Gå til innhold

Kyssing og bånd til hverandre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr og min venninne sier at når man har kysset, så er forholdet for alltid endret. Da har han brutt en barriere og man får en annen type bånd. 

Hva tenker dere om det med kyssing...? Gir det et sterkere bånd? Er det begynnelsen på sex? Kysser du for å understreke følelser for den personen?

Jeg har så lyst å ta initiativ til et kyss neste gang jeg ser han... 

Anonymkode: 1174e...444

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kyss er ingen fare, et kyss er ingen bråt, to lepper møtes bare, og herregud så godt 😘

Dagen dikt fra meg, så et kyss er altså ingen fare...

• Liker 3
Skrevet

Et kyss er nå bare et kyss.

• Liker 1
Gjest Linn35
Skrevet

Jeg er litt uenig i at et kyss bare er et kyss. For min del er det veldig intimt og fint å dele et kyss med en jeg er gla i og ikke noe jeg deler ut ukritisk.

For min del skaper det nok også større lengsel etter noe mer. Man har "påbegynt" noe og kanskje vekket seksuelle følelser.

Jo jeg vil si at det kan skape et slags bånd til personen. Og det er utrolig herlig det første kysset man har lengtet etter lenge. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på. 

Har jo enkelte som faller i kategorien "fylleklining", de betyr ingenting, og båndet er så tynt at jeg ikke husker navn en gang. (mange år siden nå). 

Noen situasjoner som har utviklet seg uten at følelsene mine var med. De er også borte, null bånd, null følelser selv rett etterpå. 

Men om det er en person du også har andre følelser for, da kan det være utrolig sterkt, og nært. Både i at man har fått et intimt bånd, og at man er på vei mot noe mer. 

Anonymkode: 88adc...d27

AnonymBruker
Skrevet

For meg er kyss av og til mer intimt enn sex 

Anonymkode: 2e0cd...490

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er kyss av og til mer intimt enn sex 

Anonymkode: 2e0cd...490

Der er jeg faktisk enig med deg. Kysser man på munnen er det kjærlighet, kysser man nedenfor navlen er det sex, sa bestefar til meg engang😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig i det. Han jeg holder på med er gift å vi kysser heftig,men ingen av oss har føleser for hverandre det er kun sex.

Anonymkode: 28db8...038

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig i det. Han jeg holder på med er gift å vi kysser heftig,men ingen av oss har føleser for hverandre det er kun sex.

Anonymkode: 28db8...038

I den tilstanden når man er skikkelig sprengkåt, spiller det ingen rolle hvem man kysser med. Kyssing forsterker kåtskapen, noe som jeg synes er meget viktig i et foreplay. Sex handler ikke bare om "tøm og røm", det høres litt gutteaktig ut uten erfaring.

Traff ei gift dame engang som sa at vi godt kunne ha sex, men da måtte jeg kysse henne mye, hun var 50 og jeg 25...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...