Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #1 Del Skrevet 18. april 2005 Nå har jeg gått en hel tablettkur (60 sugetabletter) for å få bort sopp på tunga, uten at det hjalp i det hele tatt! Ååh, jeg er så lei av den ekle tunga mi! Svir gjør det også når jeg spiser ananas osv. Er det noen som har gode råd? Har hatt dette problemet sikkert i over et år, og var jo hos legen, men det hjalp jo ikke... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 18. april 2005 #2 Del Skrevet 18. april 2005 Er det Antibiotika du har gått på ? Mange får det etter ABkurer. Vet av erfaring at mange har brukt Mycostatin(skyllemikstur) og kenacort munnsalve og Fungizone sugetabletter Dette er reseptbelagt så du må innom legen din igjen å be om dette. Forøvrig syns du skal be legen din se en gang til i munnen om du har sopp,evt ta en bakterieprøve. Ellers har jeg hørt at mange blander eddikog vann ca halvt om halvt mot sopp i munnen. Veldig mange bruker også Corsydol som du får kjøpt hos tannlegen. Det er uten resept og er bare å skylle i munnen. Kanskje noe å prøve? Det ordner seg skal du se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Del Skrevet 19. april 2005 skyll munnen med solhatt og grapefruktkjerne ekstrakt flere ganger daglig. Drikk det også. siden sopp i munnen kan være symptom på sopp overvekst i tarmen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #4 Del Skrevet 19. april 2005 Mycostatin eller grapefruktkjerneekstrakt, men hvorfor har du sopp på tungen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #5 Del Skrevet 19. april 2005 Tusen takk for alle svar! Lurer litt på hvor jeg får kjøpt grapefruktkjerneekstrakt? Hvorfor jeg har sopp på tungen? Ja, det lurer jammen jeg på også!! Det er noe herk! Jeg aner ikke når det dukka opp eller hvorfor jeg fikk det, hadde jeg bare visst det så hadde det kanskje vært litt lettere å kurere også... Det er lenge siden (flere år) jeg har gått på antibiotika, men kanhende har jeg hatt det siden da, usikker på det. Jeg har en fryktelig uvane med å småspise sjokolade hele tiden mellom måltidene, kan det være med på at det er vanskeligere å bli kvitt problemet? Det var Fungizone sugetabletter jeg prøvde uten resultat. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 19. april 2005 #6 Del Skrevet 19. april 2005 Grapefruktkjerneekstrakt får du kjøpt på helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #7 Del Skrevet 19. april 2005 Corsodyl er kjempeeffektivt og fåes reseptfritt på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #8 Del Skrevet 19. april 2005 Tusen takk igjen! Nå skal jeg ut på handel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå