Gjest bryllupsgjesten Skrevet 18. april 2005 #1 Del Skrevet 18. april 2005 Er på kjolejakt om dagene, og har deponert på to stykker i dag men er veldig i tvil om hva jeg skal velge Har funnet en litt søt lysegrønn kjole på B-young, med broderi/perler på bryststykket, tynne spaghettistropper, rekker litt under knærene, tyll som stikker ut nederst. På Design fant jeg en kjole de har i både lysegrønn og ganske lys rosa. Den er sid, spaghettistropper, en rosett og et lite stoffstykke som ekstra pynt over bysten, skrå "striper" i stoffet med vekselvis shiny og litt mattere stoff. Sjal hører til. Kanskje ikke så lett å se for seg, men hvilken kjole høres finest ut; og hvilke farge bør jeg velge (kler både lysegrønn og rosa) Noen som har sett noen fine kjoler i str 42 noe sted så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 18. april 2005 #2 Del Skrevet 18. april 2005 Dersom du bor i Oslo/omegn, så er det en butikk, hvis navn jeg selvfølgelig ikke husker, som selger veldig fine klær i størrelse 42+ - de har sikkert kjoler også. Husker som sagt ikke hva den heter, men den ligger i nærheten av Centralteateret/Kronen Apotek/Stortorget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bryllupsgjesten Skrevet 18. april 2005 #3 Del Skrevet 18. april 2005 Kan jo legge til at jeg bor i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 18. april 2005 #4 Del Skrevet 18. april 2005 Har nylig kjøpt en flott kjole på B-young selv. Finner alltid fine kjoler der, så på det (tynne) grunnlaget vil jeg si den første kjolen! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 18. april 2005 #5 Del Skrevet 18. april 2005 Har sett den på B-young, og den er veldig søt iallfall:-) Tror også den passer i bryllup om det ikke er altfor formelt! Den andre har jeg ikke sett, så den kan jeg ikke uttale meg om, men den hørtes kanskje litt mer "formell" ut igjen. Så da kan det jo lønne seg å tenke på hva du får brukt den til sånn i "ettertid"..Iallfall hvis du er like ubemidlet som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solhanne Skrevet 19. april 2005 #6 Del Skrevet 19. april 2005 På Søfteland, litt utenfor Bergen er det en dame som selger utrolig mange fine selskapskjoler. http://www.snart-gift.no/. Hun har mage flere kjoler enn det som vises på nettstedet, og i alle størrelser. Absolutt verd et besøk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 19. april 2005 #7 Del Skrevet 19. april 2005 Ut i fra det du sa der ville jeg gått for nummer to til et bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #8 Del Skrevet 19. april 2005 Takk for hjelpen :-) Har bestemt meg for å beholde begge to, men bruke den siste i bryllupet da den er hakket mer pyntet enn B-young kjolen Vanskelig å skille seg av med dem når de først er i hus...hehe! Har tittet på nettsiden til hun på Os (snart-gift), masse flotte kjoler, men blir kanskje veldig formelle en del av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bryllupsgjesten Skrevet 19. april 2005 #9 Del Skrevet 19. april 2005 Takk for hjelpen :-) Har bestemt meg for å beholde begge to, men bruke den siste i bryllupet da den er hakket mer pyntet enn B-young kjolen Vanskelig å skille seg av med dem når de først er i hus...hehe! Har tittet på nettsiden til hun på Os (snart-gift), masse flotte kjoler, men blir kanskje veldig formelle en del av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå