Gå til innhold

Alkaline/alkalisk vann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 4/2/2019 at 12:17 PM, AnonymBruker said:

TS her. Jeg skal bruke alkalisk vann mot reflux plager, ikke av noen annen grunn. Derfor går heller ikke sitron siden det heller vil trigge reflux med den lave ph verdien. 

Anonymkode: 2e80f...7e1

Nei det trigger ikke reflux, derimot dreper det bakterier som skaper dårlig miljø i magen som i sin tur skaper reflux.

Nå skal jeg gi deg et veldig godt råd mot reflux, både jeg og mange andre har brukt det med hell. Du tar og juicer en hel bunt selleri (skal bli oppunder 0.5 l) og drikker det før du har spist eller drukket noe annet på morgenen. Du kan også drikke det et par timer etter siste måltid, men det er best på morgenen. Man kan oppleve kvalme og diverse detox-reaksjoner, men det tar reflux, garantert.

Anonymkode: bb5b5...255

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Har funnet ut hvordan jeg skal skaffe meg alkalisk vann. Startet ikke tråden for å diskutere reflux. Har lest alle bøkene og mer av verdens fremste ekspert på reflux som har forsket på det i over 40 år så jeg vet hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 2e80f...7e1

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Til TS
Søk på Naturalnews etter reflux
Start med denne, og glem ikke å lese kommentarene under.
https://www.naturalnews.com/035720_acid_reflux_natural_remedies_heartburn.html#

Anonymkode: 365ee...ade

til TS

søk gjerne etter info om reflux, men ikke nå Naturalnews. Det er en helkommersiell side som selger remedier og forfekter uvitenskapelige og udokumenterte påstander.

f.eks. https://no.wikipedia.org/wiki/NaturalNews summer opp ganske bra.

lege og apotek er gode på slikt.

Anonymkode: 39588...4c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...