AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Vi har hatt et forhold i snart ett år. Deler alt. Er skikkelig forelska og sier vi elsker hverandre. Snakker mye sammen og har bare opplevd noe helt spesielt. Men jeg lengter etter mer. Vil gjerne ha sex med henne men hun nekter for der går liksom grensa. Hun kan snakke om det og drømme om oss men skal bare ikke krysse den grensa. Er det ikke rart? Vi elsker hverandre og hun er emosjonelt utro men der stopper det. Noe håp om at jeg får henne med etterhvert? Er det mange som er emosjonelt utro som også går over i det fysiske etterhvert? Vil gjerne ha erfaringer. Trenger ikke høre jeg er en dritt. Det vet jeg så det preller bare av. Anonymkode: 9b80b...921
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Hvordan da emosjonelt utro? Anonymkode: a1762...1e0 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 På hvilken måte mener du hun er emosjonelt utro??? Klarer ikke å se den koblingen ut fra hva du skriver i HI. Ang sex, du kan ikke tvinge henne. Vil hun ikke, så vil hun ikke. Snakk med henne! Anonymkode: 9b995...178 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da emosjonelt utro? Anonymkode: a1762...1e0 Hun er jo tydeligvis gift eller samboer men elsker en annen. Deler alt av følelser og tanker med en annen. Ts.av erfaring vet jeg at om båndene blir sterke nok så vil man etterhvert ikke klare stå i mot. Men hun prøver vel i det lengste å ikke gi opp moralen sin på alle områder. Så kan man jo diskutere hva som svir mest. Anonymkode: 730ca...a95 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Skrevet 1. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da emosjonelt utro? Anonymkode: a1762...1e0 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte mener du hun er emosjonelt utro??? Klarer ikke å se den koblingen ut fra hva du skriver i HI. Ang sex, du kan ikke tvinge henne. Vil hun ikke, så vil hun ikke. Snakk med henne! Anonymkode: 9b995...178 Beklager. Burde vært tydelig. HUN er GIFT. TS Anonymkode: 9b80b...921
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #6 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager. Burde vært tydelig. HUN er GIFT. TS Anonymkode: 9b80b...921 Hun er jo ikke emosjonelt utro mot deg, men med deg i så fall.... Hva vil du med ei gift dame, utenom sexen??? Det er mye mulig hun kun ser på deg som en venn, ikke en elsker. Mye kan jo tyde på det 🙄 Anonymkode: 9b995...178 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #7 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Beklager. Burde vært tydelig. HUN er GIFT. TS Anonymkode: 9b80b...921 Så det husket du nå helt plutselig etter at den forrige her skrev: 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er jo tydeligvis gift eller samboer men elsker en annen. Deler alt av følelser og tanker med en annen. Ts.av erfaring vet jeg at om båndene blir sterke nok så vil man etterhvert ikke klare stå i mot. Men hun prøver vel i det lengste å ikke gi opp moralen sin på alle områder. Så kan man jo diskutere hva som svir mest. Anonymkode: 730ca...a95 Gud bedre, for elendig trolling som foregår på forumet. Anonymkode: a1762...1e0 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #8 Skrevet 1. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo ikke emosjonelt utro mot deg, men med deg i så fall.... Hva vil du med ei gift dame, utenom sexen??? Det er mye mulig hun kun ser på deg som en venn, ikke en elsker. Mye kan jo tyde på det 🙄 Anonymkode: 9b995...178 Kan ikke for at jeg forelsket meg i ei gift dame. Hun elsker meg og tro meg,vi prater mye om sex og vi sender mye hete meldinger. Hun ser på meg som en kjæreste men hun vil bare ikke gå over en grense tror jeg.. Og jeg blir gal snart. Troller forøvrig ikke. Glemte faktisk bare å skrive i HI at hun er i et forhold. Anonymkode: 730ca...a95
Rotemor Skrevet 1. april 2019 #9 Skrevet 1. april 2019 (endret) Så du vil like henne bedre om hun er fysisk utro med deg? Det gjør henne til et bedre menneske? Emosjonelt utro er bare dårlig gjort mot... øh... deg?? Endret 1. april 2019 av Rotemor 3
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 Dama bedrar jo både mannen sin og deg. Det hun gjør mot mannen er riktignok ganske mye verre, men hun opptar tiden og følelsene dine som du kunne og burde ha brukt på andre. Hvis hun greier å motstå sex med deg når hun anser deg som en kjæreste så lover det virkelig ikke godt for et eventuelt forhold i fremtiden. For da kan hun ikke være veldig tiltrukket på den måten.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 56 minutter siden, Noenlundelikefremt skrev: Dama bedrar jo både mannen sin og deg. Det hun gjør mot mannen er riktignok ganske mye verre, men hun opptar tiden og følelsene dine som du kunne og burde ha brukt på andre. Hvis hun greier å motstå sex med deg når hun anser deg som en kjæreste så lover det virkelig ikke godt for et eventuelt forhold i fremtiden. For da kan hun ikke være veldig tiltrukket på den måten. Jo opplever henne veldig lysten på meg men det er moral og samvittighet som holder henne igjen...Hun sier hun tenker mye på meg seksuelt sett... Så jeg blir litt frustrert over at hun ikke tar skritter men hun er vel ekstremt samvittighetsfull da... TS Anonymkode: 730ca...a95
hjärterdam Skrevet 2. april 2019 #12 Skrevet 2. april 2019 Hun er jo ikke mer samvittighetsfull fordi hun ikke gjør noe seksuelt. Personlig tenker jeg emosjonelt utroskap er verre enn fysisk. Sex er sex, følelser er verre. 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #13 Skrevet 2. april 2019 15 minutter siden, FrkSvår skrev: Hun er jo ikke mer samvittighetsfull fordi hun ikke gjør noe seksuelt. Personlig tenker jeg emosjonelt utroskap er verre enn fysisk. Sex er sex, følelser er verre. Jo hun er jo det. Hun holder igjen på en stor del av forholdet vårt som jeg gjerne vil ha. Jeg vet hun også vil men hun legger helt lokk på dette bortsett fra i praten/meldinger osv Hvorfor er det verre med følelser enn sex? TS Anonymkode: 730ca...a95
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #14 Skrevet 2. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo ikke emosjonelt utro mot deg, men med deg i så fall.... Hva vil du med ei gift dame, utenom sexen??? Det er mye mulig hun kun ser på deg som en venn, ikke en elsker. Mye kan jo tyde på det 🙄 Anonymkode: 9b995...178 Det er også nøyaktig det som ble skrevet i overskriften...... Anonymkode: 289b8...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #15 Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo hun er jo det. Hun holder igjen på en stor del av forholdet vårt som jeg gjerne vil ha. Jeg vet hun også vil men hun legger helt lokk på dette bortsett fra i praten/meldinger osv Hvorfor er det verre med følelser enn sex? TS Anonymkode: 730ca...a95 Har hun planer om å gå fra mannen for å være med deg? Anonymkode: 93226...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #16 Skrevet 2. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har hatt et forhold i snart ett år. Deler alt. Er skikkelig forelska og sier vi elsker hverandre. Snakker mye sammen og har bare opplevd noe helt spesielt. Men jeg lengter etter mer. Vil gjerne ha sex med henne men hun nekter for der går liksom grensa. Hun kan snakke om det og drømme om oss men skal bare ikke krysse den grensa. Er det ikke rart? Vi elsker hverandre og hun er emosjonelt utro men der stopper det. Noe håp om at jeg får henne med etterhvert? Er det mange som er emosjonelt utro som også går over i det fysiske etterhvert? Vil gjerne ha erfaringer. Trenger ikke høre jeg er en dritt. Det vet jeg så det preller bare av. Anonymkode: 9b80b...921 Det som er rart her er at du gidder kaste bort tida di på ei som er opptatt og som ønsker å forbli opptatt. Anonymkode: 5620a...1e8 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #17 Skrevet 2. april 2019 Tipper at hun enten håper at ting skal ordne seg med mannen å lengre sikt, eller har stor respekt for han og ikke ønsker å såre han unødvendig mye om hun blir tatt. Anonymkode: d62cd...719
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #18 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper at hun enten håper at ting skal ordne seg med mannen å lengre sikt, eller har stor respekt for han og ikke ønsker å såre han unødvendig mye om hun blir tatt. Anonymkode: d62cd...719 På lengre sikt håper hun på meg og henne. Det er hun tydelig på. Men ja hun har respekt for mannen og mener han ville fått det grusomt vondt om vi har sex. Hun syns derimot ikke det gjør noe å være følelsesmessig utro, for det er hun jo. Hun ringer meg ofte og sier hun elsker meg, vil ha meg på alle måter (tør bare ikke), vil være med meg og håper på en fremtid sammen. TS Anonymkode: 730ca...a95
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #19 Skrevet 2. april 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: På lengre sikt håper hun på meg og henne. Det er hun tydelig på. Men ja hun har respekt for mannen og mener han ville fått det grusomt vondt om vi har sex. Hun syns derimot ikke det gjør noe å være følelsesmessig utro, for det er hun jo. Hun ringer meg ofte og sier hun elsker meg, vil ha meg på alle måter (tør bare ikke), vil være med meg og håper på en fremtid sammen. TS Anonymkode: 730ca...a95 Sett et ultimatum da. Hun må gjøre slutt med mannen som hun ikke elsker. Anonymkode: 29f85...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #20 Skrevet 2. april 2019 Den dama der er virkelig ikke noe å samle på når hun ikke engang har baller til å forlate mannen sin før hun begynner å rote seg inn i et emosjonelt forhold. Og hvorfor roter du med folk som er i et forhold? Tror aldri det blir dere. Hun søker bare oppmerksomhet. Hadde hun ønsket å gå fra mannen sim hadde hun gjort det for lenge siden. Hun vil ha i pose og sekk! Anonymkode: 657e3...012 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå