AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Er så nyskjerrig på hudpleierutinene til folk. Hva bruker dere? Morgen og kveld. Anonymkode: 52fe7...6a7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Om jeg dusjer så vasker jeg fjeset med vann i dusjen. Tar på en ansiktskrem når jeg har rent ansikt, og en øyekrem (begge fra Ole Henriksen for tida). Før jeg legger meg fjerner jeg sminke med rens og rent lite håndkle, tar på samme ansiktskrem og en øyekrem spesifikt for natt. Bruker en sjelden gang ansiktsmaske. Har kombinert hud som er normal, litt fet og veldig sensitiv. Enkle er det beste for min hud Anonymkode: 1cb84...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Morgen hvis jeg skal trene eller være hjemme: lunkent vann, toner, en lett fuktighetskrem. Morgen hvis jeg skal sminke meg: lett rens, Serum (varierer typen), aha-syre toner, øyekrem, fuktighetskrem. Hjemme fra jobb/aktiviteter: all sminke av - oljerens, så skumrens, så toner, og en lett fuktighetskrem eller ingenting. Kveld: lett rens, aha-syre toner, nattserum (Estee Lauder Night repair), en god nattkrem (varierer mye). Hver tredje dag: fruktsyrepeeling. En gang i uka: leirmaske. Nå og da ellers: sheet-mask, mest for velvære. For meg handler i det hele tatt hudpleie mye om velvære, noe jeg liker å pusle med, og som gir meg en god følelse. Samt å slippe tørr hud (som igjen gjør at jeg minimerer rynker, og at jeg alltid har et fint underlag for sminke), og slippe synlige porer og sorte prikker. Varierer produktene mye, da huden min (som ikke finnes sensitiv) responderer best slik. Har kjøpt mye i Korea (dr.Jart, Innisfre+++. Også glad i Dermalogica, Ren og Sisley, samt en del av bestselgerne fra M&S. Har store planer om å prøve ut the ordinary, og lære meg mer om virkestoffer nå når huden min begynner å bli eldre. Anonymkode: 6b9b4...ae6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 Kaldt vann i ansiktet på morgenen for å få opp blodsirkulasjonen (og for å våkne!). Rense ikke huden på morgenen selv om man vel skal det. Så vanlig hudkrem eller om huden er veldig tørr olje. Solkrem starter jeg med snart. På kvelden: en sminkefjerner til øynene og en annen rens til resten av ansiktet. Jojoba eller arganolje som nattkrem. Ansiktsmaske et par ganger i mnd, samme med skrubb. Tror ikke det er bra å drive å putte 5-6 forskjellige produkter på huden, sjekk ihvertfall ingrediensene nøye. Min hud har blitt fantastisk med oljer. Tror mye mer på rent kosthold og trening enn alt av kremer og masker. Min farmor er vegetarianer og har alltid bevegd seg mye. 87 år og huden hennes er nesten uten rynker, helt sykt. (Hun er ikke typen som hadde lagt seg under kniven om noen tenker det). Selvfølgelig litt gener men også rent kosthold. Jeg er forsiktig med sol, alkohol og får i meg variert kosthold. Fisk, fettholdelig mat som avokado, drikker masse vann, lite sukker og bearbeidet mat. Anonymkode: df75e...438
The Kitten Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 Morgen: Vaskeklut (eller brannfakkel som det blir her på KG) med vann. Fuktighetskrem etter det. Kveld: Ansikstservietter (hvis jeg har sminket meg) og ny vaskeklut med vann. Noen dager er jeg så gal at jeg vasker ansiktet med kun vann! Har aldri hatt uren hud, men det skyldes nok hudtype og ikke at jeg gjør noe fantastisk bra. Tar noen ganger ansiktsmaske, men det er snakk om maks 4 ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå