal fullføre videregående for å kunne starte på en bachelor:) Anonymkode: ba6ef...78c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå