AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Har truffet en mann. Jeg liker han utrolig godt og jeg føler alt klaffer. Jeg har dessverre den leie tendensen at jeg blir litt oppslukt om jeg virkelig liker noen. Jeg bruker utrolig mye tid og krefter på å tenke på denne personen, å jeg føler meg tom og trist om jeg ikke er nær vedkommende eller vi ikke har noen form for kommunikasjon på ett par dager. Nå er det sånn at han ikke har kontaktet meg på noen dager å jeg overanalysere og går rett i kjelleren. Får klump i magen og jeg blir faktisk deprimert. Syntes jeg overreagerer veldig selv, men det er sånn jeg føler det. Prøver fylle dagene med andre ting, fokusere på andre ting som gir glede, men hans fravær gjør meg så tom. Jeg trenger rett og slett råd til å klare være glad og ha det bra uten han. Om jeg føler meg glad eller ikke avgjør i alt for stor grad om jeg har fått en melding eller en telefon fra han eller om vi har avtalt å treffes. Når vi ikke har noen avtale om å treffes med det første og jeg ikke får noe melding fra han så går jeg rett i kjelleren. Mister lysten til å gjøre noe og vil bare ligge i senga. Det er da ikke normalt? Hva kan jeg gjøre for å slutte å la han være grunnen for hvordan jeg føler meg? Anonymkode: b6a0b...6cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå