Gå til innhold

Er mushroom-head best

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ìkke for å rakke ned på noen, bare spør.

Anonymkode: 888af...680

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At penishodet er tykkere enn skaftet.

AnonymBruker
Skrevet

Næh, det samler seg så mye dritt under kanten hvis det er for stor forskjell, spesielt om man kjører bakveien...

Anonymkode: 7c292...56e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt over, tror ikke det har noe å si.

Anonymkode: 6cc6b...532

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: fbf43...e58

Skrevet

Jeg synes ikke det er bedre, men man har det man har. Der betyr lite.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja!

Anonymkode: fbf43...e58

Fet.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fet.

Fet?

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm....alt av penis funker,så lenge den ikke er bitteliten og eieren av den vet hva han gjør i senga...

Anonymkode: 6a262...72d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt definitivt ja er min erfaring. Men erfaringen er begrenset, har bare vært med én med markert større penishode, til gjengjeld er han den eneste der rolig penetrering i seg selv har tatt meg rett til orgasme 🤩

Anonymkode: bab24...3b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et skikkelig stort mushroomhead er digg, særlig i analen. Den følelsen når det presser på og popper innenfor kanten er helt ubeskrivelig ;) Nesten som en buttplugg

Anonymkode: 5fc8d...341

AnonymBruker
Skrevet

Har et stort hode på en lang og tykk. Det deilige med det er nappingen vi begge kjenner når hun rir på tuppen for å stimulere de ytre deler av hennes underliv. Hun liker og jevnt trykk dypt inne slik at hodet skaper trykk på siden av livmorkrona, samtidig med stimulering av bryster, slik at hun kommer vaginalt. For min del er det godt å kjenne henne tease seg selv med penishodet før hun sakte tar meg dypere inn. Varmen fra henne og lufttemperaturen blir to kontraster som forsterker opplevelsen. Når hun tar hånden ned for å kjenne hvor mye hun har å gå på så blir en om mulig enda hardere. 

Under BJ er det ikke mye mer enn hodet hun får inn, hendene får dekke resten, så når hun fører tunga rundt kanten og når det treffer ganen så er det ikke lett å holde seg. Det vet hun så alt for godt. Da blir det for litt røyksopp. 

Anonymkode: 46c79...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...