AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg er enslig forsørger, og har lyst til å kjøpe trampoline som barna ønsker seg veldig. Har lest en del forumtråder på ulike nettsteder, hvor mange oppfordrer andre til å kjøpe trampoline fra jumpking -dette er visst de beste trampolinene. Og gjerne kjøp så stor trampoline som mulig. Og så sjekket jeg nettsidene deres, og trampolinene koster mer enn hva jeg har råd til dessverre. Jeg har funnet noen andre trampoliner, med størrelser som 3.6 i diameter rund trampoline, og for eksempel 3x4.5 oval trampoline. Dette er vel de største trampolinene jeg kan velge mellom med mitt budsjett. Men er de store nok, og er jumpking så mye bedre at andre trampoliner ikke gir nok sprett og lignende? Vil jo at mine barn skal få en bra trampoline, men har ikke råd til de dyreste og største. Anonymkode: 1a08b...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Del Skrevet 2. april 2019 Ingen hadde større enn 3.6 diameter da jeg var barn, så jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig ikke skal være bra nok. Jumpking var den eneste leverandøren som var kjent da jeg var barn, så alle hadde fra dem. Var likevel veldig stor variasjon i hvor god sprett de ga, så her tror jeg du kan være heldig og uheldig. Barn bryr seg vel ikke om sånt uansett? Det viktigste er jo å ha trampolinen, uansett størrelse og sprett Anonymkode: 2ee04...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 2. april 2019 #3 Del Skrevet 2. april 2019 Sønnen min fikk trampoline i fjor. 3,6 (eller var det 3,9?) m. Kjøpt på tilbud på Obs til ca 2000 kr. Helt super trampoline, både for barn og voksen. God plass til to barn😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #4 Del Skrevet 3. april 2019 Vi har nettopp kjøpt trampoline som er 3,6 m i diameter. Syns den er mer enn stor nok. Tar hele hagen 😅 Kjøpte på tilbud på Europris til 1.800.- Vi er fornøyd med den og har ikke tenkt tanken på at vi burde kjøpe en dyrere og bedre. Anonymkode: dcd8d...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #5 Del Skrevet 3. april 2019 Vi har trampoline fra europris. Fungerer som den skal. Jeg klarer å ta både for- og bakoversalto (gått på turn) på den, så vil si den er mer enn god nok. Anonymkode: 8c6ea...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 3. april 2019 #6 Del Skrevet 3. april 2019 Den største trampolina til jumpking har veldig dårlig sprett. Mitt råd er derfor å prøve trampolina før du kjøper. Og oval trampoline er lurt; de har ofte god sprett. Passer bra kost/nytte, er rimeligere, tar mindre plass og man får ofte plass til å gjøre mye gøy på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Del Skrevet 3. april 2019 Vi tok imot en som ble lagt ut gratis på Facebook. Ungene har aldri klaget. Anonymkode: fb8b8...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #8 Del Skrevet 4. april 2019 Vi har trampoline på 3,05m (mener vi kjøpte den på Jysk). Kunne sikkert hatt 3,6, men den ble kjøpt da jeg var alene med ei på 4. Har nå også et stebarn, og nå er de begge 9, og den fungerer like bra. Ingen har klaget ennå på at den er for liten. Kjøp en vanlig trampoline (gjerne 3,6m) fra Europris eller lignende, det er mer enn bra nok! Anonymkode: c7728...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 4. april 2019 #9 Del Skrevet 4. april 2019 Det er stadig noen som gir bort trampoliner mot henting på Finn. Vi fikk tak i en fin trampoline der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #10 Del Skrevet 4. april 2019 Har også en fra Jysk, kjøpt for seks år siden. Selv om Jumpking kanskje har høyere kvalitet, er det absolutt ingen nødvendighet. Du får mye moro ut av trampoliner kjøpt billigere andre steder. Anonymkode: 3f7e0...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå