Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dagkrem eller fuktighetskrem fra Dermologica?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Bruker denne:  

https://www.blush.no/product/784813/ansiktspleie/dagkrem/dermalogica-skin-smoothing-cream#

Har 100 ml så den varer lenge, helt grei under sminke og ikke for fet.  Ikke verdt pengene men jeg fikk 44% på den da jeg hadde personalrabatt. 

Takk. Den virker veldig bra etter det man leser. Har forsøkt den for lenge siden, og husker at den var behagelig på.

Hva mener du med at den ikke er verdt pengene? Synes du andre fuktighetskremer er like gode? Jeg har brukt andre i mange år, men egentlig ikke vært super fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker intensive mouisture balance fra dermalogica som hudkrem morgen og kveld, og jeg er kjempefornøyd! Den gjør at huden min blir veldig myk, den fjerner tørrhetslinjer så huden ser yngre ut og gir glød. Prøver fra tid til annen billigere hudkremer siden denne er så dyr å kjøpe inn, men ender alltid med å kjøpe denne igjen da ingen andre kremer jeg har prøvd kan måle seg med den. 

Anonymkode: 3c259...c6d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker intensive mouisture balance fra dermalogica som hudkrem morgen og kveld, og jeg er kjempefornøyd! Den gjør at huden min blir veldig myk, den fjerner tørrhetslinjer så huden ser yngre ut og gir glød. Prøver fra tid til annen billigere hudkremer siden denne er så dyr å kjøpe inn, men ender alltid med å kjøpe denne igjen da ingen andre kremer jeg har prøvd kan måle seg med den. 

Anonymkode: 3c259...c6d

Takk. Det høres veldig bra ut.

Skrevet
23 minutter siden, exictence skrev:

Takk. Den virker veldig bra etter det man leser. Har forsøkt den for lenge siden, og husker at den var behagelig på.

Hva mener du med at den ikke er verdt pengene? Synes du andre fuktighetskremer er like gode? Jeg har brukt andre i mange år, men egentlig ikke vært super fornøyd.

Mener at jeg merker ikke forskjell på huden etter å ha brukt den en stund, den gjør nytta si men det gjør en fuktighetskrem fra Nivea også.  Kan godt være at den fra Derma har bedre effekt på huden på sikt ift. til aldring og slikt da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt mye dermalogica, har sensitiv og fuktfattig hud. 

Brukte intensive moisture balance som dagkrem, Age smart super rich repair som nattkrem, skin hydration booster som serum, Special cleansing gel som rens. Og solkremen med faktor 50. 

De siste årene har jeg gått over til Origins, men bruker fortsatt solkremen for ansiktet fra dermalogica. 

Datteren min på 15 bruker clear start-produktene fra dermalogica. De er supre for ungdomshud som lett kan få urenheter. Tror ikke hun har hatt ei kvise siden hun begynte med clear-serien, har veldig fin og glødende hud. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har eksem og kviseproblemer i ansiktet. Fet hud, men trenger fukt. Dermalogica gir meg en fin hud med tilpassede produkter. På resten av kroppen bruker jeg spenol. 

Anonymkode: 0de12...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...