Gå til innhold

Gravemaskinfører eller lastebilsjåfør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du er mest macho?

Anonymkode: b4ca6...39f

AnonymBruker
Skrevet

Alle kan kjøre stor bil, gravemaskin er mer komplisert og krever mer evne til koordinasjon.

Anonymkode: 84927...94c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler er for så vidt ekstra win, det er ingenting som er så sexy som å se en gravemaskinfører plante sin egen gravemaskin bakpå planet til lastebilen sin, baklengs, med skuffa.... ❤️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan kjøre stor bil, gravemaskin er mer komplisert og krever mer evne til koordinasjon.

Kan alle kjøre stor bil? hmmm..., Det kreves veldig mye presisjon for og kjøre et 25 meter langt vogntog på 60 tonn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan alle kjøre stor bil? hmmm..., Det kreves veldig mye presisjon for og kjøre et 25 meter langt vogntog på 60 tonn.

Linjeskifte, og stor forbokstav etter punktum, utropstegn eller spørsmålstegn, takk.

Ellers kreves det veldig mye presisjon Å kjøre et 25 meter langt vogntog på 60 tonn.

Det kreves også mye presisjon, og mer koordinasjon, å operere en gravemaskin.

Det er for så vidt heller ingenting som utelukker at man kan klare begge deler, så hvorfor begrense seg til det ene eller det andre?

Skrevet

Foretrekker en kvinnelig syklist, jeg.  😍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linjeskifte, og stor forbokstav etter punktum, utropstegn eller spørsmålstegn, takk.

Ellers kreves det veldig mye presisjon Å kjøre et 25 meter langt vogntog på 60 tonn.

Det kreves også mye presisjon, og mer koordinasjon, å operere en gravemaskin.

Det er for så vidt heller ingenting som utelukker at man kan klare begge deler, så hvorfor begrense seg til det ene eller det andre?

Kommer helt an på hva slags type lastebil/gravemaskin det gjelder, selv så synes jeg at det ikke er vanskeligere og kjøre en gravemaskin enn hva det er og kjøre en gaffeltruck, men det kan være både krevende og lett og kjøre truck og gravemaskin kommer helt an på hva jobben dreier seg om. På lik linje som at det er enklere og kjøre en singel distrubisjonsbil enn hva det er og kjøre en 25,25 meter lang tømmerbil på trange vinterveien inne i skogen eller en lastebil med en 175 tm kran.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer helt an på hva slags type lastebil/gravemaskin det gjelder, selv så synes jeg at det ikke er vanskeligere og kjøre en gravemaskin enn hva det er og kjøre en gaffeltruck, men det kan være både krevende og lett og kjøre truck og gravemaskin kommer helt an på hva jobben dreier seg om. På lik linje som at det er enklere og kjøre en singel distrubisjonsbil enn hva det er og kjøre en 25,25 meter lang tømmerbil på trange vinterveien inne i skogen eller en lastebil med en 175 tm kran.

Prøver du å imponere noen?

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 2.4.2019 den 4.12, AnonymBruker skrev:

Feiler du på hersketeknikk... Anonym 84927...94c

a.

Endret av Sliten&kjørt51
LØSE [email protected]. Anonym 84927...94c -HILSen MEG
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å imponere noen?

Nope, sier ikke at det ene eller det andre er mer vanskelig eller macho. Men her noen kiipp til dere som tror det er enkelt og kjøre lastebil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med seksualitet å gjøre?

Syns forøvrig gravemaskinfører er mest macho... 

Anonymkode: 02458...6d7

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med seksualitet å gjøre?

Syns forøvrig gravemaskinfører er mest macho... 

Anonymkode: 02458...6d7

lol

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på mannen ;) 

Det hender jeg kjører en søt beltegraver selv, rene babyen med sine 14 tonn, med klype. 

Anonymkode: 97923...728

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope, sier ikke at det ene eller det andre er mer vanskelig eller macho. Men her noen kiipp til dere som tror det er enkelt og kjøre lastebil.

Det er enkelt å kjøre lastebil. Det er like lett å rygge med lastebil og henger på trange plasser som det er med pers bil uten henger når du har gjort det noen ganger. 

Men det er jo fint å vite at jeg er macho da, hilsen jente som kjører tippbil. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, R730 skrev:

Det er enkelt å kjøre lastebil. Det er like lett å rygge med lastebil og henger på trange plasser som det er med pers bil uten henger når du har gjort det noen ganger. 

Herregud, lastebiler er jo ute i trafikken og har alle slags hensyn å ta + mye større ansvar.  Gravemaskiner er jo på et anlegg, eller langt ute på et jorde. Ikke sammenlignbart i hele tatt. 

Anonymkode: a8d91...d00

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden må være det rareste jeg har sett på KG. 

Anonymkode: a9e23...c4f

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden må være det rareste jeg har sett på KG. 

Anonymkode: a9e23...c4f

I hvertfall på seksualforumet     :question:

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, lastebiler er jo ute i trafikken og har alle slags hensyn å ta + mye større ansvar.  Gravemaskiner er jo på et anlegg, eller langt ute på et jorde. Ikke sammenlignbart i hele tatt. 

Anonymkode: a8d91...d00

Likevel er det myye bedre betalt å sitte i en gravemaskin å grave enn å kjøre lastebil. Gir jo ingen mening 

AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2019 den 21.13, R730 skrev:

Er det like lett å kjøre lastebil i all mulig form av transport som nybegynner og uten erfaring? hvis du synes det så du være verdens beste sjåfør av tunge kjøretøy. Jeg har jobbet i vei/anlegg i 4 år også har jeg da vært yrkessjåfør i 11 år nå og kjørt alt fra distrubisjon, tippbil, bil og henger, semi og kranbil. Så jeg kan nok med trygghet si at jeg har erfarenhet, og jeg synes at det generelt sett er mer utfordrende og kjøre lastebil enn hva det er å jobbe med anleggsmaskiner på grunnarbeid/vei. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det like lett å kjøre lastebil i all mulig form av transport som nybegynner og uten erfaring? hvis du synes det så du være verdens beste sjåfør av tunge kjøretøy. Jeg har jobbet i vei/anlegg i 4 år også har jeg da vært yrkessjåfør i 11 år nå og kjørt alt fra distrubisjon, tippbil, bil og henger, semi og kranbil. Så jeg kan nok med trygghet si at jeg har erfarenhet, og jeg synes at det generelt sett er mer utfordrende og kjøre lastebil enn hva det er å jobbe med anleggsmaskiner på grunnarbeid/vei. 

Hva er poenget ditt med å legge denne tråden på seksualitetforumet?

Anonymkode: 31c64...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...