AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Sendte fyren en sexmelding i forrige uke. Han svarte muntlig. Ble skikkelig gira av det. Og jeg vet han vil ha mer, det sa han. Men han sier også at han ikke klarer svare meg skriftlig for det er han så dårlig på og det er helt sant. Sms har ofte vært et tema for krangel hos oss fordi han skriver så kort og rart. Forstår at han ikke vil skrive sms tilbake..Men hvordan kan vi da fortsette dette? Jeg elsker skrive pirrende meldinger til han. Men syns det blir feil at det blir si enveis (selvom han ringer og tar responsen muntlig).. Hva bør gjøres? Anonymkode: b7acc...fea
Whistler Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Har du tenkt at han kan være redd for å legge igjen noe som kan dokumenteres.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 6 minutter siden, Alterego666 skrev: Dere må øve masse. Vi øver...i praksis. Eller mente du på å skrive? Han er ikke helt der altså... 1 minutt siden, Whistler skrev: Har du tenkt at han kan være redd for å legge igjen noe som kan dokumenteres. Nei det har jeg faktisk aldri tenkt på. Kan det være....? Hm. Men hva med å skrive på messenger feks da, under "hemmelig samtale"! Det kan jeg jo foreslå..Men hvis det er det han er redd for så vil han vel ikke skrive der heller...(Han er også virkelig håpløs på sms. Jeg klikker av hvor kort han er. Virker totalt følelsesløs) Anonymkode: b7acc...fea 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 jeg er mann og heller ikke noe særlig på sms,men hadde jeg fått sexmeldinger skulle jeg lært det ganske raskt!!!!!!!! Anonymkode: 65545...3d5 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er mann og heller ikke noe særlig på sms,men hadde jeg fått sexmeldinger skulle jeg lært det ganske raskt!!!!!!!! Anonymkode: 65545...3d5 Hehe! Herlig! Ja skulle ønske han min lærte seg... Anonymkode: b7acc...fea
Gjest Alterego666 Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: 45 minutter siden, Alterego666 skrev: Vi øver...i praksis. Eller mente du på å skrive? Han er ikke helt der altså Tving ham til å øve. Kåthet er et kraftig insentiv.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 39 minutter siden, Alterego666 skrev: Tving ham til å øve. Kåthet er et kraftig insentiv. Ja det er sant. Og jeg tror nok motivasjonen kan være der for han digger det...Men mulig vi må over på et el annet hemmelig sted å skrive... Anonymkode: b7acc...fea
Gjest Alterego666 Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er sant. Og jeg tror nok motivasjonen kan være der for han digger det...Men mulig vi må over på et el annet hemmelig sted å skrive... Anonymkode: b7acc...fea Snap sletter meldinger....
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 Spør om han er redd for at andre kvinnfolk skal se... Anonymkode: 2a46f...905
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør om han er redd for at andre kvinnfolk skal se... Anonymkode: 2a46f...905 Hvorfor spørre om det? Han er ikke i et annet forhold om det er det du mener... Anonymkode: b7acc...fea
Master1 Skrevet 2. april 2019 #12 Skrevet 2. april 2019 Neste gang han ringer så skriver du en sms send melding.....er lysten... M@ster
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #13 Skrevet 3. april 2019 11 timer siden, Master1 skrev: Neste gang han ringer så skriver du en sms send melding.....er lysten... M@ster Det var faktisk ikke så dumt...😉 Anonymkode: b7acc...fea
Gjest Alterego666 Skrevet 4. april 2019 #14 Skrevet 4. april 2019 På 2.4.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev: Ja det er sant. Og jeg tror nok motivasjonen kan være der for han digger det...Men mulig vi må over på et el annet hemmelig sted å skrive... Anonymkode: b7acc...fea Hva med å skrive annenhver setning i det som etterhvert blir en sexnovelle? Du begynner med et anslag som setter en scene, og han følger opp. Det kan være fra én til fire-fem setninger hver. Da vi dere påvirke hverandres språk og fantasi. Det blir i beste fall også en brainstorm av seksuelle drømmer og fantasier.
Master1 Skrevet 4. april 2019 #15 Skrevet 4. april 2019 På 3.4.2019 den 8.52, AnonymBruker skrev: Det var faktisk ikke så dumt...😉 Anonymkode: b7acc...fea Prøv det ut M@ster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå