Gå til innhold

Prøvde min nye bikini- guri malla!!

Andrine22

Anbefalte innlegg

Ja, jeg bestilte en kul bikini gjennom et blad. Og i dag prøvde jeg den. Klatret opp på vaskemaskina for å se hvordan den så ut bak (Speilet er høyt!). Jeg fikk sjokk! Joda- bikinien var fin den, og "stussen" var ikke så aller værst den heller... Men, huden på lårene derimot! Jeg fikk sjokk!

Joda- jeg snakker om de berømte cellulittene. De var ikke til å ta feil av. Det hjelper da ikke at stussen ikke er aller værst- når låra ser helt "herpa" ut! Jeg er litt i sjokk og misliker meg selv veldig nå, skikkelig lei meg! Det er jo snart sommer...

Så til spørsmålet, til dere som har prøvd Cellulex.

Hva synes dere om produktet? Hjalp det? Hvor lang tid tok det før du så bedring? (Jeg skjønner at produktet bare hjelper i den tiden du bruker det, og så kommer de tilbake når man slutter- og det er helt greit, det viktigste er på sommeren!). Lurer på om jeg skal prøve produktet- ikke for å bli tynnere, men for å skjule iallfall litt av cellulittene, slik at jeg tør å gå i min nye bikini...

Håper på masse svar! (Dere som har prøvd noe annet som har hjulpet kan gjerne svare på hva dere har brukt og hvor mye det kostet). Tusen takk, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devana i.i.

Jeg har prøvd Cellulex. Den funket den, som jeg så, men...jeg gadd ikke bruke den mer, så da kom de berømte celulittene tilbake :roll: Det er nok bare en midlertidig løsning tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel ingen produkter som fjerner cellulitter. Cellulitter er fett som har klumpet seg. Det som kan hjelpe er å drikke vann og trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Håper på masse svar! (Dere som har prøvd noe annet som har hjulpet kan gjerne svare på hva dere har brukt og hvor mye det kostet). Tusen takk, damer!

Jeg har prøvd både cellulex, sånn maskin du kjører over lårene, og trening, og det som hadde best og raskest effekt på meg var sykling. Enkelt og greit. Og det kostet meg ingenting, ettersom jeg bare syklet til og fra jobb (et par km hver vei) og da merket jeg bedring allerede etter første uken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Cellulex. Den funket den, som jeg så, men...jeg gadd ikke bruke den mer, så da kom de berømte celulittene tilbake  :roll: Det er nok bare en midlertidig løsning tror jeg  :ler:

Var det ikke Cellulex som var med i TV2 hjelper deg? Hvis det var den, så hjalp den på mange, men så snart du sluttet å bruke den, så kom de tilbake igjen? Jeg skjønner jo at det kommer tilbake når man har sluttet, bare det hjelper i sommer! :wink:

Dessuten drikker jeg mye vann, ikke pga cellulitter (alle leger jeg har lest om sier at det bare er tull at det hjelper på cellulitter å drikke masse vann) men fordi det er bra på andre områder, og jeg trener 4 ganger i uken, så jeg trener ikke for lite. Da løper jeg, og trener litt styrke (mage, rygg, rompe og lår).

Flere med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har aldri forsøkt noen slike kremer, men jeg synes jeg ser en liten forbedring etter å ha trent 4 ganger i uken i 3 uker.

Jeg drikker masse vann og spiser ganske sunt ved siden av. Jeg har ikke gått end noe i vekt enda, men jeg tror at cellulittene har blitt mindre synlige!

Når det gjelder tv2 tester mener jeg at de skal ligge inne på nettsiden dems!

Lykke til! fortell oss gjerne om resulater/ikke resultater!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Vil underskrive på det om sykling. Terrengsykling især hjelper kjempebra, og i tillegg får du harde lår og rumpe. Nice added bonus!

Gratis er det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på www.mozon.no - der har de en artikkel om nettopp dette; å bli " kvitt " cellulittene... Det står endel myter som blir avkreftet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling har hjulpet masse på meg også. Drevet mest med spinning i vinter, men det har gitt supre resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg spinner en del og har likevel cellulitter..men det hjelper..det er som om de kommer og går,og merker de tydelig om jeg har en pause fra treningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatret opp på vaskemaskina for å se hvordan den så ut bak

Dette må vi nesten se for å kunne bedømme.

Du må nok legge ut bilde! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vi nesten se for å kunne bedømme.

Du må nok legge ut bilde!

:ler: :oops: Jada, jeg så veldig bra ut der jeg klatra oppå vaskemaskina altså! Hadde det bare ikke vært for disse cellulittene...

Men jeg klatra opp igjen, og studerte litt nærmere. Det var ikke mesteparten cellulitter- men strekkmerker! :o Jeg har ikke født barn, og heller ikke gått plutselig opp i vekt. Eneste forklaring jeg har på DET, er vel at når jeg (endelig!) fikk hofter og rumpe- så kom de ganske hurtig! Alt som skulle til var en bønn til Gud om å få pupper og hofter- og han hørte meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du var nå iallefall modig som kjøpte ny bikini!

Jeg har fremdeles min gamle som jeg har hatt i 7 år nå. Hver gang jeg går inn i en butikk og prøver en ny, blir jeg sjokkert og deppa av hvordan jeg ser ut i speilet, og så tar det to år ca før jeg drister meg til å prøve igjen, med akkurat samme resultat. huffff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var nå iallefall modig som kjøpte ny bikini!

Jeg har fremdeles min gamle som jeg har hatt i 7 år nå. Hver gang jeg går inn i en butikk og prøver en ny, blir jeg sjokkert og deppa av hvordan jeg ser ut i speilet, og så tar det to år ca før jeg drister meg til å prøve igjen, med akkurat samme resultat. huffff

Ja- jeg bestilte gjennom nettet da- så da er det ingen vei tilbake- slapp å prøve den også! :wink: Altså, jeg er normalt slank, men ble faktisk overrasket over rumpa/lårene- JEG har da ikke vært slik,liksom...

Menmen, nå har jeg nettopp bestilt Cellulex, så da får jeg vel "vifta" med rumpa i sommer også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei! Slenger meg på her. Har samme problem jeg også.

Er slank (str. 36) men likevel har jeg fått strekkmerker (og appelsinhud).

Strekkmerker har jeg hatt siden 16-17 årsalderen. Har bare på innsiden av lårene, og det kommer nok av at jeg trente mye alpint og fikk derfor ganske kraftige lårmuskler.

Så om noen har gode tips så blir jeg glad.

Har celulitter på rompe og lår, og synes det blir bare værre og værre... :veldigsur:

Har desverre ingen tips til deg, men du er hvertfall ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja- jeg bestilte gjennom nettet da- så da er det ingen vei tilbake- slapp å prøve den også! :wink: Altså, jeg er normalt slank, men ble faktisk overrasket over rumpa/lårene- JEG har da ikke vært slik,liksom...

Menmen, nå har jeg nettopp bestilt Cellulex, så da får jeg vel "vifta" med rumpa i sommer også! :ler:

Hei Andrine! supert om du kommer med oppdatering senere! (kjenner meg igjen i historien din, og har begynt å sykle,,,men vil supplere med Cellulex for sommeren :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har iallefall funnet en metode som har hjulpet meg med å bli kvitt "bulkene" skrubb område med peeling, gjerne med en hampvott i tilegg i vekselsvis kaldt og varmt vann, i tilegg har jeg smurt på noe som heter salisylvaselin som du får kjøpt på apoteket(gammelt kjerringråd):)...Er vell helst at en får blodsirkulasjonen i gang som har hjulpet eller kanskje en kombinasjon, men bulkene er iallefall vekke:)...vertd å prøve kanskje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Andrine! supert om du kommer med oppdatering senere! (kjenner meg igjen i historien din, og har begynt å sykle,,,men vil supplere med Cellulex for sommeren :) )

Det skal jeg gjøre vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...