AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Del Skrevet 2. april 2019 Sendte for fire dager siden og de har jo en frist på tre dager eller noe? Er viktig at hun skal ringe meg. Hva kan jeg gjøre for å få rask kontakt? Sende enda en meld om at det haster? Anonymkode: ac94c...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Del Skrevet 2. april 2019 Tre arbeidsdager ja. Helga telles ikke Anonymkode: fb754...59d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 2. april 2019 #3 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Dersom du sendte meldingen på fredagen så har det jo ikke gått 3 virkedager. Haster det mye ville jeg heller ringt ditt lokale NAV kontor å evt lagt igjen en beskjed til saksbehandleren din. Endret 2. april 2019 av NotYou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Del Skrevet 2. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tre arbeidsdager ja. Helga telles ikke Anonymkode: fb754...59d telte ikke med helgen. Sendte meldingen onsdag forrige uke. Formulerte meg feil ts Anonymkode: ac94c...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #5 Del Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: telte ikke med helgen. Sendte meldingen onsdag forrige uke. Formulerte meg feil ts Anonymkode: ac94c...577 Kan du ikke ringe dem? Anonymkode: 677ec...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Del Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke ringe dem? Anonymkode: 677ec...afb Får aldri tak i saksbehandler direkte.Ikke når jeg har ringt i alle fall Anonymkode: ac94c...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #7 Del Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Får aldri tak i saksbehandler direkte.Ikke når jeg har ringt i alle fall Anonymkode: ac94c...577 Du ber personen du snakker med om å legge igjen beskjed til saksbehandler. Men samme reglene for å ta kontakt gjelder da også Anonymkode: fb754...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Del Skrevet 2. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Får aldri tak i saksbehandler direkte.Ikke når jeg har ringt i alle fall Anonymkode: ac94c...577 Nei, det er fordi man ringer til sentralbordet. Det er ikke meningen at man skal kunne ringe direkte til saksbehandleren sin, da hadde de aldri fått fred Anonymkode: 1c0da...acc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 2. april 2019 #9 Del Skrevet 2. april 2019 Det kan ta litt tid. Du må bare ringe inn og purre. Jeg ble oppringt etter 1 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #10 Del Skrevet 2. april 2019 Ring nav sentralbordet fortell at du ikke har fått svar fra saksbehandler og det haster, de vil da gi beskjed videre til din saksbehandler. Anonymkode: ed4d1...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Del Skrevet 2. april 2019 Sendte du melding i aktivitetsplanen eller «Skriv til Nav»? Anonymkode: cf016...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hayworth Skrevet 2. april 2019 #12 Del Skrevet 2. april 2019 NAV er noe forbanna drit. De fleste som jobber der gir fullstendig faen i deg som menneske. Sendte en slik melding i juni jeg, fikk svar i september. Du får bare ringe og mase ustanselig, helt til du får snakke med "veileder". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #13 Del Skrevet 2. april 2019 Hehe jeg snakket med en dame som var rasende på nav fordi veileder hadde tatt ferie mens saken hennes var til behandling. Selvfølgelig har man ikke rett på ferie når man er navansatt, da skal man alltid være tilgjengelig. Så får man kjeft for å henge etter med saksbehandling når man har tatt seg tid til brukeroppfølging igjen. Ikke lett å være ansatt i nav tror jeg. Ts du må ringe inn. Om du ikke får snakke med veileder kan de legge igjen beskjed med to dagers frist i alle fall. Fortere får det rett og slett ikke i nav🙂 Anonymkode: 13189...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå