Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei😊

jeg har jobbet i matvare butikk hele livet, men nå har ryggen og helsen generelt slått seg vrang. Er jeg for gammel til å begynne å studere samtidig med mye sykdom? Jeg spør rett og slett fordi jeg vil tenke realistisk - jeg er 50 år

er det noen som har gjort det? 

Anonymkode: 31f24...102

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er aldri for sent å ta seg utdanning! Moren min var over 50 år da hun tok høyere utdanning. Jeg er skikkelig stolt av henne!

Anonymkode: 51d18...bfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Moren min tok også utdanning etter passerte 50. Jeg er 40 nå og midt i en bachelor. Det er aldri for sent!

Anonymkode: d406e...8bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei😊

jeg har jobbet i matvare butikk hele livet, men nå har ryggen og helsen generelt slått seg vrang. Er jeg for gammel til å begynne å studere samtidig med mye sykdom? Jeg spør rett og slett fordi jeg vil tenke realistisk - jeg er 50 år

er det noen som har gjort det? 

Anonymkode: 31f24...102

Hva kunne du tenke deg? Er aldri for sent 🙂 men i og med at du har problemer med rygg og helsen, ville jeg nok styrt unna veldig praktiske yrker.

Anonymkode: d3326...2b9

Skrevet (endret)

Takk for svar😊glemte å si at jeg bare har fullført grunnskolen

ts

Endret av Goliat
Anonym
Skrevet

Jeg har visst rotet litt når jeg skrev innlegget😊det kom som anonym😊

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kunne du tenke deg? Er aldri for sent 🙂 men i og med at du har problemer med rygg og helsen, ville jeg nok styrt unna veldig praktiske yrker.

Anonymkode: d3326...2b9

Jeg har desverre ingen utdannelse, kun grunnskolen, men kunne tenkt meg kontor/resepsjon

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Goliat skrev:

Jeg har desverre ingen utdannelse, kun grunnskolen, men kunne tenkt meg kontor/resepsjon

Du kan jo ta et fagbrev innen kontor og administrasjonsfaget eller resepsjonsfaget? Men du er ikke for gammel for å ta en utdannelse. Voksenopplæring kan være et alternativ.

Anbefaler deg å ta kontakt med opplæringskontoret eller fylkeskommunen i ditt fylke for å høre om dine muligheter! 

Anonymkode: 5f84e...688

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ta et fagbrev innen kontor og administrasjonsfaget eller resepsjonsfaget? Men du er ikke for gammel for å ta en utdannelse. Voksenopplæring kan være et alternativ.

Anbefaler deg å ta kontakt med opplæringskontoret eller fylkeskommunen i ditt fylke for å høre om dine muligheter! 

Anonymkode: 5f84e...688

Takk for svar😊det var et godt tips👍

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert midt i målgruppen for offentlig karriereveiledning. Er er f.eks. fra Trøndelag: https://karrieretrondelag.no

Anonymkode: b8bd3...d94

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert midt i målgruppen for offentlig karriereveiledning. Er er f.eks. fra Trøndelag: https://karrieretrondelag.no

Anonymkode: b8bd3...d94

Takk for link😊

AnonymBruker
Skrevet

Aldri for sent! I min klasse på voksenopplæringen går ei som er 50 og skal fullføre videregående for å kunne starte på en bachelor:)

Anonymkode: ba6ef...78c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...